|
Det bør være signal kjeden, men kan også være regulatorene som trenger en justering hvis du bruker shunt regulering...madman skrev:Hei Oblivion
Slo av TP Buffalo ll før helgen. Da jeg startet opp igjen igår får jeg ikke lock og mute lyser.
Ingen kabler har vært rørt i hele anlegget. Prøver med dedikert cd-spiller med samme resultat. Buffalo spiller normalt med HiFace fra pc.
Tips ?
-m
Ja, til deg - buttcam!Oblivion skrev:Har du bestillt et kamera?
om du smører utvanna Casco trelim på membranene, så blir de mere all-weather aktige ;Dpengesluk skrev:Ikke så farlig med litt OT, gjør ikke noe om tråden har litt hifi-kafe preg! Møteplass for skap horn-ser...
Drittvær å sjaue pappmembraner som sveller og jern som ruster![]()
Er ikke du i båten?
Kjekt å vite. Gerrard på DIY anbefalte å pensle wizzeren på SEAS fulltonen med Dammarharpiks oppløst i sprit for å få mer korrekt fase på diskanten. Jeg var litt motivert til å teste det men det høres ut som noe skikkelig griseri uten angremulighet.pengesluk skrev:Ja du sier noe. Stort sett så gjør man mer skade en gagn med disse "coatingene" som folk driver med - har snakket med mange slukørete eiere av tildels DYRE fulltoner f.eks., som har fått elementer ødelagt av diverse lurium.
Gulper litt ;D ;D ;D ;DLMC skrev:moralen er: leave it ON! 8)
det er ALLTID ved påslag at av noe DIY-dritt at noe inntreffer
mvh
Leif
Det er ofte nok å justere opp noen millivolt på regulatoren forran..madman skrev:Unnskyld OT i tråden din Sluket.
Fant feilen, shunta spenningsreg. 0,5v, skulle vært 1,2v ???
-m
Tja...pengesluk skrev:Ja, til deg - buttcam!Oblivion skrev:Har du bestillt et kamera?
Apropos, skal du nedover snart?
Ikke noe å justere på her, den ene Tridenten er defekt, ny allerede sendt fra Twisted Pear Audio.Oblivion skrev:Det er ofte nok å justere opp noen millivolt på regulatoren forran..madman skrev:Unnskyld OT i tråden din Sluket.
Fant feilen, shunta spenningsreg. 0,5v, skulle vært 1,2v ???
-m
Gammelt nytt.hel skrev:Ikke bra![]()
Nå har LMC begynt å jobbe for Nordost gitt: http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,57279.0.html
Ble litt usikker på ... hmm.. deg når jeg leste dette ... forventer du en klem av sluket eller noe ?? eller audiens ??HCS skrev:Når jeg leser denne tråden slår det meg at jeg tror sluket har en rosa skjorte hengende et eller annet sted... Menn som tørr bruke rosa skjorter sies å være trygge på sin seksualitet...Og på meg virker det som om sluket har sin "hifi-alitet" godt på det rosa, trygt og godt... Samtidlig som sluket godtar at andre bruker brune strieskjorter kan han selv nyte sin rosa silke gevant..![]()
Hva skal jeg si da, som ikke en gang klarer å få til regelmessig avføring...? :'(pengesluk skrev:.... når du har blitt så gammel som Sluket så handler livet mer om regelmessig avføring...
I sammenheng med rosa skjorte-diskusjonen? ;Dpengesluk skrev:jeg hørte akkurat denne uttalelsen i en noe annen sammenheng
Hadde RoDa vær våken så hadde han laget en tenkeboble med Sluket inni her nå...jan#jan skrev:Ble litt usikker på ... hmm.. deg når jeg leste dette ... forventer du en klem av sluket eller noe ?? eller audiens ??HCS skrev:Når jeg leser denne tråden slår det meg at jeg tror sluket har en rosa skjorte hengende et eller annet sted... Menn som tørr bruke rosa skjorter sies å være trygge på sin seksualitet...Og på meg virker det som om sluket har sin "hifi-alitet" godt på det rosa, trygt og godt... Samtidlig som sluket godtar at andre bruker brune strieskjorter kan han selv nyte sin rosa silke gevant..![]()
;D ;D ;D ;D
Var det i tv-programmet "En idiot på tur"? ;Dpengesluk skrev:14 dager i India, så veit du garantert hva rasshølet er til... ;D ;D (beklager sterkt språkbruken men jeg hørte akkurat denne uttalelsen i en noe annen sammenheng)
Ble du sjalu ? ;D.. Audiens håper jeg såklart på iløpet av våren... Siden det er Via Dolarosa vi er på så håper jeg å holde meg der og ikke snuble borti "klagemuren".. 8)jan#jan skrev:Ble litt usikker på ... hmm.. deg når jeg leste dette ... forventer du en klem av sluket eller noe ?? eller audiens ??HCS skrev:Når jeg leser denne tråden slår det meg at jeg tror sluket har en rosa skjorte hengende et eller annet sted... Menn som tørr bruke rosa skjorter sies å være trygge på sin seksualitet...Og på meg virker det som om sluket har sin "hifi-alitet" godt på det rosa, trygt og godt... Samtidlig som sluket godtar at andre bruker brune strieskjorter kan han selv nyte sin rosa silke gevant..![]()
;D ;D ;D ;D
Du sitter vel der fortsatt, og kliner snørr på skjermen og "skimmer" resultatet av ærlige arbeidsfolk...LMC skrev:skriver du overtid?
dampsaga ulte jo for 18 minutter siden 8)
gå hjem og spikk!
mvh
Leif
Misunnelse er ikke helt meg ... folk får stort sett som fortjentHCS skrev:Ble du sjalu ? ;D.. Audiens håper jeg såklart på iløpet av våren... Siden det er Via Dolarosa vi er på så håper jeg å holde meg der og ikke snuble borti "klagemuren".. 8)jan#jan skrev:Ble litt usikker på ... hmm.. deg når jeg leste dette ... forventer du en klem av sluket eller noe ?? eller audiens ??HCS skrev:Når jeg leser denne tråden slår det meg at jeg tror sluket har en rosa skjorte hengende et eller annet sted... Menn som tørr bruke rosa skjorter sies å være trygge på sin seksualitet...Og på meg virker det som om sluket har sin "hifi-alitet" godt på det rosa, trygt og godt... Samtidlig som sluket godtar at andre bruker brune strieskjorter kan han selv nyte sin rosa silke gevant..![]()
;D ;D ;D ;D