Ikke sant ;Dgut_man skrev:Eller så har FA blitt jævlig skjelven på hånda av en eller annen grunn? Barn i nærheten av dyre, varme rør kan avstedkomme de underligste reaksjoner ;D
Næææ.... Blir aldri for mye av det virkelig gode ;Dbjornh skrev:Litt for mye av det gode bakom høyttaleren kanskje? ;D
Jepp.... Ikke værst tweak hellerLudo skrev:Går i single malt ja...
Andreas skrev:Den steinhella under høytalerne, den dekker jo bare såvidt munningen til hornet. Avstand munning - gulv er jo med på å sette arbeidsforholdene for bassen. Har du prøvd litt frem og tilbake, med og uten, og ved å justere avstanden H6 - gulv også?
Jeg har eksperimentert en hel del med og uten, og forskjellige underlag, samt rett på teppet.65finger skrev:Jeg fikk vesentlige bedre resultater uten steinhelle under. Riktignok på et massivt parkettgulv
Haavard skrev:Hvis gitaren på Kari Bremnes høres ut som en banjo kan jeg med ganske stor sikkerhet si at det ikke er høyttaleren det er noe galt med. 8)
Håvard
Ja, det er lett å forveksle de to to hvis man har fått litt for mye single malt ;DHCS skrev:Haavard skrev:Hvis gitaren på Kari Bremnes høres ut som en banjo kan jeg med ganske stor sikkerhet si at det ikke er høyttaleren det er noe galt med. 8)
Håvard
Kari SVENDSEN du hørte på Fallen ? ;D
Ja, kan nesten ikke tro annet enn at dette vil bli riktig bra etterhvert som elementene går seg til. Utrolig lekker den BP ampen!kwil skrev:La for all del høyttalere få skikkelig tid til innspilling før evaluering. Burde egentlig stå utilgjeneglig for lytting i perioden
(klok av skade )
+1 Har sett den. Kunn slått av mine Heat DoublrBeat ;Dkjoenik skrev:Ja, kan nesten ikke tro annet enn at dette vil bli riktig bra etterhvert som elementene går seg til. Utrolig lekker den BP ampen!kwil skrev:La for all del høyttalere få skikkelig tid til innspilling før evaluering. Burde egentlig stå utilgjeneglig for lytting i perioden
(klok av skade )
Ja, Heat Doublrbeat er nok saker (lillelørdag på toten?)Haavard skrev:+1 Har sett den. Kunn slått av mine Heat DoublrBeat ;Dkjoenik skrev:Ja, kan nesten ikke tro annet enn at dette vil bli riktig bra etterhvert som elementene går seg til. Utrolig lekker den BP ampen!kwil skrev:La for all del høyttalere få skikkelig tid til innspilling før evaluering. Burde egentlig stå utilgjeneglig for lytting i perioden
(klok av skade )
Håvard
;D65finger skrev:Ubegripelig diskret finish
Nope... ihvertfall ikke enda!HCS skrev:På vei til gut-man for å teste ?
Tar deg på ordet og gir det noen døgns 24/7 knørving med @65fingers "knørve" cd, innestengt i vedbua.kwil skrev:La for all del høyttalere få skikkelig tid til innspilling før evaluering. Burde egentlig stå utilgjeneglig for lytting i perioden
(klok av skade )
Takk for det!Haavard skrev:Fin kabel, godt å se noe hemgjort.
Håvard
Det er selvsagt gjortMcLaren skrev:Sett høytalerne front mot front og snu fasen på den ene. Gjerne ha så liten avstand at elementopphenget berører hverandre. Legg deretter over dyner og det du kan finne.
McLaren
Kablene er DIY 4 leder flettet sølv signalkabel med Eichman Bullet plugger, og høyttalerkabel basert på den 4 leder flettede signalkabelen, men har her i tillegg flettet flatsølv rundt.bjornh skrev:...hva er det slags kabler du har..?