ØivindJ skrev:
Finn M: Hva måtte du gi for "Live in Paris" importert?
Ville egentlig kjøpe hos BigDipper men fant ikke denne plata hos de, derfor betilte jeg fra USA.
Hos Elusivedisk tar de $ 40, eller ca kr 230,-. I tillegg kommer moms og forsendelse. Portoen er omtrent like høy uansett om man kjøper ei eller ti plater.
Derfor lønner det seg å bestille litt når man først gjør det. Jeg fikk $ 69 (ca kr 400,-) i porto på 7 plater, dvs kr 57,- pr plate.
Av en eller annen grunn fikk jeg ikke moms på denne forsendelsen.... og det var jo hyggelig!
Prisen på "Live in Paris" ble dermed kr 287,-.
Det jeg var mest fornøyd med var å få tak i Natalie Merchant "Tigerlilly" på vinyl, dette er en klassiker! 8)
jmolnes skrev:
Er forøvrig spent på kva som dukkar opp av effekttrinn etterkvart...
Ingen kommentar... foreløpig....
F.E. skrev:
Hehe,like bedagelig som monsen vi har.Bare det at han får ikkje være i lytterommet.Liker nemlig å herje med kablene ;D Mye flott utstyr du har og har hatt må æ si
Bra bilde(av bra plate) du har under navnet ditt:A Trick Of The Tail 8)
mvh Filip
Takker!
Det har vært kanskje litt mye bytting om jeg skal være ærlig.... :
Musikkinteressen har et par ganger for mye måtte vike for en salig blanding av forvirring og perfeksjonisme, Men stort sett så har det jo gått fremover da...
Men det jeg ser er at for hver gang jeg bytter så lærer jeg litt og blir mer kritisk. Derfor er det sjelden slik at den forsterkeren som jeg syntest spilte helt fantastisk for sju-åtte år siden, at jeg synes det samme i dag....
Ps: ang katten så har jeg nå kjøpt ny stol. En slik hipp stol med et stort hull i. Dermed faller bare katten ned dersom den prøver! Dermed har jeg lyttestolen helt for meg selv! ;D
ELEL6200 skrev:
Jeg er også stor Genesisfan og er inne og følger med tråden din på lik linje med kjoenik. Tror jeg har to av Trespass, om du skulle være interessert i den ene
Lf
Takker!
Nå har jeg jo Trespass i og med at den er med i boksen: Genesis 1970-75... men takker for tilbudet!
Finn M