Nå har også Living Voice en vennetrådELEL6200 skrev:Rognlien skrev en artikkel om Klipsch La scala med overskriften, Honk if you are horny. Helt siden jeg leste denne anmeldelsen har jeg lurt på hvordan et "honk" lyder..........
Er det ikke på tide at dere som har LV starter en vennetråd?
Lf
Bransjeaktør? tsktskGago skrev:jeg har ikke lv lengre, men jeg kommer nok til å få inn et par igjen en gang i fremtiden.
lv'ene har en spilleglede som rett og slett tvinger frem smilet
så regn meg som en venn!
btw, tror jeg må fakturere lv for all promotionarbeidet den siste måneden.... ;D
ErosLoveking skrev:Bransjeaktør? tsktskGago skrev:jeg har ikke lv lengre, men jeg kommer nok til å få inn et par igjen en gang i fremtiden.
så regn meg som en venn!
btw, tror jeg må fakturere lv for all promotionarbeidet den siste måneden.... ;D
Fra nå av vil sikkert "noen" stille spørsmål ved habiliteten din. ;DGago skrev:ErosLoveking skrev:Bransjeaktør? tsktskGago skrev:jeg har ikke lv lengre, men jeg kommer nok til å få inn et par igjen en gang i fremtiden.
så regn meg som en venn!
:-X ;D
ErosLoveking skrev:Fra nå av vil sikkert "noen" stille spørsmål ved habiliteten din. ;DGago skrev:ErosLoveking skrev:Bransjeaktør? tsktskGago skrev:jeg har ikke lv lengre, men jeg kommer nok til å få inn et par igjen en gang i fremtiden.
så regn meg som en venn!
Nå må du passe deg......
Blir det: Ta med deg et par HT under armen, så "hygger vi oss" ;D ;DGago skrev:ErosLoveking skrev:Fra nå av vil sikkert "noen" stille spørsmål ved habiliteten din. ;DGago skrev:ErosLoveking skrev:Bransjeaktør? tsktskGago skrev:jeg har ikke lv lengre, men jeg kommer nok til å få inn et par igjen en gang i fremtiden.
så regn meg som en venn!
Nå må du passe deg......
pøh!
jeg skal snart arrangere "den STORE høyttalertesten" i lokalene til maxwell hi-fi...
At blive enige om betydningen af termer til at beskrive lyd er næsten som at beskrive farver til en blind ;DGago skrev:jeg skjønner heller ikke stort av dette pratet om "honk".
må enten være et hinsides stort romproblem, eller den billige elektronikken.
Det høres ut som om alt er mer kontrollert. Vannvittig pondus og autoritet.Shadow skrev:Hallo.
Riktig koselyd i det dere LV settet du har fått deg.
Kos høres det ut med TEAC???
Shadow hadde et Teac VRDS T1 drivverk stående ubrukt.... Da får det gjøre litt nytte her hos meg så lengeGago skrev:teac?
waschera?
Et lite mekanisk vidunder spør du meg. Bygget som en tanks, utrolig stabilt. Og det lyder godt også.kaap skrev:T1 er det man kan kalle en god gammel traver. Min har tjenestegjort nå i 10år ca, i samtog med DP dac'n.
Forsiktig nå, ellers kommer¨målegutta og tar deg... ;D. Gratulerer med vakre høytalere. Diise MÅ en jo bare få tro på...FallenA skrev:Et lite mekanisk vidunder spør du meg. Bygget som en tanks, utrolig stabilt. Og det lyder godt også.kaap skrev:T1 er det man kan kalle en god gammel traver. Min har tjenestegjort nå i 10år ca, i samtog med DP dac'n.
At det er lydmessige forskjeller på drivverk er helt sikkert IMHO!
Våte drømmer sier du!?..... HmmmmmGago skrev:du har ikke vurdert otl da, fallena?
jeg har våte drømmer om hva en graaf gm20, en berning zh-270 eller et par atma-sphere m60 kan få til på disse lv'ene.
aldri hørt selv, though.
Liten digresjon; Jeg lånte en EMC1 for et par år siden og testet den som drivverk, opp mot T1, begge på DP Dac'n. Kortversjonen er at forskjellene var på ingen måte verdt et evt mellomlegg. Hatt langt bedre resultet med å justere rommets akustikkFallenA skrev:Et lite mekanisk vidunder spør du meg. Bygget som en tanks, utrolig stabilt. Og det lyder godt også.
At det er lydmessige forskjeller på drivverk er helt sikkert IMHO!
Her er noe å sikle etter FallenA ;DGago skrev:du har ikke vurdert otl da, fallena?
jeg har våte drømmer om hva en graaf gm20, en berning zh-270 eller et par atma-sphere m60 kan få til på disse lv'ene.
aldri hørt selv, though.
Helt klart!Gago skrev:det nurket der går jo lv'ene en høy gang, fallena! ;D
ser langt bedre ut og spør du meg ;DGago skrev:det nurket der går jo lv'ene en høy gang, fallena! ;D
Skulle F*** bare mangle! Hun er produsert etter alle kunstens regler, og er en svært god blanding.LMC skrev:ser langt bedre ut og spør du meg ;DGago skrev:det nurket der går jo lv'ene en høy gang, fallena! ;D
mvh
Leif
FallenA skrev:Hun er produsert etter alle kunstens regler,
Finnes allerede i uendelig mange utgaver!Gago skrev:FallenA skrev:Hun er produsert etter alle kunstens regler,
du har ikke vurdert å utgi bok for dyi'ere, da? ;D
Mora har lagt ned forbud når det gjelder bilder av henne gittVermin skrev:Får vi ett bilde av mora? (Noen liker mora, andre liker dattera osv)
Hvordan er utsiktene for nerde-rommet?
Du får ta ett bakfra, ;DFallenA skrev:Mora har lagt ned forbud når det gjelder bilder av henne gittVermin skrev:Får vi ett bilde av mora? (Noen liker mora, andre liker dattera osv)
Nerderommet står åpent. Jeg har jo nå pusset opp hennes rom, og "leier" det på nåde mens jeg fullfører det andre.
Har noen prosjekter mtp rydding, og hiving om dagen, og nå begynner loftet å bli klart for "lesestue"/gjesterom, så da er det snart fritt frem i det andre rommet.
Jeg jo noen timer å løse inn også, (dere vet hvem dere er) Ikke føl dere trygge
Her aksepteres ingen unnskyldinger ;D
Har da aldri holdt noe tilbakeVermin skrev:Du får ta ett bakfra, ;DFallenA skrev:Mora har lagt ned forbud når det gjelder bilder av henne gittVermin skrev:Får vi ett bilde av mora? (Noen liker mora, andre liker dattera osv)
Nerderommet står åpent. Jeg har jo nå pusset opp hennes rom, og "leier" det på nåde mens jeg fullfører det andre.
Har noen prosjekter mtp rydding, og hiving om dagen, og nå begynner loftet å bli klart for "lesestue"/gjesterom, så da er det snart fritt frem i det andre rommet.
Jeg jo noen timer å løse inn også, (dere vet hvem dere er) Ikke føl dere trygge
Her aksepteres ingen unnskyldinger ;D
Jeg stiller på dugnad jeg, viss du spanderer riktig mengde alkohol jeg trenger for og kickstarte kroppen igjen ;D
Shadow skrev:Hva er det jeg hører.
Har du kjøpt deg et annet par med Dali 104