Alle mennesker, også personer som stemmer FRP sier mye dumt fra tid til annen, men når denne tråden i Hi-fi Sentralen skal for det meste brukes til å rakke ned, trakkasere, fordømme mennesker med et annet syn en det en politisk motstander har, så synes jeg dette er på et slikt lavt nivå at jeg finner ikke ord. Men det er da bare min mening. Hvor seriøst skal en ta mennesker som omhandler andre med at de skulle vært på mentalinstitusjon, rasistiske holdninger, flere titals fordømmende og trakkaserende karakteristikker??? Pluss mye direkte tullprat. Mye av det som blir sagt er jo som å høre frekke bortskjemte drittunger uten evne til å se annet enn sitt eget fortreffelige ego. Det fine med denne debatten er at de som er på bunnen i saklighet, ikke kan synke dypere. Det at jeg bruker betegnelsen "fåreskaller" begrunner jeg med den totale nesten massesugesjonen i kritikk av andre mennesker. Når en, sier noe usaklig tull, så henger flere i "flokken" seg på og følger etter i samme helt forkastelige fremgansmåte. Det viser bare enkelte av deres totale manglende respekt for andre mennesker. I flere tiår har det jo vært FrP's velgere som har blitt betegnet som de mest fordomsfulle, men Gud hjelpe meg, hvem er de fordømmende nå for tiden. Jo, de fleste motstanderne av just FRP. Hei og hå for et nivå.
PS! Trist at noen er så feige at de ikke tørr å stå frem med sitt eget navn.
Mvh Kjell Benonisen