Det bør være signal kjeden, men kan også være regulatorene som trenger en justering hvis du bruker shunt regulering...madman skrev:Hei Oblivion
Slo av TP Buffalo ll før helgen. Da jeg startet opp igjen igår får jeg ikke lock og mute lyser.
Ingen kabler har vært rørt i hele anlegget. Prøver med dedikert cd-spiller med samme resultat. Buffalo spiller normalt med HiFace fra pc.
Tips ?
-m
Ja, til deg - buttcam!Oblivion skrev:Har du bestillt et kamera?
om du smører utvanna Casco trelim på membranene, så blir de mere all-weather aktige ;Dpengesluk skrev:Ikke så farlig med litt OT, gjør ikke noe om tråden har litt hifi-kafe preg! Møteplass for skap horn-ser...
Drittvær å sjaue pappmembraner som sveller og jern som ruster
Er ikke du i båten?
Kjekt å vite. Gerrard på DIY anbefalte å pensle wizzeren på SEAS fulltonen med Dammarharpiks oppløst i sprit for å få mer korrekt fase på diskanten. Jeg var litt motivert til å teste det men det høres ut som noe skikkelig griseri uten angremulighet.pengesluk skrev:Ja du sier noe. Stort sett så gjør man mer skade en gagn med disse "coatingene" som folk driver med - har snakket med mange slukørete eiere av tildels DYRE fulltoner f.eks., som har fått elementer ødelagt av diverse lurium.
Gulper litt ;D ;D ;D ;DLMC skrev:moralen er: leave it ON! 8)
det er ALLTID ved påslag at av noe DIY-dritt at noe inntreffer
mvh
Leif
Det er ofte nok å justere opp noen millivolt på regulatoren forran..madman skrev:Unnskyld OT i tråden din Sluket.
Fant feilen, shunta spenningsreg. 0,5v, skulle vært 1,2v ???
-m
Tja...pengesluk skrev:Ja, til deg - buttcam!Oblivion skrev:Har du bestillt et kamera?
Apropos, skal du nedover snart?
Ikke noe å justere på her, den ene Tridenten er defekt, ny allerede sendt fra Twisted Pear Audio.Oblivion skrev:Det er ofte nok å justere opp noen millivolt på regulatoren forran..madman skrev:Unnskyld OT i tråden din Sluket.
Fant feilen, shunta spenningsreg. 0,5v, skulle vært 1,2v ???
-m
Gammelt nytt.hel skrev:Ikke bra
Nå har LMC begynt å jobbe for Nordost gitt: http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,57279.0.html
Ble litt usikker på ... hmm.. deg når jeg leste dette ... forventer du en klem av sluket eller noe ?? eller audiens ??HCS skrev:Når jeg leser denne tråden slår det meg at jeg tror sluket har en rosa skjorte hengende et eller annet sted... Menn som tørr bruke rosa skjorter sies å være trygge på sin seksualitet...Og på meg virker det som om sluket har sin "hifi-alitet" godt på det rosa, trygt og godt... Samtidlig som sluket godtar at andre bruker brune strieskjorter kan han selv nyte sin rosa silke gevant..
Hva skal jeg si da, som ikke en gang klarer å få til regelmessig avføring...? :'(pengesluk skrev:.... når du har blitt så gammel som Sluket så handler livet mer om regelmessig avføring...
I sammenheng med rosa skjorte-diskusjonen? ;Dpengesluk skrev:jeg hørte akkurat denne uttalelsen i en noe annen sammenheng
Hadde RoDa vær våken så hadde han laget en tenkeboble med Sluket inni her nå...jan#jan skrev:Ble litt usikker på ... hmm.. deg når jeg leste dette ... forventer du en klem av sluket eller noe ?? eller audiens ??HCS skrev:Når jeg leser denne tråden slår det meg at jeg tror sluket har en rosa skjorte hengende et eller annet sted... Menn som tørr bruke rosa skjorter sies å være trygge på sin seksualitet...Og på meg virker det som om sluket har sin "hifi-alitet" godt på det rosa, trygt og godt... Samtidlig som sluket godtar at andre bruker brune strieskjorter kan han selv nyte sin rosa silke gevant..
;D ;D ;D ;D
Var det i tv-programmet "En idiot på tur"? ;Dpengesluk skrev:14 dager i India, så veit du garantert hva rasshølet er til... ;D ;D (beklager sterkt språkbruken men jeg hørte akkurat denne uttalelsen i en noe annen sammenheng)
Ble du sjalu ? ;D.. Audiens håper jeg såklart på iløpet av våren... Siden det er Via Dolarosa vi er på så håper jeg å holde meg der og ikke snuble borti "klagemuren".. 8)jan#jan skrev:Ble litt usikker på ... hmm.. deg når jeg leste dette ... forventer du en klem av sluket eller noe ?? eller audiens ??HCS skrev:Når jeg leser denne tråden slår det meg at jeg tror sluket har en rosa skjorte hengende et eller annet sted... Menn som tørr bruke rosa skjorter sies å være trygge på sin seksualitet...Og på meg virker det som om sluket har sin "hifi-alitet" godt på det rosa, trygt og godt... Samtidlig som sluket godtar at andre bruker brune strieskjorter kan han selv nyte sin rosa silke gevant..
;D ;D ;D ;D
Du sitter vel der fortsatt, og kliner snørr på skjermen og "skimmer" resultatet av ærlige arbeidsfolk...LMC skrev:skriver du overtid?
dampsaga ulte jo for 18 minutter siden 8)
gå hjem og spikk!
mvh
Leif
Misunnelse er ikke helt meg ... folk får stort sett som fortjentHCS skrev:Ble du sjalu ? ;D.. Audiens håper jeg såklart på iløpet av våren... Siden det er Via Dolarosa vi er på så håper jeg å holde meg der og ikke snuble borti "klagemuren".. 8)jan#jan skrev:Ble litt usikker på ... hmm.. deg når jeg leste dette ... forventer du en klem av sluket eller noe ?? eller audiens ??HCS skrev:Når jeg leser denne tråden slår det meg at jeg tror sluket har en rosa skjorte hengende et eller annet sted... Menn som tørr bruke rosa skjorter sies å være trygge på sin seksualitet...Og på meg virker det som om sluket har sin "hifi-alitet" godt på det rosa, trygt og godt... Samtidlig som sluket godtar at andre bruker brune strieskjorter kan han selv nyte sin rosa silke gevant..
;D ;D ;D ;D