Fidelity...tilbake i mai!

Mr.D

Hi-Fi interessert
Ble medlem
07.11.2009
Innlegg
52
Antall liker
24
Da er det bestilt. Mesterlig forside. Gleder meg allerede.
 
8

8x12_TOM

Gjest
En forside som passer Fidelity perfekt, den oser av bling. Viktig å gjøre leserne yre. Hadde jo ikke vært så kult med en glavaplate;)
 

whistler

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2004
Innlegg
1.825
Antall liker
614
Da har jeg også åpnet lommeboka og gjort det som enhver norsk audiofil burde gjøre.:)
 

Joppe

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.06.2003
Innlegg
1.514
Antall liker
705
Sted
Sydpolen
Torget vurderinger
2
En forside som passer Fidelity perfekt, den oser av bling. Viktig å gjøre leserne yre. Hadde jo ikke vært så kult med en glavaplate;)
åh, si ikke det, jeg vet om flere enn meg som da ville punget ut straks!

men de må ha lykke til med bladbusinessen. er selv ikke spesielt interessert i innholdet, men det blir moro å se hva som skjer, når lille norge nå får tre nisjebaserte nettmagasiner i en liten bransje, og hvor de tre + l&b kniver om de samme annonsekronene.

jeg har selv mest tro på forretningsmodellen til stereo+ (og hifisentralen, som jeg for øvrig er veldig glad i).
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.994
Antall liker
13.448
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
takk
trodde det var en "moderne" en med betaling :rolleyes:
burde egentlig bestilt to da dette kommer til å bli samlerobjekt :cool:
 

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.431
Antall liker
1.383
takk
trodde det var en "moderne" en med betaling :rolleyes:
burde egentlig bestilt to da dette kommer til å bli samlerobjekt :cool:
Ja, jeg tror også bladet/bladene vil bli samlerobjekt. Ikke fordi jeg tror det blir bare noen få utgaver, men rett og slett at de vil komme ut relativt sjeldent slik at det derfor vil bli lagt betydelig arbeid ned i hver utgave. Da vil bladet også bli håndlest fra perm-til-perm, noe som jeg også tror vil gavne annonsørene.

Cheers & sånn.
 
M

MusicBear

Gjest
takk
trodde det var en "moderne" en med betaling :rolleyes:
burde egentlig bestilt to da dette kommer til å bli samlerobjekt :cool:
Ja, jeg tror også bladet/bladene vil bli samlerobjekt. Ikke fordi jeg tror det blir bare noen få utgaver, men rett og slett at de vil komme ut relativt sjeldent slik at det derfor vil bli lagt betydelig arbeid ned i hver utgave. Da vil bladet også bli håndlest fra perm-til-perm, noe som jeg også tror vil gavne annonsørene.

Cheers & sånn.



Well, svært så mange norske leverandører/annonsører har vel så langt via manglende tilstedeværelse vist oss at vi ikke er i deres målgruppe.

Jeg lurer på, om noen av disse hifi leverandørene SELV har et interesseområde - la oss si jakt som et eksempel - og at de da under lesninge av sine jaktblader IKKE leser annonser for børser, ammunisjon og annet stæsj for en grønnkledd jeger...

Dumme, de er så dumme, en del av hi-fi leverandørene som undervurder oss, at jeg kunne skrevet en bok om det. I tilfelle ville sikkert norske hi-fi blader spurt om å få noen sider i denne boken, med alle som har annonsert men "glemt" å betale for seg... ...Med påfølgende konkurs/nedleggelse for dem gjelder...
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.963
Antall liker
788
Papirentusiastene vil derfor kunne ha de ulike fora for seg selv en ukes tid, før digitalnerdene får anledning til å blande seg inn debattene, ler redaktøren.
He, he, da er det vel bare å benke seg her slik som "i gamle dager".

Jeg kan innrømme at jeg så ikke dette komme, men det er veldig gledelig at det dukker opp en papirutgave igjen. For mange av oss som er over vår første ungdom blir digitalt aldri helt det samme som papir. Et interessant prosjekt dette - kan fort være "fremtiden" for papirutgaver at de som vil ha papir må bestille det direkte fra utgiver. Narvesen blir sikkert alt for dyrt. Praktisk talt alle utenlandske hifi-blader, bortsett fra svenske Hifi&Musik, koster vel over 100 kr. hos Narvesen nå, så jeg synes ikke prisen for Fidelity er avskrekkende.
 

Janpe

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.08.2015
Innlegg
686
Antall liker
769
Det engelske bladet Hifi Critic drevet av blant annet Martin Colloms koster ca 200,- pr nummer og utkommer 4 ujevne ganger pr år. Layout, papirkvalitet og ofte innholdet er langt under det Vadseth & co produserer, prisen på Audiofidelity er absolutt ikke urimelig. Nå hører det med til historien at Hifi Critic er reklamefritt, men det er ingen grunn til å tro at Vadseth og redaksjonen vasser i reklamekroner heller. Og vi kan vel ikke forvente at noen går inn i noe slikt for å tape penger? Noe skal man ha igjen!

Tar gjerne reklame hvis kvaliteten på blad og innhold holder høy kvalitet, noe vårt norske tidsskrift gjør. Vadseth og redaksjonen har gjort svært mye for vårt lille norske hifi-miljø, fint at mange ser ut til å støtte opp. Måtte vi få mange utgivelser fremover.

mvh
Jan Petter
 

TrompetN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.03.2004
Innlegg
8.700
Antall liker
7.011
Det tar bare noen sekunder å bestille. Dessuten får du en hyggelig bekreftelse øyeblikkelig. Hvis noen har behov for å klage på noe, må det nesten bli på noe annet enn denne servicen.

Hvis en heller mer mot godt humør, kan en godt si at dette er en solskinnshistorie om, for og av entusiaster. Jeg blir i grunnen i bedre humør bare ved tanken på Fidelity nr. 63. Denne publikasjonen symboliserer på mange måter en positiv innfallsvinkel til audiofili og musikk.
Kan ikke huske å ha fått bekreftelse. Hmm.. Gikk den ikke gjennom mon tro?
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
42.620
Antall liker
93.854
Sted
Nedre Tonsåsen
Torget vurderinger
99
Her også. Artig å se at "mine" Dalquist DQ 10 er omtalt i bladet. Tusen takk Knut Vadseth
 

awe

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
2.059
Antall liker
1.829
Sted
Kragerø
Torget vurderinger
2
Lekkert tidsskrift i postkassa i dag. Oppfordring: Betal før du begynner å lese.
 

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Innlegg
14.766
Antall liker
17.996
Sted
Oslo
Torget vurderinger
14
Interessant innhold i postkassen her også i dag:cool:
 

Tand

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.12.2002
Innlegg
1.236
Antall liker
1.413
Da var nr 63 ankommet postkassen her også. Gleder meg til å innta sofaen med litt musikk i bakgrunn :)
 

Karmana

Æresmedlem
Ble medlem
13.06.2008
Innlegg
25.445
Antall liker
68.842
Sted
Bergen
Torget vurderinger
42
Dårlig med glossy paper i postkassen i Nederland. Det har sikkert sin natulig forklaring med postgangen, men mottok aldri noen bekreftelse på bestillingen. Fikk dere andre bekreftelse?
 

evhvis

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.04.2009
Innlegg
780
Antall liker
641
Sted
Grimstad
Torget vurderinger
14
Dårlig med glossy paper i postkassen i Nederland. Det har sikkert sin natulig forklaring med postgangen, men mottok aldri noen bekreftelse på bestillingen. Fikk dere andre bekreftelse?
Fikk heller ikke noen bekreftelse, men fikk bladet i dag så det kommer nok. For min del så blir det nok å benke seg foran anlegget og lese det nye nummeret fra perm til perm ikveld.
 

The Gunner

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2010
Innlegg
10.062
Antall liker
17.958
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Merksnodig opplevelse å se bladet på gulvet i gangen da jeg kom hjem. En liten følelse av å reise tilbake i tid ;)
 

John BM

Hi-Fi interessert
Ble medlem
14.05.2016
Innlegg
63
Antall liker
34
Fidelity på benken da jeg kom hjem fra jobb! Dette håper jeg varer.
 
M

MusicBear

Gjest
Se her ja! Not bad! Now we talking!

Well, kjenner jeg Herr Vadseth rett, så har han i kaoset rundt & med han selv glemt å be om lakkering omslaget. Og siste "kritikk" fra meg da, etter å ha bladd fort igjennom, er at redaktøren trolig ergrer seg mer over manglende trøkk i bildene enn undertegnede. Men dette er garantert en første gangs sak i forhold til trykkeriet de bruker.

Og skal jeg være helt ærlig, og det skal man jo forsøke å være, så hadde jeg ikke trodd at en papir utgave av Fidelity skulle oppleves mer i livet.

Vedlagte giro betales med stor glede, skal vite :)

1000 takk, forresten, alle dere som muliggjør dette her. For selv om jeg har vent meg til å lese Stereo+ på nett, ja så var dette her stas.
 

Fjernis 2.0

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.02.2015
Innlegg
2.954
Antall liker
316
Det tar bare noen sekunder å bestille. Dessuten får du en hyggelig bekreftelse øyeblikkelig. Hvis noen har behov for å klage på noe, må det nesten bli på noe annet enn denne servicen.

Hvis en heller mer mot godt humør, kan en godt si at dette er en solskinnshistorie om, for og av entusiaster. Jeg blir i grunnen i bedre humør bare ved tanken på Fidelity nr. 63. Denne publikasjonen symboliserer på mange måter en positiv innfallsvinkel til audiofili og musikk.
Kan ikke huske å ha fått bekreftelse. Hmm.. Gikk den ikke gjennom mon tro?
Jeg kan heller ikke huske å ha fått en bekreftelse da jeg bestilte, skitt au og synd var det, ikke noe blad på meg.
 

Nikko03

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.11.2008
Innlegg
4.440
Antall liker
2.876
Torget vurderinger
3
Dukka opp ett mirakel i postkassa mi i dag. Ikke hver dag jeg smiler når jeg betaler regninger.
Men denne gule lappen betalte jeg med den største fornøyelse.
Stor takk til alle som jobber for at dette kan bli realisert i papirformat.
 
  • Liker
Reaksjoner: HCS

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.994
Antall liker
13.448
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
gratulerer Knut med stab
beste Fidelity jeg kan huske .....
skal leses grundig for en gangs skyld
mvh
Leif
 

eldo472

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.01.2005
Innlegg
1.032
Antall liker
290
Sted
Tranby
Litt moro å ha et blad som er kun utgitt i 300 eksemplarer.
 

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
4.039
Antall liker
11.009
Sted
Skien
Mottatt i dag og betalt :)
Fidelity har vært savnet så flott at "guttane" er tilbake igjen med et flott nytt nummer.


Mvh: Espen L
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
6.000
Antall liker
6.243
Torget vurderinger
32
Mottatt og betalt.

Håper du ikke sliter deg ut, Knut.

Roy
 

KV

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.02.2003
Innlegg
104
Antall liker
90
Litt moro å ha et blad som er kun utgitt i 300 eksemplarer.
Vi vil nødig seile under falsk flagg. 300 eks. var rktignok målsettingen underveis i denne prosessen som begynte første og fremst med en nettutgave, men situasjonen er nå snudd på hodet og det er papirutgaven som sannsynligvis blir viktigst fremover. Men for å klare dette bør vi ha omkring 1000 betalende abonnenter. Denne gangen har vi har vi laget et større opplag enn vanlig for å kunne markedsføre bladet hos tidligere abonnenter. Takker forøvrig for fantastisk mottagelse både på audiofidelity.no og her på sentralen.
mvh
Knut V,red og utgiver av Fidelity
 
  • Liker
Reaksjoner: SAL
Topp Bunn