audionut
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 05.01.2005
- Antall liker
- 0
Parelius skrev:Sorry, det ble kanskje litt for internt. Du nevnte LMC (farlig dette, men jeg er ganske så lydhør for det han sier, men likevel, så ha meg unnskyldt), og det var da engang at gullkabler ble lansert som det NYE og store i materialvalg. Er det fremdeles like stort?audionut skrev:Og, nei, jeg bruker ikke gullkabler. (Hva legger du forresten i dette begrepet? At kablene skal koste over en viss sum? Eventuelt hvor mye?)
Kablene mine koster to-tre tusen kroner og er mer enn gode nok. Jeg synes de allerede er for dyre.
Jeg aner virkelig ikke hva LMC mener om gullkabler, jeg kjenner han ikke. Men jeg har sett i besøktråder og lest ting han har skrevet, og vet at han bruker flatsølv nå. Og at han mener å høre forskjell på kabler, uten at det betyr at han er på kabelvogna når det gjelder usaklig dyre kabler. (LMC må gjerne korrigere hvis jeg har oppfattet ting feil).
Selv kjøpte jeg noen brukte kabler av type JPS for mange år tilbake, gode kobberkabler, og har vært fornøyd med de siden.