Du bør passe på, i tilfelle jeg har med meg et par skumle typer + en tomkasse og begynner å bla opp tusenlapper.... ;Dmusicman skrev:Sannheten er at 2 stk Mc275r spiller bedre enn en....
Derfor du kommer en tur i kveld da ? Å nei, den du solgte til meg blir stående ;D
Blir morro å høre hva du synes Finn
mvh
Hei igjen.Finn M skrev:Har du klart å bestille den?gismo skrev:Denne er jo selvfølgelig bestilt Finn M
Som du sier, en av de bedre artister vi kan oppleve
gismo
På hennes hjemmeside får jeg bare opp følgende opplysning: "Pre-sale from mid-october"....?
Okei... kan vel si såpass at jeg har vært på Posten og hentet pakke med noe tungt i....BTS skrev:Det går helt fint att berätta allt nu...Finn M skrev:Eller... egentlig så har jeg sansynligvis løsningen.... Og inntil det :-X
Det tror jeg også er en meget kvalifisert gjetning og da på en(to) M180'er.ceroxol skrev:Dette ser mistenkelig ut som en Rouge M150/180?
Det er ikke så lett med all denne emballasjen...56fwb skrev:No e me spente no kan du tru Finn - ikke vent for lenge med utpakningen..
Rogue M-180 er riktig, ja!ceroxol skrev:Dette ser mistenkelig ut som en Rouge M150/180?
Svinaktig til mas da Fredd! ;D56fwb skrev:Då e me spente på resten Finn...
MA; Førsteinntrykk av lyden - uinnspillt Rouge opp mot innspilte MC275
Ikkje vent for lenge med den slags - og anna - info då.....
mvh
Fredd
56fwb skrev:Den er grei, men;Hva med førsteinntrykket av lyden.....
Jo, Trustworthy skal sjekkes opp etterhvert, det er sikkert.musicman skrev:Virker lovende dette Finn.
Ser at du rangerer Rogue over Mc 275, og det er greit. Men husk at Golden Dragon " Thrustworthy", som står i mine 2 gir en lyd mere i den retning du beskriver Rogue. Dynamikk, detaljer, enda bedre mellomtone, ja kort sagt alt forbedres med disse røra. Blir spennende å se om Rogue spiller mye bedre etterhvert
mvh
Har glemt å si det Finn: Bildet er nydeleg, også teknisk.. Hvor lenge ventet du på at sola skulle treffe vedk på "kanten"..?Finn M skrev:Det er ikke så lett med all denne emballasjen...56fwb skrev:No e me spente no kan du tru Finn - ikke vent for lenge med utpakningen..
Okei, nye bilder, og da først litt reklame: ;D Bildet er tatt nå på lørdag, som man ser så er det fortsatt litt høstfarger igjen men sola begynner å komme lovlig lavt på himmelen.... (Ps: klikk på bildet for å få en mindre uskarp versjon....)
Takker, Fredd! Siden jeg er å regne som innfødt.. kremt: Sia e må regne me som ækte Jårongar så venta e ikkjæ lenge, ca 5-10 minutt.56fwb skrev:Har glemt å si det Finn: Bildet er nydeleg også teknisk.. Hvor lenge ventet du på at sola skulle treffe vedk på "kanten"..?Finn M skrev:Det er ikke så lett med all denne emballasjen...56fwb skrev:No e me spente no kan du tru Finn - ikke vent for lenge med utpakningen..
Okei, nye bilder, og da først litt reklame: ;D Bildet er tatt nå på lørdag, som man ser så er det fortsatt litt høstfarger igjen men sola begynner å komme lovlig lavt på himmelen.... (Ps: klikk på bildet for å få en mindre uskarp versjon....)
Ikkje undervurder egne ferdigheter Finn; alt (dvs det meste) handler om kunnskap og evnen til å sjå...Finn M skrev:Takker, Fredd! Siden jeg er å regne som innfødt.. kremt: Sia e må regne me som ækte Jårongar så venta e ikkjæ lenge, ca 5-10 minutt.56fwb skrev:Har glemt å si det Finn: Bildet er nydeleg også teknisk.. Hvor lenge ventet du på at sola skulle treffe vedk på "kanten"..?Finn M skrev:Det er ikke så lett med all denne emballasjen...56fwb skrev:No e me spente no kan du tru Finn - ikke vent for lenge med utpakningen..
Æhhh.... litt heldig skal en nå også vere av og til: sola kom mens han stod der på kanten. Ba han derfor vente litt...
Et skikkelig hifi/foto-treff i Volda? Jo, det blir e med på! Får jo da også sjansen til å høre DP for første gang!56fwb skrev:Ikkje undervurder egne ferdigheter Finn; alt (dvs det meste) handler om kunnskap og evnen til å sjå...Finn M skrev:Takker, Fredd! Siden jeg er å regne som innfødt.. kremt: Sia e må regne me som ækte Jårongar så venta e ikkjæ lenge, ca 5-10 minutt.56fwb skrev:Har glemt å si det Finn: Bildet er nydeleg også teknisk.. Hvor lenge ventet du på at sola skulle treffe vedk på "kanten"..?Finn M skrev:Det er ikke så lett med all denne emballasjen...56fwb skrev:No e me spente no kan du tru Finn - ikke vent for lenge med utpakningen..
Æhhh.... litt heldig skal en nå også vere av og til: sola kom mens han stod der på kanten. Ba han derfor vente litt...
Dessuten var det godt å sjå dette motivet i haustlys og haustskrud - Flott Finn!!
PS: Har sendt deg en PM....
Takker!emotikon skrev:Gratulerer Finn
Rogue kjenner jeg litt til etter tester i eget (tidligere) oppsett. Ej lika.
Passe på å ikke brenne opp stereobenken din nå da.....
Ellers så viser bildet ditt at den vakre bygda er minst like vakker på denne årstiden.
Då e du "bokka" til laugsmøtet Finn. Steikje kor kjekt det skal bli å sjå deg att etter mange år... ;D Men det må nok bli mest fokus på musikk denne kvelden Finn.Finn M skrev:Et skikkelig hifi/foto-treff i Volda? Jo, det blir e med på! Får jo da også sjansen til å høre DP for første gang!56fwb skrev:Ikkje undervurder egne ferdigheter Finn; alt (dvs det meste) handler om kunnskap og evnen til å sjå...Finn M skrev:Takker, Fredd! Siden jeg er å regne som innfødt.. kremt: Sia e må regne me som ækte Jårongar så venta e ikkjæ lenge, ca 5-10 minutt.56fwb skrev:Har glemt å si det Finn: Bildet er nydeleg også teknisk.. Hvor lenge ventet du på at sola skulle treffe vedk på "kanten"..?Finn M skrev:Det er ikke så lett med all denne emballasjen...56fwb skrev:No e me spente no kan du tru Finn - ikke vent for lenge med utpakningen..
Dessuten var det godt å sjå dette motivet i haustlys og haustskrud - Flott Finn!!
PS: Har sendt deg en PM....
Tommy, dette med matching er som du vet meget viktig.musicman skrev:Virker lovende dette Finn.
Ser at du rangerer Rogue over Mc 275, og det er greit. Men husk at Golden Dragon " Thrustworthy", som står i mine 2 gir en lyd mere i den retning du beskriver Rogue. Dynamikk, detaljer, enda bedre mellomtone, ja kort sagt alt forbedres med disse røra. Blir spennende å se om Rogue spiller mye bedre etterhvert
mvh
Det eneste skulle være at få skiftet frontpladerne på din forforstærker og dine monoblokke til sorte så det matcher din Capitole ogsåFinn M skrev:Ellers synes jeg Rogue passer bra sammen med ARC også designmessig....:
Sort!? Nei, fytterakkern! ;DBrian7500 skrev:Det eneste skulle være at få skiftet frontpladerne på din forforstærker og dine monoblokke til sorte så det matcher din Capitole ogsåFinn M skrev:Ellers synes jeg Rogue passer bra sammen med ARC også designmessig....:
Enig med U Finn...!!!Finn M skrev:Sort!? Nei, fytterakkern! ;DBrian7500 skrev:Det eneste skulle være at få skiftet frontpladerne på din forforstærker og dine monoblokke til sorte så det matcher din Capitole ogsåFinn M skrev:Ellers synes jeg Rogue passer bra sammen med ARC også designmessig....:
Det er sånn det er... :Finn M skrev:Og så sitter jeg der. Alene. Uten en eneste Mc å se... :'(
Får la minnene leve...