Det er ikke til å underslå at vi som abonnenter i det m i n s t e ønsker å oppleve å få
Fidel i kassa senest samme dag som den finner plass som hyllevare i nytt nummer og ny spennende innkledning annenhver måned i Narvesens utsalg.
Setter vi dette litt i perspektiv, kan vi spørre oss selv i hvilken grad er vi som forhåndsbetalende abonnenter i stand til å leve med at vi må vente én uke ekstra og leve i den spenningen det tross alt er når kommern?
Enkeltstående tilfeller må vi leve med, for så viktig er vel ikke Fidelity ...eller? Vi har dog et langstrakt land med høye fjell og andre uforserbare hindre hvor sinte og truende sauebonder skyter på alt de tror er ulv. ikke lett å levere i dag, sier landpostbudet da tar vi det til uken. Er det her problemet ligger? Eller er det han som mistet benet sitt i Afganistan som spør; når tror du det gror ut Knut? - Perspektiv! ...Sannheten er at noen venter alltid!
Jeg konstanterer å ha registrert gjentagende kritikker fra abonnenter som har reagert massivt over tid, urrggga og gruffa seg fulle av negativ kritisisme. Det skaper neppe god KTI for opplevd verdi av det å være trofast abonnent, det må erkjennes.
Man kan sogar ikke lenger skylde på glissgrente strøk når magasinet er levert butikken 250 m fra der jeg bor, men ikke i min abonnerende postkasse!
Knut V. er nok godt kjent med forholdet etter gjentagende kritikker - så gjør noe med det da Knut! Eller er dette en bevisst handling med tro om at all omtale er god markedsføring?
I mitt hode er det så enkelt at en SLA (Service Level Agreement) kan regulere krav til trykkeriet/distributøren og/eller der du kjøper denne logistikktjenesten av:
- En enkel setning: Fidelity skal masseutsendes til forhåndsbetalende abonnenter senest 4 virkedager før all annen masseutsendelse finner sted til øvrige løssalgsdistributører.
Do it Knut - We are a winning team
(du lager - vi kjøper - alle er fornøyde)
Bladet er jo pokkers bra - med eller uten B&W
ENGASJEMENT SKAPER FORBEDRING!