Fra grunnmur til godlyd - Via Dolorosa med Sluket som Jesus

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    På tide med litt slumremuzak slukster. O0

edit:
    må bare understreke at tuben over er postet med kjærlighet til sentralens rauseste mann.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Når jeg så bildet over trodde jeg du hadde noe imot Heinz ketsjup.. :rolleyes:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.998
    Torget vurderinger
    23
    [video=youtube;pOVJG1DgwJs]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pOVJG1DgwJs[/video]

[video=youtube;qe6NnHFyoZI]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qe6NnHFyoZI[/video]

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.998
    Torget vurderinger
    23
    Den er kjent! Gutta er mer interesert i Lamboen - mens jentene synes rat rodden er coolere!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.998
    Torget vurderinger
    23

Favoritt pickups' - '53-'56 Ford F100, spesielt '56

Godt å varme seg på disse videoene når snøen daler ned utenfor vinduet

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.998
    Torget vurderinger
    23
    Nettopp -'56 modellen (med wraparound frontvindu) er verdens cooleste noensinne. Har eid . Solgt, Buuhuuuu...

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.998
    Torget vurderinger
    23
    I svartsvingteste... har du handlet? Lengter etter å dra en stripe av den der..

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.998
    Torget vurderinger
    23
    Auau.. skal dit selv i dag, regner med smæk på røven jeg og. Jula ble dyr, anslagsvis 3-4 kg. :(

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.604
    Sluket du har nu ikke 100 % styr på det. Du synes Ncore er det bedste i bassen. I virkeligheden er dit problem at du mangler et strømstærkt linietrin. Det er stærkt undervurderet og betyder næsten lige så mye for bassen som en god power amp. Se linietrin er simpelthen ubrugeligt hvad angår kontant bas efter min mening.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.998
    Torget vurderinger
    23
    Hva i helsike er det du snakker om? Nå tror jeg at jeg må sende en bekymringsmelding til en eller annen dansk institusjon...

Snickers-is

Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Antall liker
    16.876
    Sted
    Østfold
    Sluket du har nu ikke 100 % styr på det. Du synes Ncore er det bedste i bassen. I virkeligheden er dit problem at du mangler et strømstærkt linietrin. Det er stærkt undervurderet og betyder næsten lige så mye for bassen som en god power amp. Se linietrin er simpelthen ubrugeligt hvad angår kontant bas efter min mening.
    Man kan helt fint lage et SE linjetrinn i ekstremklassen, vel, om man vet hva man holder på med.

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.604
    Kom nu op på mærkerne og koncentrer dere om facts. Sluket du har ikke en ordentlig pre efter hvad du selv skriver. Så kan du heller ikke forvente ordentlig bas. Du giver dine effektforstærkere skylden. Muligt de har en del af det men har du hørt deres fulde potentiale?

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.998
    Torget vurderinger
    23
    Dansker er noen merkelige dyr. Jeg klarer altså ikke å forstå hvor han klarer å vri ut av seg et postulat som så til de grader ikke stemmer med virkeligheten! Herved er den lille smule respekt jeg hadde for enkelte dansker forsvunnet.

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.604
    Man kan helt fint lage et SE linjetrinn i ekstremklassen, vel, om man vet hva man holder på med.
    Mulig det men så har jeg det til gode. Kan du give et eksempel?

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.604
    De låter sikkert bra, men det er ikke nok pulver i CD-spilleren til å få ut mer enn 65 dB (F4 er helt uten gain) Derfor hadde det vært moro å prøvde noe kl. D med litt effekt.
    Koblet 8"som fullrange i dag, utenom B5 og da rundet vi vel 70 dB bøya men ikke mye å skrive hjem om! Enten må jeg få på en dugandes aktiv pre med skikkelig voltsving eller bytte ut de to F4 med mer normale forsterkere.
    Er hukommelsen så dårlig?

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.998
    Torget vurderinger
    23
    Du blander og rører noe verre, Drossel. Dette er ikke anlegget hjemme - kun et prøveoppsett jeg har satt opp på lageret i forbindelse med en vinylsalgshappening vi hadde i romjula! Har ingen relevans til noe annet.

Snickers-is

Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Antall liker
    16.876
    Sted
    Østfold
    Karakteristikken til en drossel er at det tar litt tid før den kommer i gang, men når den først kommer i gang fortsetter den lenge etter at stimulansen fra omgivelsene opphører.

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.604
    Karakteristikken til en drossel er at det tar litt tid før den kommer i gang, men når den først kommer i gang fortsetter den lenge etter at stimulansen fra omgivelsene opphører.
    Synes nu ellers du stimulerer rigeligt.

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.604
    A bunch of Sissy Boys er det her? Troede jeg ellers ikke.

6

65finger

Gjest
    En gjeng med surpomper. Jeg kaster meg hodeløst inn i krangelen først og fremst grunnet sukkerabstinens. Teknologi skal man synse om. Det får holde

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.998
    Torget vurderinger
    23
    Vi er bare så forpult lei dansker som kan og vet alt om lyd, og blir snurt når vi reagerer på deres fornærmelse osv. osv. og skal selvsagt ikke sies imot selv.
    Sissyboys i mine øyne; det er dansker med sine dorullkjernehjemmebygg, hodet fortsatt godt oppi røven på Duelund og huset stinkende av linolje.
    Hold Norge rent - lei en danske til danskebåten!

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.604
    Vi er bare så forpult lei dansker som kan og vet alt om lyd, og blir snurt når vi reagerer på deres fornærmelse osv. osv. og skal selvsagt ikke sies imot selv.
    Sissyboys i mine øyne; det er dansker med sine dorullkjernehjemmebygg, hodet fortsatt godt oppi røven på Duelund og huset stinkende av linolje.
    Hold Norge rent - lei en danske til danskebåten!
    Ved ikke rigtig hvor du får den "fornærmelse" fra. Den var bestemt ikke ment som det. rolleyes Synes iøvrigt du bliver temmeligt primitiv. Det havde jeg bestemt ikke forventet.

Sist redigert:

TrompetN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Antall liker
    7.007
    Issjda... Ta det med ro. Det går over Drossel (om en stund), Guds sønn er god til å tilgi.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.998
    Torget vurderinger
    23
    Nei. Ikke nå. Hvorfor skal noen aparte dansker strykes medhårs og brukes en masse tid på å forklares ting når de selv stort sett er oppkjeftige og til de grader bedrevitende? Flyktninger er i ferd med å bli et problem i dette landet og nå inkluderer jeg danske lydflyktninger også i det begrepet. Og skrått opp med hva de forventer eller ikke. Interesserer meg ikke lenger. Livet er for kort for kverulerende dansker.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn