- Ble medlem
- 10.05.2005
- Antall liker
- 0
Runde 6.- Det gode liv
Sommerdrinker
Sommerdrinker
Vedlegg
-
128.3 KB Visninger: 303
Jeg sa det:Komponenten skrev:Var det din mor som tok bildet din slaur ?
Vel dette kvalifiserer strengt tatt til disking men vi får vel la det gå for denne gang. Men normalt deltar man ikke i fotokonkurranser med bilder man ikke har tatt selv da på den annen side hadde du selvsagt ikke trengt å si det.
Må man ha konto på HFS for å være med? Sorry...Mange gode gutteromper og en dydig jente har fotografen kalt dette:
"Høst" kan vel være langt mer enn gule og røde blad osv. Litt tolkning og fantasi er det vel rom for........Komponenten skrev:Sliter litt med høst-motiv da, her er det liksom sommer ennå...
![]()
Er dettte et bilde som Gjestemedlems mor har opphavsretten til, tro?Gjestemedlem skrev:
Bildet er tatt av meg for ca 4 uker siden på en tur i Sunfjord. Hun har vel opphavsretten til meg, men ikke til bildene mine.Parelius skrev:Er dettte et bilde som Gjestemedlems mor har opphavsretten til, tro?
Flere stilige der som falt meg i smak, Gjestemedlem.Gjestemedlem skrev:Bildet er tatt av meg for ca 4 uker siden på en tur i Sunfjord. Hun har vel opphavsretten til meg, men ikke til bildene mine.Parelius skrev:Er dettte et bilde som Gjestemedlems mor har opphavsretten til, tro?
Jeg har forøvrig lagt ut noen flere av bildene fra turen her (hvis noen er interessert) http://picasaweb.google.com/thorhenning/fjalerbilder
Klarer du å la det gå en hel runde uten sauer snart?Komponenten skrev:Sauer er allrighte dyr om høsten også...
Komponenten skrev:Sauer er allrighte dyr om høsten også...
MonkeyCountry Audio skrev:Klarer du å la det gå en hel runde uten sauer snart?Komponenten skrev:Sauer er allrighte dyr om høsten også...![]()
Rust never sleeps...General8 skrev:Høsten tar på..
Hva med kuer da? ;DMonkeyCountry Audio skrev:Klarer du å la det gå en hel runde uten sauer snart?Komponenten skrev:Sauer er allrighte dyr om høsten også...![]()
Jeg får vel herme litt, og slenge med et rustent bilde jeg og.zorry skrev:Rust never sleeps...General8 skrev:Høsten tar på..
Det har sikkert noe med årstiden å gjøre. Overbevisende vinterstemning er også litt problematisk nå.Snickers-is skrev:Jeg må tilstå at de siste 6 bildene gir meg veldig sterke sommerfornemmelser.