FallenA skrev:Huff... Jobb i morgen! Jeg er helt bergtatt her nå 8) ..... bare en plate til......
Trioder er sterkt vanedannendeFallenA skrev:Huff... Jobb i morgen! Jeg er helt bergtatt her nå 8) ..... bare en plate til......
Overkill.FallenA skrev:La en ting være helt klart..... 8 watt er nok til disse Cornwallene i bøtter og spann ;D
;DJanR skrev:Overkill.FallenA skrev:La en ting være helt klart..... 8 watt er nok til disse Cornwallene i bøtter og spann ;D
/jan
Stemmer at det sitter i WE rørkwil skrev:Gratulerer SE DHT er tingen!
Sitter det WE rør i?
I så fall kan du jo stramme opp litt og bedre frekvensfløyene med TJ (send gjerne WE rørene til meg, jag kan "ta vare" på dem )
Tull til side ,så har jeg (foreløpig) hoppet over WE av nevnte grunner. I mellomtonen er de vel den ubestritte kongen.
mvh,
At WE er "rufsete" i frekvensfløyene tror jeg er en misoppfattelse skapt av lyttere med erfaring fra forsterkere uten stivt nok power. WE treger skikkelig backup, og gir da også til de grader tilbake.kwil skrev:Gratulerer SE DHT er tingen!
Sitter det WE rør i?
I så fall kan du jo stramme opp litt og bedre frekvensfløyene med TJ (send gjerne WE rørene til meg, jag kan "ta vare" på dem )
Tull til side ,så har jeg (foreløpig) hoppet over WE av nevnte grunner. I mellomtonen er de vel den ubestritte kongen.
mvh,
Min uttalelese var basert på andres erfaring og testing, forsterkerkonstruksjon som har vært benyttet vites ikke!Erland skrev:At WE er "rufsete" i frekvensfløyene tror jeg er en misoppfattelse skapt av lyttere med erfaring fra forsterkere uten stivt nok power. WE treger skikkelig backup, og gir da også til de grader tilbake.kwil skrev:Gratulerer SE DHT er tingen!
Sitter det WE rør i?
mvh,
men det er nå bare min personlige ¨mening...
Lite lyd siden pu ankom først i går og forløpig ikke er montert. Skikkelig spent på hvordan dette vil låte ikke hatt vinyl på alt for lenge (oooppps du har ikke vinylspiller du lenger nei har fått med meg at du sikler på noe flotte skulpturer), blir nok oppmontering om ikke alt for lenge herFallenA skrev:Stemmer at det sitter i WE rørkwil skrev:Gratulerer SE DHT er tingen!
Sitter det WE rør i?
mvh,
Og ettersom mellomtonen er så viktig i dette oppsettet (15" gir bass og slam uansett ;D), så blir WE værende
BTW! Hvordan spiller Opera og Mørch hos deg nå?
Jeg låner den, men den leveres ikke tilbake!Vermin skrev:Han låner inntill videre Rolf ;D
Synes den var blitt betraktelig bedre i bunnoktavene etter den har fått blitt husvarm
FallenA skrev:Vermin skrev:Han låner inntill videre Rolf ;D
Synes den var blitt betraktelig bedre i bunnoktavene etter den har fått blitt husvarm
Dette er jo en kanonmatch til Klipsch!
Du vil bli overrasket.FallenA skrev:
Fra den ene byttekongen til den andre :joaquin skrev:flotte greier, fallena.
er dere i egersund fornøyde, ja så er vi i resten av norge også glade. ;D
Det har vi diskutert tidligere.... Bare en utopi ;Djoaquin skrev:jeg har abdisert for lenge siden, janr.
den nye byttekongen og byttekronpinsen bor i egersund.
Enig med duFallenA skrev:Noen må jo komme ut og fortelle om sine anskaffelser, og nyoppdagelser
Kjedelig på forumet om alle skal krangle om kabler ;D
Vel....time vill shåvjoaquin skrev:jeg har abdisert for lenge siden, janr.
;D :-[ ;DFallenA skrev:Det har vi diskutert tidligere.... Bare en utopi ;Djoaquin skrev:jeg har abdisert for lenge siden, janr.
Ingen over.... ingen under..... og ingen ved siden
Same shit new wrapping : ;DVermin skrev:Biltema JanR? Fydda ;D Det er Conrad Johnson ringer, the autentic 8)
Erland som tipset, han bruker de selv og mener at de absolutt utgjør en forskjell i positiv retning.FallenA skrev:Virker det, så virker det
De greiene du linker til i det tidligere innlegget må sjekkes ut!
Takker for tipset!
De demper mikrofoni i rørene.Reiny skrev:noen som kan forlare mer om disse ringene?
Den siste "GIGANTOPPGRADERINGEN" lar vente på segJanR skrev:Har det blitt noen "gigantoppgradering" i heimen til FA tro ?
/jan