Det der er notert, vi er glade i gode spekepølser her i huset og, og tilbehøret er viktig, selv om det må innrømmesMoralen må bli; Gode kamerater og god TIMING er avgjørende for livskvaliteten!
Vis vedlegget 303910
Stemmer, det hadde jeg helt glemt.Har ikke jeg sagt at du skal ringe straks når slikt skjer? Jeg er bare 4 min. 35 sek. unna...
Gørbeste forslaget så langt i år!!Stemmer, det hadde jeg helt glemt.Har ikke jeg sagt at du skal ringe straks når slikt skjer? Jeg er bare 4 min. 35 sek. unna...
Nytt forslag: Hva med å innvilge audiens i Slukoteket, med en liten toro-bit som inngangsbilett
Ingenting av det der hørtes feil ut!Ost er ikke dumt, på tirsdag hadde vi gjester her og serverte spanske og italienske pølsevarianter sammen med brie, camembert og diverse blå varianter... tilbehør var trøffelhonning, løkkompott, fikensyltetøy etc. etc. i tillegg til godt brød og kjeks.... Der skulle duvha vøri, Kal!
Du OB du OB..... du helsikes OB! Ta gjerne med den Toro ertesuppa du disket opp med i høst... den var noe av det beste!Jeg kan også ta med Toro neste gang jeg kommer - hva slags rett skal jeg kjøpe med?
Vis vedlegget 303960
BB
Høres bæltrivelig ut.Gørbeste forslaget så langt i år!!
Ta heller med en kartong fra lageret (jeg veit du har ) og kom hit! Så skal jeg vise deg.STOPP!!! ...nå må jeg legge meg på sulten mage. I morgen skal jeg på Youtube å se hvordan man beiner ut vaktler.
Ja - den menyen hadde nok sitti som spytta på i "Lagga's Lounge" vil jeg tro.. god bedring btw - feber er relativt sjelden hos os gamlingene heldigvis. Men slitsomt når det skjer. Du får bestillle helmassasje hos LagginnenIngen liker igjen for i dag, tom for liker, og heldigvis har feberen tatt fra meg det meste av matlysten og.
Det var litt av en meny over her!!!!!!
Vis vedlegget 304581
/ Morten
Dustmat er mat, vel ....
Hei SlukSkal i gang med oppfrisking/sluttføring av musikkstua - og da kommer en ikke utenom akustikktiltak. Stort sett bare tenkt litt på å ta noen refleksjoner rett bak lyttepos., ingen merkbare rariteter i forb. med tak/gulv, og har god avstand (2,5 m.) til sidevegger. Forslag til spiselige løsninger mht. å ta førsterefleksjoner mottas gjerne!
I mellomtiden, her er noe som demper første-ereksjoner
Hehe.. du tror vel ikke den snutten har gått under Slukradaren? Thanks anyway! Drømmer om en leilighet over restauranten!Tipser om dokumentaren Jiro Dreams of Sushi som ligger på Netflix nå.
Fantastisk fra en liten sushibar med tre Michelin-stjerner som mesterkokken Noël Robuchon holder for å være et av verdens beste spisesteder.
Ikke vingar, men vinge.Jag ska kjøpa vingar før pengarna.... jaa.... joda..... vel..
Høres deilig ut... planlegger en tur til Japen i.l.a. 2016 - da blir det sulteforing og tarmskyllinger i UKER før avreiseRegnet med at du hadde den på scope. Den ble nylig lagt ut på Netflix. En nytelse å se.
Har spist på Shiro i Seattle. En av Jiros lærlinger står klar til å lage omakase der.
Var ikke akkurat behovet av akustikktiltak som slo meg når jeg var hos deg nei.Faen veit, bare en tanke... Har mulighet til å prøve ut noen 100 mm. plater også. Vi får se. Ikke pri nå, først skal alle andre innredningsdetaljer opp og stå, så får vi sjekke ut ev. behov der og da! If it ain't broken don't fuck With it (Slukdefinisjonen).