og jeg er på Schubert igjen
det jævla flygelet kicker ass....
mvh
Leif
Du som er slik en danskevennog jeg er på Schubert igjen
det jævla flygelet kicker ass....
mvh
Leif
Da er det jo på høy tid at våre stier krysses... dæven, nesten symbolsk det der!Dette er virkelig fredag den trettende. Sluket er nå like lett som meg, og jeg er på all time high.
Ja. Jeg er i byen på jobb av og til, og legger gladelig inn en ekstra kveld og overnatting hvis Sluket har åpent.Da er det jo på høy tid at våre stier krysses... dæven,................Dette er virkelig fredag .....
Det er lagt inn slakk for påkommende sosiale aktiviteter - kan ikke bli helt anal heller. EKS. 15 - 31 desember la jeg inn 2 kg. for julebord, lulelunsj, middag og div. sos. evenementer frem til nyttårsaften. "Brukte" opp 1,4 kg. av dette, men det gikk bare tre dager etterpå så var vekta ikke bare på samme som før jula men faktisk på target inkl. reduksjon i perioden. Poenget med dagveiing har vært å sjekke nettopp hvordan slike enkeltstående utskeielser virker inn på vekt - det viser seg at det skjer umiddelbart, som ventet - men det er ute av systemet igjen i.l.a. maks. 2 døgn.Jepp. Tror slukfar bør legge opp til en eksponensial kurve i stedet for lineær
Høres ut som et regnestykke fra kabelfanatikerne detteForsiktig forsiktig!!! med den utviklingen passerer du 0kg før vi når den 20-ende![]()
Ja, med siste dagers kurvetrend så er det snart slutt på å legge kabelHøres ut som et regnestykke fra kabelfanatikerne detteForsiktig forsiktig!!! med den utviklingen passerer du 0kg før vi når den 20-ende![]()
![]()
Gikk alle velstandslefsene og bollene i Slukkjeften etter at vi reiste? Hadde jeg visst det så skulle jeg selvfølgelig tatt med doggybagSer du peaken på mandag/tirsdag i #6570 Tytte? Det er resultatet av Fjorden Cowboys' traktement på søndag bl.a.![]()
Jeg vil helst ikke bli innblandet i noe Fjorden Cowboys theme. Jeg hadde til og med dysja den dagen!Ser du peaken på mandag/tirsdag i #6570 Tytte? Det er resultatet av Fjorden Cowboys' traktement på søndag bl.a.![]()
Jaa..... en mann må jo ta ansvar!Gikk alle velstandslefsene og bollene i Slukkjeften etter at vi reiste? Hadde jeg visst det så skulle jeg selvfølgelig tatt med doggybagSer du peaken på mandag/tirsdag i #6570 Tytte? Det er resultatet av Fjorden Cowboys' traktement på søndag bl.a.![]()
![]()
Dagveiing er jaggu en blandet glede - men blir litt hekta, det går fort sport i det....Poenget med dagveiing har vært å sjekke nettopp hvordan slike enkeltstående utskeielser virker inn på vekt - det viser seg at det skjer umiddelbart, som ventet - men det er ute av systemet igjen i.l.a. maks. 2 døgn.