Fidelity nr. 49.

32bit

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.09.2003
Innlegg
1.238
Antall liker
306
Torget vurderinger
1
Hva med og være demokratisk, og kanskje lage en avstemming om hva vi vil ha i Fidelity ?

Det kunne jo vært en bra pekepinn for Fidelity på hvordan bladet bør være i fremtiden.

Her er noen forslag til poster:

-Hjemmebesøk
-Intervju med produsenter
-Fabrikkbesøk
-Kabeltester
-Tweak tester
-Akustikk tips
-Butikkbesøk

Kom gjerne med flere?
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.805
Antall liker
11.519
Torget vurderinger
2
Psykoakustiske fenomen spiller ALLTID inn ved rene lyttetester. De kan slå alle mulige veier, og jeg går ikke god for at vi sitter med sannheten, selv om vi er skribenter i Fidelity. Som f.eks. undertegnede, som hver gang håper og tror jeg ikke skal høre forskjell på kabler. Hater å innrømme det, men jeg gjør det, og jeg liker ikke å snakke om det.
Jeg tror for øvrig samtlige hi-fi magasiner verden over er utsatt for samme problem.


Mvh
Håkon Rognlien


Moderert av bjornh i sammenheng med rydding av tråden.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.159
Antall liker
8.820
Torget vurderinger
1
Tråden er gjenåpnet. Diskusjonen utviklet seg og virket ødeleggende på tråden og derfor ble den moderert i henhold til Hifisentralens regel 1.


bjornh, moderator
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
35.451
Antall liker
20.296
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Da lå bladet i postkassa og venta på meg, da jeg omsider fikk kreka meg ut fra Sykestua :D
Ser rent umiddelbart spennende ut.
 
N

nb

Gjest
Haakon_Rognlien skrev:
Psykoakustiske fenomen spiller ALLTID inn ved rene lyttetester. De kan slå alle mulige veier, og jeg går ikke god for at vi sitter med sannheten, selv om vi er skribenter i Fidelity. Som f.eks. undertegnede, som hver gang håper og tror jeg ikke skal høre forskjell på kabler. Hater å innrømme det, men jeg gjør det, og jeg liker ikke å snakke om det.
Jeg tror for øvrig samtlige hi-fi magasiner verden over er utsatt for samme problem.
Var vel ikke det som var spørsmålet til Karma, men snarere at ZenSati har - for å si det svært mildt - et frynsete rykte...
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.604
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
nb skrev:
Haakon_Rognlien skrev:
Psykoakustiske fenomen spiller ALLTID inn ved rene lyttetester. De kan slå alle mulige veier, og jeg går ikke god for at vi sitter med sannheten, selv om vi er skribenter i Fidelity. Som f.eks. undertegnede, som hver gang håper og tror jeg ikke skal høre forskjell på kabler. Hater å innrømme det, men jeg gjør det, og jeg liker ikke å snakke om det.
Jeg tror for øvrig samtlige hi-fi magasiner verden over er utsatt for samme problem.
Var vel ikke det som var spørsmålet til Karma, men snarere at ZenSati har - for å si det svært mildt - et frynsete rykte...
Var det ikke det faktum at Fidelity ikke driver med gravende journalistikk som fikk tråden til å ta helt av ? Ikke nødvendig å forfølge dette på nytt.. Vedr Zensati har vel ikke bladet noe moralsk ansvar for MANNEN, kun gi en ærlig bedømming av hans produkter...
 
N

nb

Gjest
HCS skrev:
Vedr Zensati har vel ikke bladet noe moralsk ansvar for MANNEN, kun gi en ærlig bedømming av hans produkter...
Der er vi tydligvis uenige. Det pleier jo ofte å være poppis å skrive om bakgrunnen for produktene, hva konstruktøren sier at han har tenkt osv, da kunne man jo like gjerne gjøre det her selv om det er hearsay fra ymse fora. Eller bare gjøre det enkelste, droppe å gi slike produkter omtale i det hele. Jeg kan ikke selv med min beste vilje se oppsiden for en publikasjon ved å anmelde et slikt produkt (jeg har ikke lest omtalen, men antar at den konkluderer noenlunde som kabelomtaler pleier å konkludere).
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.604
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
nb skrev:
HCS skrev:
Vedr Zensati har vel ikke bladet noe moralsk ansvar for MANNEN, kun gi en ærlig bedømming av hans produkter...
Der er vi tydligvis uenige. Det pleier jo ofte å være poppis å skrive om bakgrunnen for produktene, hva konstruktøren sier at han har tenkt osv, da kunne man jo like gjerne gjøre det her selv om det er hearsay fra ymse fora. Eller bare gjøre det enkelste, droppe å gi slike produkter omtale i det hele. Jeg kan ikke selv med min beste vilje se oppsiden for en publikasjon ved å anmelde et slikt produkt (jeg har ikke lest omtalen, men antar at den konkluderer noenlunde som kabelomtaler pleier å konkludere).
Siden du tydeligvis ikke leser bladet så er det vel kanskje ikke så relevant uansett hva som står der ? Ikke noe å lage noe oppstuss rundt. 8)

Hvis du kan vise meg et hifiblad som går i dybden på autensiteten på alle de produkter som de tester og avdekker prod.land, kost , matriellvalg og konstruktørens tanker så er jeg åpen for tips om dette,...
 
N

nb

Gjest
HCS skrev:
Siden du tydeligvis ikke leser bladet så er det vel kanskje ikke så relevant uansett hva som står der ? Ikke noe å lage noe oppstuss rundt. 8)

Hvis du kan vise meg et hifiblad som går i dybden på autensiteten på alle de produkter som de tester og avdekker prod.land, kost , matriellvalg og konstruktørens tanker så er jeg åpen for tips om dette,...
Jeg har da lest masser av Fidelity jeg, var abonnement ganske lenge også. Jeg er neppe den eneste som stusser over dette.

Men greit, jeg skal holde kjeft.
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
274
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Jeg har som nb sagt opp mitt abonnement på Fidelity, og leser det ikke lengre. Nuff said om det. Men siden tips blir utbedt om blader som gjerne går i dybden på bakgrunn, så er jo verden full av de. Stereophile og HifiNews er blant de.
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.604
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Jeg abbonnerer og på Stereophile, TAS, Hifi Choice og Hifi News. Kan ikke se at disse bladene avdekker noe mer ifht forhold som er klandreverdige, om de er det, vedr personer som blir nevnt i bladene. Kanskje like greit.."Sladrepressen" finnes i stort monn andre steder og... Men jeg er enig med deg nb at enkelte aktører muligens burde vært bannlyst ifra å vært nevnt...

Egde forsterker ble testet for kun kort tid siden...Burde dette merket fortsatt få gode tester på tross av en noget famøs rebranda "high-end"-spiller ?
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.416
Antall liker
1.140
Torget vurderinger
4
HCS skrev:
Egde forsterker ble testet for kun kort tid siden...Burde dette merket fortsatt få gode tester på tross av en noget famøs rebranda "high-end"-spiller ?
NL12 fikk ikke direkte god omtale i Stereophile, den målte ikke så bra ;D
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.604
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Anonym skrev:
HCS skrev:
Egde forsterker ble testet for kun kort tid siden...Burde dette merket fortsatt få gode tester på tross av en noget famøs rebranda "high-end"-spiller ?
NL12 fikk ikke direkte god omtale i Stereophile, den målte ikke så bra ;D
Hehe...Tenkte på Fidelity... Skal de ikke teste Zensati på et litt lurvete rykte er det vel flere som faller i den sekken...Stakkars vadseth om han skal måtte skille hva som er gode kontra mindre gode aktører i tillegg til det lydlige aspeketet.. :)
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.416
Antall liker
1.140
Torget vurderinger
4
HCS skrev:
Anonym skrev:
HCS skrev:
Egde forsterker ble testet for kun kort tid siden...Burde dette merket fortsatt få gode tester på tross av en noget famøs rebranda "high-end"-spiller ?
NL12 fikk ikke direkte god omtale i Stereophile, den målte ikke så bra ;D
Hehe...Tenkte på Fidelity... Skal de ikke teste Zensati på et litt lurvete rykte er det vel flere som faller i den sekken...Stakkars vadseth om han skal måtte skille hva som er gode kontra mindre gode aktører i tillegg til det lydlige aspeketet.. :)
Med tanke på stormen som har vært rundt det merket skjønner ikke jeg hvorfor de ønsker å begi seg ut på noe sånt. Uansett konklusjon så kommer Fidelity dårlig ut av det.
 

ZenSati

Bransjeaktør
Ble medlem
27.11.2009
Innlegg
54
Antall liker
0
Uanset hvad, så er der rent arbejdsbord hos ZenSati ApS.

Undgå venligst nye konspirationsteorier og yderligere hetz, Tak!

mvh
Mark Johansen
 

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Vidar P skrev:
Jeg har som nb sagt opp mitt abonnement på Fidelity, og leser det ikke lengre. Nuff said om det. Men siden tips blir utbedt om blader som gjerne går i dybden på bakgrunn, så er jo verden full av de. Stereophile og HifiNews er blant de.
Jeg har kutta pdf.abbonementet på Stereophile, men kjøper jevnlig HiFi News. Synes det magasinet er veldig bra, og jeg ser gjerne at Fidelity-redaksjonen skjeler litt den veien. LITT lite Densen der også, men.... :p Og så leser jeg ToneAudio jevnlig på nettet. Mest fordi Tone har sånn vanvittig fin layout.

mvh. VilhelmW
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
274
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Det er "litt lite Densen" overalt vettu Wilhelm, annet enn hos deg i Bodø selvsagt :)  Men det er morsomt å ha funnet sitt merke da, selv om ikke det er et veldig utbredt et. Det gjør det jo forsåvidt på et vis litt ekslusivt også det da :)
 

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Vidar P skrev:
Det er "litt lite Densen" overalt vettu Wilhelm, annet enn hos deg i Bodøselvsagt :) Men det er morsomt å ha funnet sitt merke da, selv om ikke det er et veldig utbredt et. Det gjør det jo forsåvidt på et vis litt ekslusivt også det da :)
Å, inn i mellom er det da noen som oppdager disse utseendemessige litt beskjedne boksene fra Danmark, jfr.
http://www.densen.dk/B-150/B-150 HiFi Choice.pdf

Jeg driver bare litt folkeopplysning / misjonering, jeg. Sjølsagt også på utkikk etter bekreftelse på at jeg har gjort et riktig valg. Det er vi jo alle... Ingen leser så mange biltester som de som akkurat har kjøpt seg ny bil. Hvorfor? Jo, nettopp fordi man vil ha bekreftelse på at man har gjort et godt og riktig kjøp. Sånn er det bare.

mvh. VilhelmW

PS: "life is too short for boring hifi"
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.805
Antall liker
11.519
Torget vurderinger
2
Haakon_Rognlien skrev:
Psykoakustiske fenomen spiller ALLTID inn ved rene lyttetester. De kan slå alle mulige veier, og jeg går ikke god for at vi sitter med sannheten, selv om vi er skribenter i Fidelity. Som f.eks. undertegnede, som hver gang håper og tror jeg ikke skal høre forskjell på kabler. Hater å innrømme det, men jeg gjør det, og jeg liker ikke å snakke om det.
Jeg tror for øvrig samtlige hi-fi magasiner verden over er utsatt for samme problem.


Mvh
Håkon Rognlien


Moderert av bjornh i sammenheng med rydding av tråden.
Jeg vil gjerne at Moderator forteller hvorfor dette ble moderert, da jeg ikke var i nærheten av å si noe annet enn hvordan jeg ser på dette med problemstillinger knyttet til testing av komponenter. Her var intet personangrep, ei heller angrep på noen hi-fi komponenter. Synes det mistet litt av poenget i og med denne forkortelsen av innlegget.

Mvh
Håkon Rognlien
 

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Støttes, Håkon! Skjønte lite av den "moderasjonen", jeg også. Men kanskje det var en spire til noe som kunne bli harselas - ( det ble det jo, også ) som moderator så komme? ;D

mvh. VilhelmW
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.159
Antall liker
8.820
Torget vurderinger
1
Haakon_Rognlien skrev:
Haakon_Rognlien skrev:
Psykoakustiske fenomen spiller ALLTID inn ved rene lyttetester. De kan slå alle mulige veier, og jeg går ikke god for at vi sitter med sannheten, selv om vi er skribenter i Fidelity. Som f.eks. undertegnede, som hver gang håper og tror jeg ikke skal høre forskjell på kabler. Hater å innrømme det, men jeg gjør det, og jeg liker ikke å snakke om det.
Jeg tror for øvrig samtlige hi-fi magasiner verden over er utsatt for samme problem.


Mvh
Håkon Rognlien


Moderert av bjornh i sammenheng med rydding av tråden.
Jeg vil gjerne at Moderator forteller hvorfor dette ble moderert, da jeg ikke var i nærheten av å si noe annet enn hvordan jeg ser på dette med problemstillinger knyttet til testing av komponenter. Her var intet personangrep, ei heller angrep på noen hi-fi komponenter. Synes det mistet litt av poenget i og med denne forkortelsen av innlegget.

Mvh
Håkon Rognlien
Mulig det ble noen misforståelser her, der innlegget ditt fikk medfart med kappsaga i forbindelse med modereringen av tråden.


bjornh, moderator
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg er mildt sagt overrasket over en del av modereringen jeg også.  :eek:

Det lå en etterlysning av et kritisk bransjeblikk her. Hvor ble det av?

Om det er for lite baller rundt omkring til å la eksemplene stå, greit nok. Men å redigere bort hele temaet? Det blir fullstendig vilt!
 

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Yepp - vilt er rette ordet. Hensikten var vel å stoppe harseleringa og mangelen på almenn folkeskikk, som enkelte her på "Sentralen" av og til har akutt manko på. Eller?

Litt ON TOPIC: Synes nr. 49 er en variert og veldig bra utgave, til tross for en haug sider ML! Det er da litt interressant å lese om uoppnåelige saker, også.

mvh. VilhelmW
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
35.451
Antall liker
20.296
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Modereringa burde vel strengt tatt kun gjelde karakterdrapet på Lyngen?
Kritiske blikk på bransjen trengs vel, og bør være velkommen.

Sitter nå og koser meg med bladet 8)
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Vel... Jeg forlot tråden med en humoristisk oppfordring til å 'ta resten av krangelen i drosjekøen'. Jeg synes forsåvidt det var ugreit, men ikke så alt for ille på det tidspunktet. Hvordan det gikk siden kan jeg bare gjette om. Men, uansett synes jeg både ungen og badevannet gikk samme vei denne gangen.
 

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Innlegg
7.296
Antall liker
2.499
Torget vurderinger
0
lars_erik skrev:
Modereringa burde vel strengt tatt kun gjelde karakterdrapet på Lyngen?
Kritiske blikk på bransjen trengs vel, og bør være velkommen.

Sitter nå og koser meg med bladet 8)
Enig med Lars_erik (!)

Jeg synes vel også at RoDas beskrivelse av Lyngen burde få stå. Hva er vitsen med å skjemme seg ut hvis bare de få som var våkne får det med seg?

Men det var da noen kjekke omtaler og artikler denne gangen, som også var relevante. Pedals HiRez-serie er fin. Aktimate har fruen bestemt seg for, men jeg kunne ønsket meg mer om de ulike tilkoblingsmulighetene, med trådløs nettverkstilgang, radio, usbinngang for minnepinne og harddisk (?). Den store XTZen lurer jeg på å kjøpe selv, og å bruke alle inngangene på en gang!

Når det gjelder kabler så hadde det vel ikke gjort noe om redaksjonen forsøkte å relatere de opplevde forskjellene til kablenes oppbygging, sammen med det oppkoblede utstyret. Gjerne også noe om hva kabler gjør og kan gjøre.
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
totte skrev:
Når det gjelder kabler så hadde det vel ikke gjort noe om redaksjonen forsøkte å relatere de opplevde forskjellene til kablenes oppbygging, sammen med det oppkoblede utstyret. Gjerne også noe om hva kabler gjør og kan gjøre.
Tanken er god, men dette er tross alt et hifimagasin, ikke et vitenskapelig tidsskrift. Og vi kan ikke forvente at den utvalgte skriveføre musikalsk bevandrede redaksjonen i Fidelity også skal være metallurger, polymerkjemikere, kabelkonstruktører, testteknikere og statistikere. Og ikke minst drive et autorisert laboratorium, og ha økonomi til å dissekere kabler for å detektere de viktigste hifi-parametrene.

Lykke til, kjære redaksjon :)
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
35.451
Antall liker
20.296
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Galakse skrev:
totte skrev:
Når det gjelder kabler så hadde det vel ikke gjort noe om redaksjonen forsøkte å relatere de opplevde forskjellene til kablenes oppbygging, sammen med det oppkoblede utstyret. Gjerne også noe om hva kabler gjør og kan gjøre.
Tanken er god, men dette er tross alt et hifimagasin, ikke et vitenskapelig tidsskrift. Og vi kan ikke forvente at den utvalgte skriveføre musikalsk bevandrede redaksjonen i Fidelity også skal være metallurger, polymerkjemikere, kabelkonstruktører, testteknikere og statistikere. Og ikke minst drive et autorisert laboratorium, og ha økonomi til å dissekere kabler for å detektere de viktigste hifi-parametrene.

Lykke til, kjære redaksjon :)
Nå har saksa gått amok 8)
Jeg har da ikke skrevet noe av dette :)

edit; ser du har omklippet ;)
 

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Innlegg
1.355
Antall liker
85
lars_erik skrev:
Modereringa burde vel strengt tatt kun gjelde karakterdrapet på Lyngen?
Kritiske blikk på bransjen trengs vel, og bør være velkommen.
Enig. Bladet kom også hit i dag, ingen som gikk seg fast i myra heller.
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
35.451
Antall liker
20.296
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
zimon skrev:
lars_erik skrev:
Modereringa burde vel strengt tatt kun gjelde karakterdrapet på Lyngen?
Kritiske blikk på bransjen trengs vel, og bør være velkommen.
Enig. Bladet kom også hit i dag, ingen som gikk seg fast i myra heller.
Myra forsvant i dag. Bra postmannen berga ;)
 

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Innlegg
1.355
Antall liker
85
På side 74/75 finner vi en usignert artikkel der ingressen åpner med:

"Det er tre år siden Music Hall cd25.2 forbløffet undertegnede [...]". (min uthevning)

øh - did I miss something? :p
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.157
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Det finnes utrolig mange merker på markedet, og alle ønsker å lese mange omtaler om sine egne produkter - eller nye produkter fra samme merke. Jeg har kun funnet en test på nettet av min forsterker, og synes det er irriterende. Jeg kunne også tenkt meg å lese en test i Fidelity av Xindaks nye monoblokker når de kommer til landet i januar. Jeg er redd at vi som liker et merke som er relativt marginalt i det norske markedet må finne oss i å stille langt bak i køen for omtale av produkter vi er mest interessert i. Men som oftest får vi lese tester av andre produkter som interesserer oss.

Hvilken Xindak er det som testes i nummer 49? Jeg antar at det er nok en transistorforsterker. Kan de ikke teste en av rørforsterkerne også? Jeg vil hevde at flere av de er bedre kjøp enn de riktignok glimrende transene i budsjettklassen.
 

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Innlegg
1.355
Antall liker
85
baluba skrev:
Hvilken Xindak er det som testes i nummer 49? Jeg antar at det er nok en transistorforsterker. Kan de ikke teste en av rørforsterkerne også? Jeg vil hevde at flere av de er bedre kjøp enn de riktignok glimrende transene i budsjettklassen.
Xindax 6950(09) integrert forsterker. Hybrid, avskrift følger: "med rør i linjedelen og 2x3 par av Sanken transistorer på utgangen. Den opprinnelige transistorutgaven 6950, som fremdeles produseres, hadde 2x4 par Sanken på utgangen og den gikk i ren klasse A til ca 30W. Utgangseffekten på den utgaven ble oppgitt tiil 100W RMS, mens 09 oppgis til 130W. I inngangsdelen anvendes 1 stk 6922 rør per kanal. "(Anders Rosness i Fidelity nr 49 - side 70)

("Sanken?" sier meg ikke noe, men for kjennere er slik info sikkert opplysende)
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.437
Antall liker
11.328
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Snakket med audiofoni her en dagen. Var visst ikke helt rett beskrevet i Fidelity. Husker ikke detaljene i det. Fikk også høre det var en person som byttet ut EC AW400 med det nye effekttrinnet til Xindak: "møje bedre" var beskrivelsen...
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
126
Noen ganger så synes jeg at disse trådene her er som å se episoder av nytt på nytt på web-tv...
F.eks denne episoden her: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/689500/ (Jon Almaas, Knut Nærum, Egil Hegerberg, Mai Elise Solberg og Atle Antonsen)
Hvor Atle Antonsen sier dette: Mener du nå, at av alle de utallige kombinasjonene vi har satt sammen, så er ikke ett eneste svar riktig?

Uansett... se episoden, trekk pusten... ;)



mvh
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.157
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
bambadoo skrev:
Snakket med audiofoni her en dagen. Var visst ikke helt rett beskrevet i Fidelity. Husker ikke detaljene i det. Fikk også høre det var en person som byttet ut EC AW400 med det nye effekttrinnet til Xindak: "møje bedre" var beskrivelsen...
Transetrinn? ;D
 
U

utgatt60135

Gjest
totte skrev:
Jeg synes vel også at RoDas beskrivelse av Lyngen burde få stå. Hva er vitsen med å skjemme seg ut hvis bare de få som var våkne får det med seg?
Beskrivelse av meg? Karakterdrap? Det var derfor jeg ville ha det moderert bort - fordi det var basert på en missforståelse og en beskrivelse som var bevisst feil fremstilt for et annet formål som ikke var tydelig for alle. Trodde vi kunne la dette ligge nå? Dette var unødvendig hele greia :-[.

Når kommer nr. 49 i butikkene?
 
Topp Bunn