Vil du ha action, lei dei en James Bond-film.LMC skrev:i mangel på action kan vi omdøpe til:"Den store POESI-tråden"
....Er den på veg ut - muffinsen...LMC skrev:det er vel heller den muffinsen til fuglesangen i går som krever litt innsats? 8)
mvh
Leif
Jobben din er å synes synd på meg, som må bakse og slite med disse tunge tingene. Risikerer jo avmagring av dette!jan#jan skrev:Nudler du og .... Ja ... du har det virkelig fælt ... føler med deg ;D ;D
Men du får jo forbrent endel av dem karboene som er i nudler da... når du skal sykle disse varene hjem ifra Gardemoen...
;D ;D
God Jul 8)
Du må være forsiktig med sånt, vet jo aldri helt hvordan du kan ende opp:pengesluk skrev:..........bakse og slite med disse tunge tingene. Risikerer jo avmagring av dette!
Gå'kke an å ta bilde av en tone vel?? Hverken full eller edru ;D ;Dhel skrev:Har du noen fulltone foto?
Helt håpløst ;Dhel skrev:For en gjeng :
Ohh lekenpengesluk skrev:Min favoritt er Ottone! 8) 8)
Lykkelig gale alle mann ;Dhel skrev:For en gjeng :
Da er vi i rute. Regner med at du slenger av et par kolli når du passerer Kløfta ;Dpengesluk skrev:Har verte litt stille, jau, har noen varer på vei ut, som har krevd sin mann, og så kommer det noen småsaker inn, som også krever litt forberedelser:
At FedEx destination facility
GARDERMOEN NO
Service type
INTL Economy
Pieces
15 of 15
Weight
6.4 lbs/2.9 kg
Total Shipment Weight
469.0 lbs/212.7 kg
Slike emails det vil gamle Sluket ha! Ser ut som om det blir enda en uke med nudler.. :'( :'( :'( Får vel opprette en biff-donasjonstråd ;D ;D
Min gode mann; det har kanskje ikke slått deg at det faltisk kan være FORSKJELL på pakkene???SannaX skrev:Hmmm..15 pieces av 2,9kg er 43,5 kg. Totalvekt er 212,7 kg. Er det jeg som ikke klarer å lese den fortollingslappen? Mon tro hva det er for noe snadder som slepes inn nå :
Nei! 16" : : :65finger skrev:Nye 15" på vei fra gardemoen?
Var ikke nevneverdig plaget av detpengesluk skrev:Nei! 16" : : :65finger skrev:Nye 15" på vei fra gardemoen?
Var det ikke litt spedt i bunnen sist du var her??
Hehe, og jeg som trodde du hadde enda flere diskanter på vei inn, men de var litt lette. Men lappen er fortsatt misvisende. Hvorfor oppgi at en av pakkene veier 2,9kg ??? Vel, drit i det...16 tommere...hmmm..høres ut som mer TAD dette her.pengesluk skrev:Min gode mann; det har kanskje ikke slått deg at det faltisk kan være FORSKJELL på pakkene???SannaX skrev:Hmmm..15 pieces av 2,9kg er 43,5 kg. Totalvekt er 212,7 kg. Er det jeg som ikke klarer å lese den fortollingslappen? Mon tro hva det er for noe snadder som slepes inn nå :
(har ikke DUST smiley, ellers kunne det jo passe med en par-tre av de her ;D ;D)
Alt i værste mening, selsagt!
Listen cløsely, I say this ønly ønce!SannaX skrev:Hehe, og jeg som trodde du hadde enda flere diskanter på vei inn, men de var litt lette. Men lappen er fortsatt misvisende. Hvorfor oppgi at en av pakkene veier 2,9kg ??? Vel, drit i det...16 tommere...hmmm..høres ut som mer TAD dette her.pengesluk skrev:Min gode mann; det har kanskje ikke slått deg at det faltisk kan være FORSKJELL på pakkene???SannaX skrev:Hmmm..15 pieces av 2,9kg er 43,5 kg. Totalvekt er 212,7 kg. Er det jeg som ikke klarer å lese den fortollingslappen? Mon tro hva det er for noe snadder som slepes inn nå :
(har ikke DUST smiley, ellers kunne det jo passe med en par-tre av de her ;D ;D)
Alt i værste mening, selsagt!