HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Takk for turen, opplevelsene og "sunn" delt entusiasme
Så hyggelig, da!Flott at du og dere gir så mye til oss andre, det synes jeg er ganske utrolig bra
Helt klart, noen av måltidene var utsøkteJa, du var jo smørblid.
Helt enig!!!Sjølveste reiselederen har gått hen og produsert et blogginnlegg om turen - i rekordfart. Anbefalt lesing!
Q. AN..
Mysteriene er mange her i verden. Ikke minst undrer vi på hvem denne mystiske entiteten Q er. Etter å ha vært i lag med gode hifi-venner hos Audio Note, Brighton, Unitied Kingdom, er svaret avgitt.…rognlien.wordpress.com
Det er godt dere klarer å svelge unna skuffelser, Atle, og fokuserer på de små gledene/substitutteneTung, selvsagt. Men vi bestemte oss for å stå i det.
Ble kompensert med dyrere brennevin, fra Peter, denne gangen. Mye som kan bli lettere med diverse remedier...Det er godt dere klarer å svelge unna skuffelser, Atle, og fokuserer på de små gledene/substituttene
Dyrt brennevin og NOS rør hever selv den dårligste muzak musikken!Ble kompensert med dyrere brennevin, fra Peter, denne gangen. Mye som kan bli lettere med diverse remedier...
Takk, den med remote hadde blitt en hit her og hos fler tror jegJepp, dårlig med Black Gates å ta i øyensyn. Men jeg har da noen å glo på, om jeg skulle ønske det
IZero lever i beste velgående: https://www.audionote.co.uk/i-zero og vi fikk høre på Peters anlegg nr to, som nettopp består av iZero forsterker og cd-spiller, sammen med AN-K høyttalere. Det låt aldeles fortreffelig, og uten å foregripe for mye av videre rapport, koste jeg meg nesten mer med det anlegget enn monsteranlegget.
Edit. Peters stue:
Vis vedlegget 873576
Vis vedlegget 873575
Akkurat det med fjernstyring av de mer påkostede produktene er nok noe som må vente litt. MEN: Junior sa at jobben med det har begynt, og at det medfører en ny type volumstyring. Så det er nok best å smøre seg med seriøse porsjoner tålmodighet, som vi alle så, har de mer enn nok prosjekter på gang hos AN. Det skjer ikke noe denne uka, dessuten kjøpes intet ferdigtygd i den bedriften, kruttet skal ALLTID finnes opp på nytt!@Håkon_Rognlien er stor fan av iZero-serien. Kanskje han også kan bidra til mer info om fjernkontroll. Det fikk nemlig ikke jeg med meg.
I flere år har jeg hatt noen favoritt skribenter, både over kanalen og over dammen som evner å beskrive what makes hi-fi fun, og samtidig skriver godt.Tåler vi et gjensyn med Zero?
Zero the hero
Casa Rognlien har i perioder vært fullt av Audio Note-utstyr. Noe ekstremt dyrt, noe enda verre. I dag skal vi derimot helt til bunns, til det absolutte nullpunkt. Rognliens hifiblog sjekker om Aud…rognlien.wordpress.com
(Om det passer dårlig i tråden din, @Atlerovik , så sender du en pm, og vips, borte er den! )
Kunne ikke vært mer enig!!I flere år har jeg hatt noen favoritt skribenter, både over kanalen og over dammen som evner å beskrive what makes hi-fi fun, og samtidig skriver godt.
Rognlien er en av de sjeldne heimeavla her på berget.
Ja, smått utrolig at en mann med så kort lugg kan skrive så hårete... Rett og slett hårreisende godt skrevetI flere år har jeg hatt noen favoritt skribenter, både over kanalen og over dammen som evner å beskrive what makes hi-fi fun, og samtidig skriver godt.
Rognlien er en av de sjeldne heimeavla her på berget.
Hair og Hear uttales likt på engelsk.Ja, smått utrolig at en mann med så kort lugg kan skrive så hårete... Rett og slett hårreisende godt skrevet
Mytologi, er utvilsomt tilstede.Definitivt et innslag av både gal vitenskapsmann og kultur, her, @bluesbreaker. Mytologi er jeg kanskje mer usikker på
Men alt dette hadde vært totalt uinteressant om jeg ikke elsket lyden.
Den er mer enn god nok!!!Ja, det var veldig inspirerende, rett og slett. Men nytt fra den kanten spørs nok. Er ikke like sugen på å bruke penger på hifi lenger. Men så var det den platespilleren, da…. 🫢