atonal
Hi-Fi freak
Sylvian er i boks, men ikke D`Angelo. Synd at konserten er på en mandag, for oss som bor i periferien. (M83 og Wilco er dessverre utsolgt)
Bli med atonal på D'angelo. Du kan sove hos oss. Nå har jeg venta på D'angelo i 10 år.atonal skrev:Sylvian er i boks, men ikke D`Angelo. Synd at konserten er på en mandag, for oss som bor i periferien. (M83 og Wilco er dessverre utsolgt)
Når du kommer opp i kvalitetskjeden av elektronikk, så må en alltid teste utstyr i eget oppsett for å gjøre opp sin mening. Weiss DAC202 er en utrolig fin og musikalsk sak i riktig oppsett. Du leste også hva de skrev om mellomtonen. Og jeg synes det var morsomt at det var den beste DAC Atkinson hadde testet NOENSINNE. Men du kan jo ikke, Rockefoten, forkaste en DAC fordi en tester plasserte den i midten av tre annerkjente og gode DAC'er. I ditt oppsett, så kan jo Weiss være helt overlegen (men selvfølgelig også ikke bedre enn det du har). Vi driver jo med dyrkelsen av subtiliteterRockefoten skrev:Fikk lyst på Weiss da jeg leste denne tråden, men så leste jeg om Stereophile og belcanto og ble veldig rolig igjen. Selv om min belcanto bare er dac3 og ikke 3.5. Det er samme dac i 3ern som i 3.5, men ikke den nye jitterkretsen og eksterne strømforsyninga, men pytt pytt.
D'angelo blir helt rått, største konsert happening på lenge! Fin-fin tråd forresten, med mye mjuk, vellydende musikk!Oslo2 skrev:Bli med atonal på D'angelo. Du kan sove hos oss. Nå har jeg venta på D'angelo i 10 år.atonal skrev:Sylvian er i boks, men ikke D`Angelo. Synd at konserten er på en mandag, for oss som bor i periferien. (M83 og Wilco er dessverre utsolgt)
Kult at du også skal Todd. Dette er vel den mest etterlengtede konserten, foruten om Prince sin i sommer, på lenge. Vi får skrive en utførlig utførlig rapport i etterkant.Todd skrev:D'angelo blir helt rått, største konsert happening på lenge! Fin-fin tråd forresten, med mye mjuk, vellydende musikk!Oslo2 skrev:Bli med atonal på D'angelo. Du kan sove hos oss. Nå har jeg venta på D'angelo i 10 år.atonal skrev:Sylvian er i boks, men ikke D`Angelo. Synd at konserten er på en mandag, for oss som bor i periferien. (M83 og Wilco er dessverre utsolgt)
Ser at du har fått tipsene av Mbare - det er bare bra : Hvis du liker soul og funk som sjangere, så er det bare å skaffe seg Brown Suger og Voodoo umiddelbart. Dette er klassikere!rumath skrev:Noe spesielt av D'Angelo jeg bør lytte til? Ukjent artist for meg....
Bygget høyttalere for første gang i går, en åpen baffel løsning. Utrolig morsomt å se hva vi fikk til med lite penger. De blir nok stående hos kompisen min.
Tror han fikk opp øynene for hi-fi med byggeprosjektet!
Synd at det ikke passer den 06.02. For dette blir rått!Mbare skrev:Utrolig synd at D'Angelo er på mandag, ja. Ikke er det en mandag eller en tirsdag hvor jeg kan tillate meg noen "sprell", heller grunnet noen tullete møter og annet. Sukk. Jeg hadde hatt fryktelig lyst til å se han live.
Rumath: D'Angelo har, så vidt meg bekjent, bare gitt ut to plater: Brown Suger og Voodoo. Jeg holder en knapp på sistnevnte som den beste, men det er litt som å sammenligne Ferrari og Porsche.
Jeg MÅ få tatt meg en tur til deg, Oslo 2, i løpet av våren. Nå begynner omsider jobben min å roe seg såpass ned at jeg kjenner jeg har overskudd til å gjøre andre ting enn å ligge på sofaen og trekke pusten, så da øker sjansen betraktelig for å få det til.
Jo takk, det er godt med liv og musikk i meg. HD800 har en vanvittig høy komfor, spesielt med tanke på hvor store de er. Lyden er nok, som flere her inne har understreket, mot det analytiske, men det er jo i mitt oppsett et gode da jeg driver de med "butter" 300B. Kombinasjonen er snasen. Vurderer du, rumath, å skaffe deg HD800?Godt å se det er liv i deg. Har ikke fått lyttet til HD800, kun testet de på hodet. Vanvittig høy komfort. Er lyden like god, så er jeg misunnelig!
Forståelig det. Jeg liker godt HD800, men som alltid må den jo sjekkes ut i forhold til forsterekeren du skal drive den med.Fremtidig investering tror jeg... Men nå har jeg akkurat kjøpt billetter til Australia, samt hyret håndverkere til to mindre prosjekter, så HD800 må vente.
De låter sikkert magisk, men jeg er veldig spent om jeg mister mye av slammet i forhold til Snapper. Det må bare testesKule de monoblokkene, regner med at de vil låte bra
Herlig design. Når du først liker det, så er det mye annet av elektronikk som ser litt tamt ut. Det er noe "manley" med dem, men kona liker også godt designet (bare de ikke står for mye fremme )Jeg digger utseendet på de der, Manley kan det og se både barske og flotte ut på samme tid. Mannfolk-forsterkere
Du er selvfølgelig velkommen hjem hit for lytting opera. Faktisk kommer det et par kamerater nå, så om det passer så bare kom en tur. De er selvfølgelig ikke innspilt ennå!Veldig kult at du har kjøpt deg disse. Gratulerer! Dette er jo virkelig drømmeforsterkere. Ser frem til å høre dine inntrykk når de er ferdig spilt inn
Takk for det! Vil svært gjerne ta en prøvelytt, men det passer dårlig i kveld da jeg er i Sogndal. Får klare meg med Youtube og PC-speaker lyd denne kvelden...Du er selvfølgelig velkommen hjem hit for lytting opera. Faktisk kommer det et par kamerater nå, så om det passer så bare kom en tur. De er selvfølgelig ikke innspilt ennå!Veldig kult at du har kjøpt deg disse. Gratulerer! Dette er jo virkelig drømmeforsterkere. Ser frem til å høre dine inntrykk når de er ferdig spilt inn
Advarer deg at det kommer til å friste. Det låter, nå som de har fått en del timer med innspilling, helt rått. Bare si i fra, så tar vi en lyttekveld opera.Takk for det! Vil svært gjerne ta en prøvelytt, men det passer dårlig i kveld da jeg er i Sogndal. Får klare meg med Youtube og PC-speaker lyd denne kvelden...Du er selvfølgelig velkommen hjem hit for lytting opera. Faktisk kommer det et par kamerater nå, så om det passer så bare kom en tur. De er selvfølgelig ikke innspilt ennå!Veldig kult at du har kjøpt deg disse. Gratulerer! Dette er jo virkelig drømmeforsterkere. Ser frem til å høre dine inntrykk når de er ferdig spilt inn
Hyggelig at du legger merke til stua. Helt riktig rumath, vi har flyttet. Har tenkt å skrive litt om den nye stua etter hvert; som lytterom.Har du flyttet Oslo2? Kjenner ikke igjen stua di. Gratulerer med Manley!