|
FallenA skrev:Huff... Jobb i morgen! Jeg er helt bergtatt her nå 8) ..... bare en plate til......
Trioder er sterkt vanedannendeFallenA skrev:Huff... Jobb i morgen! Jeg er helt bergtatt her nå 8) ..... bare en plate til......
Overkill.FallenA skrev:La en ting være helt klart..... 8 watt er nok til disse Cornwallene i bøtter og spann ;D
;DJanR skrev:Overkill.FallenA skrev:La en ting være helt klart..... 8 watt er nok til disse Cornwallene i bøtter og spann ;D
/jan
Stemmer at det sitter i WE rørkwil skrev:Gratulerer SE DHT er tingen!
Sitter det WE rør i?
I så fall kan du jo stramme opp litt og bedre frekvensfløyene med TJ(send gjerne WE rørene til meg, jag kan "ta vare" på dem
)
Tull til side ,så har jeg (foreløpig) hoppet over WE av nevnte grunner. I mellomtonen er de vel den ubestritte kongen.
mvh,
At WE er "rufsete" i frekvensfløyene tror jeg er en misoppfattelse skapt av lyttere med erfaring fra forsterkere uten stivt nok power. WE treger skikkelig backup, og gir da også til de grader tilbake.kwil skrev:Gratulerer SE DHT er tingen!
Sitter det WE rør i?
I så fall kan du jo stramme opp litt og bedre frekvensfløyene med TJ(send gjerne WE rørene til meg, jag kan "ta vare" på dem
)
Tull til side ,så har jeg (foreløpig) hoppet over WE av nevnte grunner. I mellomtonen er de vel den ubestritte kongen.
mvh,
Min uttalelese var basert på andres erfaring og testing, forsterkerkonstruksjon som har vært benyttet vites ikke!Erland skrev:At WE er "rufsete" i frekvensfløyene tror jeg er en misoppfattelse skapt av lyttere med erfaring fra forsterkere uten stivt nok power. WE treger skikkelig backup, og gir da også til de grader tilbake.kwil skrev:Gratulerer SE DHT er tingen!
Sitter det WE rør i?
)
mvh,
men det er nå bare min personlige ¨mening...
Lite lyd siden pu ankom først i går og forløpig ikke er montert. Skikkelig spent på hvordan dette vil låte ikke hatt vinyl på alt for lenge (oooppps du har ikke vinylspiller du lenger neiFallenA skrev:Stemmer at det sitter i WE rørkwil skrev:Gratulerer SE DHT er tingen!
Sitter det WE rør i?
)
mvh,
Og ettersom mellomtonen er så viktig i dette oppsettet (15" gir bass og slam uansett ;D), så blir WE værende
BTW! Hvordan spiller Opera og Mørch hos deg nå?
Jeg låner den, men den leveres ikke tilbake!Vermin skrev:Han låner inntill videre Rolf ;D
Synes den var blitt betraktelig bedre i bunnoktavene etter den har fått blitt husvarm
FallenA skrev:Vermin skrev:Han låner inntill videre Rolf ;D
Synes den var blitt betraktelig bedre i bunnoktavene etter den har fått blitt husvarm
Dette er jo en kanonmatch til Klipsch!![]()
Du vil bli overrasket.FallenA skrev:
Fra den ene byttekongen til den andre :joaquin skrev:flotte greier, fallena.
er dere i egersund fornøyde, ja så er vi i resten av norge også glade. ;D
Det har vi diskutert tidligere.... Bare en utopi ;Djoaquin skrev:jeg har abdisert for lenge siden, janr.
den nye byttekongen og byttekronpinsen bor i egersund.
Enig med duFallenA skrev:Noen må jo komme ut og fortelle om sine anskaffelser, og nyoppdagelser
Kjedelig på forumet om alle skal krangle om kabler ;D
Vel....time vill shåvjoaquin skrev:jeg har abdisert for lenge siden, janr.
;D :-[ ;DFallenA skrev:Det har vi diskutert tidligere.... Bare en utopi ;Djoaquin skrev:jeg har abdisert for lenge siden, janr.
Ingen over.... ingen under..... og ingen ved siden![]()
Same shit new wrapping :Vermin skrev:Biltema JanR? Fydda ;D Det er Conrad Johnson ringer, the autentic 8)
Erland som tipset, han bruker de selv og mener at de absolutt utgjør en forskjell i positiv retning.FallenA skrev:Virker det, så virker det
De greiene du linker til i det tidligere innlegget må sjekkes ut!
Takker for tipset!
De demper mikrofoni i rørene.Reiny skrev:noen som kan forlare mer om disse ringene?
Den siste "GIGANTOPPGRADERINGEN" lar vente på segJanR skrev:Har det blitt noen "gigantoppgradering" i heimen til FA tro ?
/jan