Hahaha! Jeg har ikke funnet åpningen ennå. Uansett, jeg har ikke råd til sigarer, hverken cubanske eller andre, lenger.Selv om forgjengeren er aldri så fin, holder jeg en knapp på nykommeren.
Ser fronten benevnes flere ting, eksempelvis pølse. Selv er jeg av den formening at det er et oppbevaringsetui for en røslig cubansk sigar. Såpass bør det være i denne divisjonen
Dette var mer eller mindre som om jeg skulle skrevet det selv!Jeg synes begge er vakre spillere, på hver sin måte. TT-two spiller utrolig musikalsk, med driv, rytme og timing i fokus.
TT-three er bygget på en helt annen måte både hva det gjelder motorer, reim og fjæroppheng. TT-three spiller med autoritet. Alle instrumenter klinger bedre ut. Musikken får et driv, med smekk og dynamikk du ikke finner igjen i TT-two.
Må jo ta med at PSUene selvfølgelig er med på å fremkalle all godlyden.
Lysten til å spille lp øker for hver plate man spiller.
Jeg har en anelse av at det spiller fantastisk hos deg med nye spilleren, ANmc, psu3 og S8.
Om ingen andre melder seg, så kan du få låne en integrert Heed Obelisk III med separat strømforsyning. Det blir en gedigen nedtur, selvsagt, men det er fortsatt bedre enn ingen musikk i det hele tatt!Midt i all ståheien rundt ny platespiller, er det dukket opp et lite skår i gleden.
Jeg visste om det, men det har blitt tydeligere de siste dagene. Min venn, Jinro, trenger en liten innleggelse. Virker ikke som om det er noe alvorlig, det er sjeldent vanskelig å reparere noe i disse enkle kretsene, særlig når originale - og til og med bedre - komponenter er tilgjengelige for kjøp. Utfordringen er å tørre å stikke hendene sine inn i disse høyspente beistene som trenger uker på å lade seg ut. Heldigvis finnes det slike mennesker blant oss, så om ikke lenge blir det ut på tur, Jinro og meg.
Det kjipeste med det, er at jeg da blir uten forsterker. Og selvsagt er P2 akkurat solgt. Om noen har en fin forsterker å låne meg en liten stund, blir jeg ikke lei meg. Helst integrert og en av Audio Note sine andre integrerte hadde jo vært veldig gøy å teste ut, men åpen for det meste, selvsagt.
Edit: Pre/Effekt funker selvsagt også.
Det er mobilen din som har rett, altså, bare sånn for ordens skyld.Skulle være sjelsettende. Men ordboka på mobilen rota det til for meg.
Elsket bare trøkket og dynamikken som var i din vinyl rigg
Jeg mente bare at det ikke var direkte skjellsettende å møte deg, selv om det var ytterst hyggelig Kanskje det endrer seg neste gang?Skulle være sjelsettende. Men ordboka på mobilen rota det til for meg.
Elsket bare trøkket og dynamikken som var i din vinyl rigg
Ser ut som at denne kan brukes som preamp?Det står anternativt en Sugden A21 her og «samler støv»