Nå er det jo ikke sånn at noen ser ut til å ha ligget søvnløse og lure på dette problemet, men skulle noen oppleve det samme så var tilgangen til lokalt nettverk slått av for Eversolo etter oppdateringen til Sequoia 15.3 iOs. Løst takket være Eversolos kundesupport som var raske på labben.Noen som er kjent med at Mac (MB Air, M1) plutselig ikke kan kjøre A8 via Eversolo Control appen?
Har ikke vært et problem før nå plutselig.
Funker fint fra Tidal Connect og fra alle andre enheter med Eversolo Appen.
Nei det kommer alltid noe nytt. Det viktigste er vel at man selv har kontroll på må-ha-følelsen, slik at man ikke føler man må «oppgradere» bare fordi det kommer noe nytt ofte kan de opplevde forskjellene være marginaleDet skorter ikke på nye produkter og oppdateringer fra Kina!
Ja, oppgraderingstvangstanker og mangel på impulskontroll kan en ikke laste kineserne for. Men det er likevel noe i forretningsfilosofien som skurrer for min del.Nei det kommer alltid noe nytt. Det viktigste er vel at man selv har kontroll på må-ha-følelsen, slik at man ikke føler man må «oppgradere» bare fordi det kommer noe nytt ofte kan de opplevde forskjellene være marginale
Så vidt jeg skjønte så er forbedringspunktene her HDMI ARC, lineær strømforsyning, liten oppgradering av intern DAC, forbedret dekoding av DSD og trigger-utgang.
Ja slike oppdateringer skulle hvert solgt som oppgraderingskit i stedet.Ja, oppgraderingstvangstanker og mangel på impulskontroll kan en ikke laste kineserne for. Men det er likevel noe i forretningsfilosofien som skurrer for min del.
Det kommer vel helt an på hva prisen på gen 2 blir.Da sank vel bruktprisen på gen 1, hvem vil ha de nå som det er gen 2…
Den blir litt dyrereDet kommer vel helt an på hva prisen på gen 2 blir.
nvidia shield tv pro har det så klart.Kommer dolby atmos via hdmi? Er vel ikke noen streamere bortsett fra appletv som har det for øyeblikket