Cash 63
Æresmedlem
Grattis Atle
Takk!Det må sies; et fantastisk flott og gjennomført oppsett, intet mindre kos deg!
Ikke sikker på at kona ville ordlagt seg på den måtenTakker for fine bilder. Må være nærmest perfekt for stue dette anlegget.
Kan se ut som han løp ut døra og rett inn på Tveita Tattoo. Blir spennende å høre hva kona hans sier etter freddan.pen maskin.
men en fanatiker som deg må jo ha an-logo tatovert på pølsa, rovik!
Takk Siden alt lages for hånd og på bestilling hos AN, har man muligheter for noen tilpasninger. Men tror også at de har blitt levert standard med litt forskjellige løsninger, som du nevner.Schtilig!
Logo, er dette noe du specer opp selv?
Ser at det er litt forskjellig på bilder rundt om. Noen har det på flottøren foran, noen på platen.
Audio Note TT Three - Fidelity Magazine
The Audio Note TT Three brings back the dashing triple-motor design. Powerful motors and low moving masses - like in racing and aeronautics.www.fidelity-magazine.com
Pølsa klarer seg uten logoer. Og jeg tror anlegget mitt også klarer seg fint uten flere AN-logoerpen maskin.
men en fanatiker som deg må jo ha an-logo tatovert på pølsa, rovik!
Den tanken er definitivt tenkt allerede! Og jeg som byttet den sorte jeg hadde mot denne….Det må vel bli en ny streamer med sort frontplate...?
Hm. Lurer på om jeg blir nødt til å kjøpe meg en ny og unødvendig pick-up jeg da, bare på grunn av deg. Og senke temperaturen i en etasje, minst.Det er noen frø som tar litt tid før de vokser, vet du Mr. R. På vegne av familien tar jeg i mot din ektefølte unnskyldning, og på egne vegne takker jeg for et av fjorårets absolutte høydepunkter!
Jeg skal kjøpe nye ski, så før du anerTakk, @Fosse, betyr litt ekstra når det kommer fra deg
PS. Vi bor ikke langt fra hverandre….når det er bedre føre.
Når du tar ansvaret for innkjøpet av spilleren min, så skal vel jeg klare å ta på meg ansvaret for en liten pickup. Kjør på, Håkon!Hm. Lurer på om jeg blir nødt til å kjøpe meg en ny og unødvendig pick-up jeg da, bare på grunn av deg. Og senke temperaturen i en etasje, minst.
Tja.... Jeg har forhørt meg litt om en Ortofon Cadenza Bronze, så får vi bare se, da, hva det blir til...Når du tar ansvaret for innkjøpet av spilleren min, så skal vel jeg klare å ta på meg ansvaret for en liten pickup. Kjør på, Håkon!
Helt enig og grattis!Takk Siden alt lages for hånd og på bestilling hos AN, har man muligheter for noen tilpasninger. Men tror også at de har blitt levert standard med litt forskjellige løsninger, som du nevner.
Jeg liker veldig godt kontrasten mellom det sorte og det sølv-/hvitfargede. En logo i gull/messing ville ødelagt etter min mening.
Edit: jeg er ikke så glad i blingdelen av Audio Note’s design. Det vil si high gloss og gull/messingfarge. Tar bort sistnevnte og får inn matt sort når jeg har mulighet.
Pølsa klarer seg uten logoer. Og jeg tror anlegget mitt også klarer seg fint uten flere AN-logoer
Stemmer bra det. Jeg liker generelt bedre sølv-finishen til AN. Men de fleste komponentene mine er kjøpt brukt. Vanskelig å velge da.leser at den er en videreutvikling av gode gamle voyd reference.
synes dette nye designet til an er meget pent, både i svart og i sølv.
Vis vedlegget 882222
Såpass ja... Likegodt Det bør bli en bra vinylrigg det der! Gleder meg til høre ;-)
Tipper vi klarer oss en stund med TT-Three "basic" jeg^ Det er TT-Three Half Reference eller Reference, om jeg ikke tar feil.