Politikk, religion og samfunn Fr.p skandale - igjen og igjen!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Gjest.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.09.2006
    Antall liker
    876
    Du må ikke blande politiet med "de rødgrønne".

G

Gjestemedlem

Gjest
    Man harselerer ikke ustraffet med Frp... :-\ :(

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Stroek-etter-aa-ha-klaget-1120638.html

Mette Vintertun (18) var misfornøyd med å få 3 på eksamen. Etter å ha snakket med faglæreren, klaget hun på karakteren. Det endte med katastrofe.

Lærer Hans Erik Ringkjøb sier at han mente 3 var en rimelig karakter, men at han ikke trodde Mette vil gå ned ved å klage.

- Jeg trodde ikke mine egne øyne med en gang da jeg så klagenemndens avgjørelse. Det kom veldig overraskende, og dette er en trist historie, sier Ringkjøb.

Han har sett klagenemndens begrunnelse, og tror problemet er at eleven skrev litt sarkastisk og satte ting på spissen. Oppgaven var å skrive om Fremskrittspartiets politikk.

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    11.081
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Interessant nok var hun den eneste av ca 170 klagere som gikk ned i karakter - og attpå til 2 karakterer! Får en til å spekulere om såre tær hos noen.

Roald

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Antall liker
    3.057
    Torget vurderinger
    1
    Det kan selvsagt ikke være hos noen som stemmer Frp, der finner du bare uutdannet slamp og de sitter neppe i klagenemnda :-\

Kan det være at de ikke tok sarkasmen og rett og slett koste seg med å dømme en villfaren Frper :-[

But what the hell do i know, det er nok Frp sin skyld :p

Snickers-is

Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Antall liker
    17.162
    Sted
    Østfold
    Om det er gjørt en bedømning med politisk innhold er det jo saksbehandlingsfeil, helt enkelt. Det er jo bare å få noen "uavhengige rødgrønne" til å se på saken.

S

Smorte24

Gjest
    Gjestemedlem skrev:

Mette Vintertun (18) var misfornøyd med å få 3 på eksamen. Etter å ha snakket med faglæreren, klaget hun på karakteren. Det endte med katastrofe.

Lærer Hans Erik Ringkjøb sier at han mente 3 var en rimelig karakter, men at han ikke trodde Mette vil gå ned ved å klage.

- Jeg trodde ikke mine egne øyne med en gang da jeg så klagenemndens avgjørelse. Det kom veldig overraskende, og dette er en trist historie, sier Ringkjøb.

Han har sett klagenemndens begrunnelse, og tror problemet er at eleven skrev litt sarkastisk og satte ting på spissen. Oppgaven var å skrive om Fremskrittspartiets politikk.
    Det er vel vanlig at lærere og offentlige ansatte generelt stemmer rød/grønt.

Men hvorfor stoppe der?

En person er drept i Kristiansand, 2 er siktet i saken.

Dette er sikkert FRP sin feil.

Norge ligger på verdenstoppen med ubeskyttet sex på festivaler.

En mann døde etter slagsmål i Årnes i dag.

Norge gir oppholdstillatelse til radikale islamister.

Så en annonse i Aftenposten mot oppblåste mage, jeg er ganske sikker på at det er FRP sin feil at folk har oppblåste mager.

Seirøst Gjestemedlem er dette det eneste du har å komme med for øyeblikket?

Jeg ventet heller noe mer saftig oppgulp fra den kanten :-X

Fasan det regner i Oslo, sikkert FRP sin feil.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Roald skrev:
    Det kan selvsagt ikke vær hos noen som stemmer Frp, der finner du bare uutdannet slamp og de sitter neppe i klagenemnda :-\

Kan det være at de ikke tok sarkasmen og rett og slett koste seg med å dømme en villfaren Frper :-[

Det er klart det er deres feil. De er jo roten til alt vondt, fra visdomstenner til jitter. :-\

FatmanFlump

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.11.2007
    Antall liker
    3
    baluba skrev:
    Roald skrev:
    Det kan selvsagt ikke vær hos noen som stemmer Frp, der finner du bare uutdannet slamp og de sitter neppe i klagenemnda :-\

Det er klart det er deres feil. De er jo roten til alt vondt, fra visdomstenner til jitter. :-\
    Er med hundre prosent. Legg ned Frp og bli kvitt jitter! Lurer på om vi blir kvitt Frp ved å gå over til asynkron DAC?

P

Parelius

Gjest
    Smorte24 skrev:
    Gjestemedlem skrev:

Det er vel vanlig at lærere og offentlige ansatte generelt stemmer rød/grønt.

Men hvorfor stoppe der?

En person er drept i Kristiansand, 2 er siktet i saken.

Norge ligger på verdenstoppen med ubeskyttet sex på festivaler.

En mann døde etter slagsmål i Årnes i dag.

Norge gir oppholdstillatelse til radikale islamister.

Så en annonse i Aftenposten mot oppblåste mage, jeg er ganske sikker på at det er FRP sin feil at folk har oppblåste mager.

Seirøst Gjestemedlem er dette det eneste du har å komme med for øyeblikket?

Jeg ventet heller noe mer saftig oppgulp fra den kanten :-X

Fasan det regner i Oslo, sikkert FRP sin feil.
    Hvorfor tror folk at når en klager på karakteren så skal den bli bedre? Dummeste jeg har hørt.

Gjest.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.09.2006
    Antall liker
    876
    Eleven skulle selvfølgelig skrytt av Fr.p sin politikk. Hadde gått opp i karakter da...

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    4
    Roald skrev:
    Det kan selvsagt ikke være hos noen som stemmer Frp, der finner du bare uutdannet slamp og de sitter neppe i klagenemnda :-\
    Skulle tro det men tilliten min til menneskeheten svekkes i takt med FrP's oppslutning.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Smorte24 skrev:
    Gjest skrev:
    Eleven skulle selvfølgelig skrytt av Fr.p sin politikk. Hadde gått opp i karakter da...
    Det var kanskje det hun gjorde ;D
    Den FrP-eren jeg kjenner best var undervisningsinspektør før han gikk av med pensjon for endel år siden. Ingen yrker er unntatt fra noen partier, og det finnes folk med mer enn folkeskole i alle partier.

G

Gjestemedlem

Gjest
    Parelius skrev:
    Hvorfor tror folk at når en klager på karakteren så skal den bli bedre? Dummeste jeg har hørt.
    Det er vel bort i mot hele poenget med å kunne klage på sensuren da.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Gjestemedlem skrev:
    Parelius skrev:
    Jeg gjorde det etter en prøve i kristendom på ungdomsskolen, og gikk opp fra G- til M+ etter at en annen sensor rettet den.
    Læreren som gav meg den dårlige karakteren hadde fortid som misjonær, og hadde liten sans for fritenking.

P

Parelius

Gjest
    Gjestemedlem skrev:
    Parelius skrev:
    Viser bare hvor dårlige poeng som er ute og går.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Er det noe man bør unngå på norskeksamen så er det den politiske oppgaven. Det blir nesten som da rådmannen i Trondheim gamblet bort 600 mill av kraftfondet til Trondheim kommune uten å skjønne at han gamblet.

G

Gjestemedlem

Gjest
    [rant]Bedritne slasker i bystyret i Bergen. Nå har den Frp-ledede koalisjonen doblet prisen på å ha bil når man bor i sentrum. Det koster nå dobbelt så mye som forrige regning å parkere bilen på gaten utenfor huset hvor jeg bor. Og dette skal være partiet som prøver å innbille godtroende idioter at de er på lag med bilister og synes de melkes av det offentlige. Falske svindlerpakk og jævla skrotnisser, fusentaster og falskspillere. Hadde jeg stemt på disse løgnaktige bajasene og fåreskallene, så skulle jeg sluttet med det. Nå kan jeg ikke annet enn forbanne de falske svina. Måtte samtlige av dem bli overkjørt av en bremsefri bossbil en glatt vinterdag på vei til en eller annen snorklipping. :mad: [/rant]

Lydersen

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    09.08.2010
    Antall liker
    9
    Prinsippløshet er et av kjennetegnene på Fr.p. Skryter høyt om å være mot bompenger, men så...-er de i maktposisjon og finner bompenger ganske fornuftig.

Fint parti!

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.137
    Torget vurderinger
    0
    Gjestemedlem skrev:
    Måtte samtlige av dem bli overkjørt av en bremsefri bossbil en glatt vinterdag på vei til en eller annen snorklipping. :mad:
    Det var da en usedvanlig kreativ og praktisk tilnærming til problemet. Da slipper man jo å tenke på transporten etter overkjørslen, bare å hive dem inn baki! ;D

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Spiralis skrev:
    Gjestemedlem skrev:
    Måtte samtlige av dem bli overkjørt av en bremsefri bossbil en glatt vinterdag på vei til en eller annen snorklipping. :mad:
    Det var da en usedvanlig kreativ og praktisk tilnærming til problemet. Da slipper man jo å tenke på transporten etter overkjørslen, bare å hive dem inn baki! ;D
    For så å resirkuleres som fjernvarme fra Rådalen. Plutselig blir de et ekte miljøparti. ;D

S

Smorte24

Gjest
    Gjestemedlem skrev:
    [rant]Bedritne slasker i bystyret i Bergen. Nå har den Frp-ledede koalisjonen doblet prisen på å ha bil når man bor i sentrum. Det koster nå dobbelt så mye som forrige regning å parkere bilen på gaten utenfor huset hvor jeg bor. Og dette skal være partiet som prøver å innbille godtroende idioter at de er på lag med bilister og synes de melkes av det offentlige. Falske svindlerpakk og jævla skrotnisser, fusentaster og falskspillere. Hadde jeg stemt på disse løgnaktige bajasene og fåreskallene, så skulle jeg sluttet med det. Nå kan jeg ikke annet enn forbanne de falske svina. Måtte samtlige av dem bli overkjørt av en bremsefri bossbil en glatt vinterdag på vei til en eller annen snorklipping. :mad: [/rant]
    Trodde FRP forlot byrådet i Bergen i April 2009, de har vel ikke flertall heller har de?

S

Smorte24

Gjest
    Men derimot er jeg forbannet på FRP, de roter det til for seg hele tiden.

Hvem f... kan skrive at innvandring river landet i filler, hvorfor ikke heller skrive at nå er det 40% innvandrere i Oslo og det er for mange, hvor mange skal Oslo ta i mot, Oslo må har mere penger osv.

Og nå er Siv Jensen igjen ute å angriper Erna om hvor Høyre står i forhold til innvandring, hallo det er 3 år til valget.

Noen ganger tror jeg FRP ikke vil ha makta i Norge slik som de uttaler seg så mange ganger.

Det er på tide at FRP får inn flinke folk som kan det med komunikasjon, jeg sendte en mail til FRP og tipset de om Gjestemedlem :-*

Gjest.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.09.2006
    Antall liker
    876
    Fr.p har støttet invasjonen i Irak og Afghanistan. Når flyktningestrømmene kommer så sier de "reis hjem"!

Komplett inkonsekvent!

G

Gjestemedlem

Gjest
    Smorte24 skrev:
    Trodde FRP forlot byrådet i Bergen i April 2009, de har vel ikke flertall heller har de?
    Å det var nok bare midlertidig. De falske svinene forlot byregjeringen fordi de var i mot utbyggingen av kollektivtrafikken i Bergen, men kom tilbake kort tid etterpå med halen mellom beina når avstemningen var over.

De profilerer seg som partiet som er motstandere mot å flå bilistene. Men de støtter helhjertet opp om vedtaket om å DOBLE avgiften for å stå parkert i gaten utenfor huset folk bor i i sentrum. Det er ikke snakk om en moderat høyning men en dobling av prisen på skatter og avgifter. Jævla falske svindlere.

3000kr i året skal det nå koste å parkere bilen på gaten utenfor huset jeg bor i.

Svindler og falske pakk.

Håper de alle blir rammet av svineinfluensa med alvorlige komplikasjoner. :mad: :(

Det er jo et par tre ting man forventer av disse nissene:

1. Man skal ikke fordoble skatter og avgifter for bilister i Bergen.

2. Afrikanere skal sendes ut av landet.

Her feiler de totalt på ett av to punkter. Det er 50% stryk.

Det kvalifiserer til LG for bajaspartiet!

buuuu

P

Parelius

Gjest
    Det er da ingen grunn til å ta Frp alvorlig; det er som å lære en gris latin og tro at det således gjør det enkelt å stå på lilletåen.

Det er og blir et hjernedødt parti som får sine velgere på samme basis som ett og annet korn som finner en blind høne.

Roberth

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2010
    Antall liker
    291
    Torget vurderinger
    20
    Gjestemedlem skrev:
    Smorte24 skrev:
    Å det var nok bare midlertidig. De falske svinene forlot byregjeringen fordi de var i mot utbyggingen av kollektivtrafikken i Bergen, men kom tilbake kort tid etterpå med halen mellom beina når avstemningen var over.

De profilerer seg som partiet som er motstandere mot å flå bilistene. Men de støtter helhjertet opp om vedtaket om å DOBLE avgiften for å stå parkert i gaten utenfor huset folk bor i i sentrum. Det er ikke snakk om en moderat høyning men en dobling av prisen på skatter og avgifter. Jævla falske svindlere.

3000kr i året skal det nå koste å parkere bilen på gaten utenfor huset jeg bor i.

Svindler og falske pakk.

Håper de alle blir rammet av svineinfluensa med alvorlige komplikasjoner. :mad: :(

Det er jo et par tre ting man forventer av disse nissene:

1. Man skal ikke fordoble skatter og avgifter for bilister i Bergen.

2. Afrikanere skal sendes ut av landet.

Her feiler de totalt på ett av to punkter. Det er 50% stryk.

Det kvalifiserer til LG for bajaspartiet!

buuuu
    Spør du meg bommer de på begge punktene, norge trenger arbeidskraft.

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    Gjestemedlem skrev:

Svindler og falske pakk.
    Dakkars gutt, må du betale for parkeringsplassen din? Selg bilen da, om du ikke har råd til 8 kr dag for parkeringsplass, og slutt å syt.

Snickers-is

Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Antall liker
    17.162
    Sted
    Østfold
    Parelius skrev:
    Det er da ingen grunn til å ta Frp alvorlig; det er som å lære en gris latin og tro at det således gjør det enkelt å stå på lilletåen.

Det er og blir et hjernedødt parti som får sine velgere på samme basis som ett og annet korn som finner en blind høne.
    Jeg er ikke uenig i dette, jeg bare lurer på hvilket parti man skal stemme dersom man skal stemme et parti man kan ta seriøst og som ikke får sine velgere på samme basis som ett eller annet korn finner en blind høne?

P

Parelius

Gjest
    Snickers-is skrev:
    Parelius skrev:

Jeg er ikke uenig i dette, jeg bare lurer på hvilket parti man skal stemme dersom man skal stemme et parti man kan ta seriøst og som ikke får sine velgere på samme basis som ett eller annet korn finner en blind høne?
    Visse ting kan selv ikke Parelius hjelpe nesten med. Dog kan fatalisme og apati gjøre det hele levbart selv for muntre melankolikere.

lydbjørn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    oddgeir skrev:
    Gjestemedlem skrev:

Svindler og falske pakk.
    Dakkars gutt, må du betale for parkeringsplassen din? Selg bilen da, om du ikke har råd til 8 kr dag for parkeringsplass, og slutt å syt.
    Da har du glemt de andre utgiftene som er forbundet med bil!

Har selv fått en økning på 12,000 N.Kr. i bompengeavgift! Har kun 15700,00 N.Kr. i året nå

G

Gjestemedlem

Gjest
    oddgeir skrev:
    Gjestemedlem skrev:

Svindler og falske pakk.
    Det er presis slike holdninger til vanlige mennesker som kjennetegner dette partiet med en gang valget er over og de har kommet til makt, og der de selv sitter på avgjørelsene om de skal doble skatter og avgifter eller ikke. Om de skal svike bilister eller ikke. Om de skal blå bilister eller ikke.

Jeg kan jo ikke annet enn å betale og forbanne dem som har doblet prisen siden sist. Det er forøvrig ikke betaling for en parkeringsplass, men en generell tillatelse til å finne en plass å sette bilen fra seg. Prisen isolert sett kan sikkert forsvares, men holdningene som ligger bak gjør det ikke. Skal man profilere seg som et parti som arbeider for både bilister og sentrumsboere så er det hårreisende å gå inn for en dobling av avgiftene disse påføres.

Partiet for bilister
    Partiet for vanlige mennesker
    Partiet for xenofobe bajaser

Vedlegg

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    Roberth skrev:
    oddgeir skrev:
    Roberth skrev:
    norge trenger arbeidskraft.
    Gjør vi?
    Vi har enorm mangel på håndtverkere, diverse ingeniører og pleiere i helsesektoren, sistnevnte vil bare ta mer og mer av.
    Vi har ca 76.000 helt arbeidsledige for tiden. I tillegg har vi minst like mange på diverse tiltak etc. I en slik situasjon mener jeg det er tøvete å begrunne innvandring med mangel på arbeidskraft. Mangler du ingeniører må disse importeres fra land med et fungerende utdannelsessystem.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn