Hvor(dan) abbenerer en egentlig..-rolfozzy skrev:Nå har jeg vært fire turer til postkassa i dag i håp om at det "Makaløse Maggasinet" hadde kommet.
Etter tredje turen slo det meg plutselig; Jeg abbenerer jo ikke.
|
Hvor(dan) abbenerer en egentlig..-rolfozzy skrev:Nå har jeg vært fire turer til postkassa i dag i håp om at det "Makaløse Maggasinet" hadde kommet.
Er ikke helt sikker. Men jeg tror det er noe man sier opp etter å ha ikledd seg harnisk.johnnygrandis skrev:Hvor(dan) abbenerer en egentlig..-rolfozzy skrev:Nå har jeg vært fire turer til postkassa i dag i håp om at det "Makaløse Maggasinet" hadde kommet.
Nr.39 tror jeg blir et bra nummer, kan se slik ut bakerst i nr.38 8)65finger skrev:39 blir et kari bremnes tema nummer, 72 sider med kari bremnes. "Vi gruppetester K. Bremnes albumer" les side 18 til 42 i Fidelity 39ErosLoveking skrev:Hvor er Kari Bremnes?
Er jo en kliss ekte neger på side 54 jo. :-X
Så hvis du den fjerde gangen, etter å husket at du ikke abbenerer, likevel gikk ute i postkassa - var du ikledd harnisk da? Eller var det da du skjønte at det du hadde på deg var harnisk? Og hvilken sammenheng har dette med gartnerdressen, gartnerlosjen og hekkesaksen?rolfozzy skrev:Er ikke helt sikker. Men jeg tror det er noe man sier opp etter å ha ikledd seg harnisk.johnnygrandis skrev:Hvor(dan) abbenerer en egentlig..-rolfozzy skrev:Nå har jeg vært fire turer til postkassa i dag i håp om at det "Makaløse Maggasinet" hadde kommet.
...mens man går omkring på en holme og skuler.rolfozzy skrev:Er ikke helt sikker. Men jeg tror det er noe man sier opp etter å ha ikledd seg harnisk.johnnygrandis skrev:Hvor(dan) abbenerer en egentlig..-rolfozzy skrev:Nå har jeg vært fire turer til postkassa i dag i håp om at det "Makaløse Maggasinet" hadde kommet.
For deretter ro til Danmark og hente High Fidelity.Valentino skrev:...mens man går omkring på en holme og skuler.rolfozzy skrev:Er ikke helt sikker. Men jeg tror det er noe man sier opp etter å ha ikledd seg harnisk.johnnygrandis skrev:Hvor(dan) abbenerer en egentlig..-rolfozzy skrev:Nå har jeg vært fire turer til postkassa i dag i håp om at det "Makaløse Maggasinet" hadde kommet.
Sannelig om jeg vet. Kanskje jeg skal bestille en time slik at jeg kan komme og ligge på benken din?Mbare skrev:Så hvis du den fjerde gangen, etter å husket at du ikke abbenerer, likevel gikk ute i postkassa - var du ikledd harnisk da? Eller var det da du skjønte at det du hadde på deg var harnisk? Og hvilken sammenheng har dette med gartnerdressen, gartnerlosjen og hekkesaksen?rolfozzy skrev:Er ikke helt sikker. Men jeg tror det er noe man sier opp etter å ha ikledd seg harnisk.johnnygrandis skrev:Hvor(dan) abbenerer en egentlig..-rolfozzy skrev:Nå har jeg vært fire turer til postkassa i dag i håp om at det "Makaløse Maggasinet" hadde kommet.
Jeg får en benk i løpet av mai, faktisk, så jeg kan sette av en time til deg. 8) Evt. kan jeg ta med meg Atonal, noen demenstester og komme til Halden? :-X ;Drolfozzy skrev:Sannelig om jeg vet. Kanskje jeg skal bestille en time slik at jeg kan komme og ligge på benken din?Mbare skrev:Så hvis du den fjerde gangen, etter å husket at du ikke abbenerer, likevel gikk ute i postkassa - var du ikledd harnisk da? Eller var det da du skjønte at det du hadde på deg var harnisk? Og hvilken sammenheng har dette med gartnerdressen, gartnerlosjen og hekkesaksen?rolfozzy skrev:Er ikke helt sikker. Men jeg tror det er noe man sier opp etter å ha ikledd seg harnisk.johnnygrandis skrev:Hvor(dan) abbenerer en egentlig..-rolfozzy skrev:Nå har jeg vært fire turer til postkassa i dag i håp om at det "Makaløse Maggasinet" hadde kommet.
Hviss man vil slutte med å løpeåsøpe, da.... abbenerer man istedet! Enekelt! 8)johnnygrandis skrev:Hvor(dan) abbenerer en egentlig..-rolfozzy skrev:Nå har jeg vært fire turer til postkassa i dag i håp om at det "Makaløse Maggasinet" hadde kommet.
Kanskje det er denne:el_mariachi skrev:Hmm, eksotisk må det være for EXOTIC FX1 finnes ikke i porteføljen til Seas.Kabeldragern skrev:Helvete, jeg må kjøpe bladet denne gangen! Omtale av Seas fulltoneelement som sies å være bedre enn Lowther...
PS. Det måtte være "preprint"utgaven jeg fikk tak i på Narvesen her om dagen da.
;DMbare skrev:Jeg får en benk i løpet av mai, faktisk, så jeg kan sette av en time til deg. 8) Evt. kan jeg ta med meg Atonal, noen demenstester og komme til Halden? :-X ;Drolfozzy skrev:Sannelig om jeg vet. Kanskje jeg skal bestille en time slik at jeg kan komme og ligge på benken din?Mbare skrev:Så hvis du den fjerde gangen, etter å husket at du ikke abbenerer, likevel gikk ute i postkassa - var du ikledd harnisk da? Eller var det da du skjønte at det du hadde på deg var harnisk? Og hvilken sammenheng har dette med gartnerdressen, gartnerlosjen og hekkesaksen?rolfozzy skrev:Er ikke helt sikker. Men jeg tror det er noe man sier opp etter å ha ikledd seg harnisk.johnnygrandis skrev:Hvor(dan) abbenerer en egentlig..-rolfozzy skrev:Nå har jeg vært fire turer til postkassa i dag i håp om at det "Makaløse Maggasinet" hadde kommet.
Det var på tide og håper de har et "hjemmehos" for hun har et brukbart anlegg har jeg hørt, men hun later som hun ikke har det. Kanskje hun gjør litt narr av endael av oss her på HFS som gjør narr av en av de bedre vokalistene og låtskriverene vi har i landet i dag?65finger skrev:39 blir et kari bremnes tema nummer, 72 sider med kari bremnes. "Vi gruppetester K. Bremnes albumer" les side 18 til 42 i Fidelity 39ErosLoveking skrev:Hvor er Kari Bremnes?
Hysj!atonal skrev:Når skal Fidelity begynne å teste aktive monitorer, da?
Kan tenkes at jeg gjør litt narr av de som tilnærmet har kun frøkna som repertoar i sin hifi-søken. Kari selv har jeg lite imot, selv hvor utbrukt hu er..... :-\ Jeg eier ikke fysisk noen skiver akkurat nå, siden min "svigermor" stakk av med mine 3 -tre KB-cd´er fra familiens fellesleilighet i byen. :oyvjorge skrev:Det var på tide og håper de har et "hjemmehos" for hun har et brukbart anlegg har jeg hørt, men hun later som hun ikke har det. Kanskje hun gjør litt narr av endael av oss her på HFS som gjør narr av en av de bedre vokalistene og låtskriverene vi har i landet i dag?65finger skrev:39 blir et kari bremnes tema nummer, 72 sider med kari bremnes. "Vi gruppetester K. Bremnes albumer" les side 18 til 42 i Fidelity 39ErosLoveking skrev:Hvor er Kari Bremnes?
Mmm, men den heter jo ikke FX1Kabeldragern skrev:Kanskje det er denne:el_mariachi skrev:Hmm, eksotisk må det være for EXOTIC FX1 finnes ikke i porteføljen til Seas.Kabeldragern skrev:Helvete, jeg må kjøpe bladet denne gangen! Omtale av Seas fulltoneelement som sies å være bedre enn Lowther...
PS. Det måtte være "preprint"utgaven jeg fikk tak i på Narvesen her om dagen da.
http://www.seas.no/index.php?option=com_content&task=view&id=193&Itemid=189
Snadder! Passer akkurat inn i mine Lowther Accousta 115 horn...
JB3 er bakoversveis til prisen - så det er ikke noe å tenke pådecibelius skrev:Spent på den KingRex/John Blue testen ja - tror det er bakoversveis til prisen!
ta med bladet på balkongen ;DHarbs skrev:Da var Fidelity i postkassen her i Eidsvollområdet.
Nesten synd at det er for fint vær til å være inne og lese.
Trond
...ditto i min postkasse i Oslo.Harbs skrev:Da var Fidelity i postkassen her i Eidsvollområdet.
Trond
Informasjonsverdien på Hifisentralen kan ikke overvurderes!Outlawbamse skrev:...ditto i min postkasse i Oslo.Harbs skrev:Da var Fidelity i postkassen her i Eidsvollområdet.
Trond
utrolig hvordan dette bladet engasjererVilhelmW skrev:IKKE hos Narvesen her i Bodø enda...men 4 sider med lauspreik om hvorvidt nr. 38 er i postkassene til folk???!!
??? ???
Vi har da samtalt om meget annet også.VilhelmW skrev:IKKE hos Narvesen her i Bodø enda...men 4 sider med lauspreik om hvorvidt nr. 38 er i postkassene til folk???!!
??? ???
Mm - skremmende egentlig...65finger skrev:utrolig hvordan dette bladet engasjererVilhelmW skrev:IKKE hos Narvesen her i Bodø enda...men 4 sider med lauspreik om hvorvidt nr. 38 er i postkassene til folk???!!
??? ???
Noen som egentlig har åpnet bladet og lest i det? ???Outlawbamse skrev:...ditto i min postkasse i Oslo.Harbs skrev:Da var Fidelity i postkassen her i Eidsvollområdet.
Trond
;DValentino skrev:Hysj!atonal skrev:Når skal Fidelity begynne å teste aktive monitorer, da?
Har kun tittet raskt igjennom. Venter tel i morra med finlesinga. Helga er jo lang :OFinn M skrev:Noen som egentlig har åpnet bladet og lest i det? ???Outlawbamse skrev:...ditto i min postkasse i Oslo.Harbs skrev:Da var Fidelity i postkassen her i Eidsvollområdet.
Trond
;D ;D ;D ;D ;D ;DErosLoveking skrev:
Får vi andre det gratis?ErosLoveking skrev:Ut i fra interessen så burde det være solgt for mer enn pålydende utsalgspris? ;D
Det vil jeg tro, ja. Ganske utrolig at de har foretatt det valget. Det regnes vel som en umulighet for andre i bransjen, men slik er da engang hifi-folket. Det som er vanlig ellers i samfunnet, er ikke nødvendigvis like vanlig blant oss.Valentino skrev:Ja, det var slik en stund at Fidelity kom til Narvesen først og til abonnentene etterpå. Da kan du tro det var baluba, baluba.