Sluket
Holistisk Hifi Helt
Polka, forbilledlig beskrevet og en mal som kan benyttes på alle dinosaurforklarte.Men, alle som avskriver surround til musikk. Jeg mistenker at de ikke har hørt det skikkelig. Eller er høysensitive
Polka, forbilledlig beskrevet og en mal som kan benyttes på alle dinosaurforklarte.Men, alle som avskriver surround til musikk. Jeg mistenker at de ikke har hørt det skikkelig. Eller er høysensitive
Neida. Seltersen leverDarwin P. Erlandsen tok med seg både pjolteren og seltersen i graven.Den forsvant nok i sammen med pjolteren, som jeg heller ikke har sett på lengeOg hvor ble det av Seltersen? Den gode gamle.
Ja - greit så lenge den ikke kommer andre veien, - i alle fall i selskaper..En god rap forlenger kjeften!
Joda - den veien er også ok, pass på nå før det blir forbudt og bannlyst av de verste klimakverulantene! Eller vent... ingen fare - da får jo rasshøla selv store problemerJa - greit så lenge den ikke kommer andre veien, - i alle fall i selskaper..En god rap forlenger kjeften!
Da regner jeg med at det er Upper Ten du stiller med, siden det ikke er norsk salta kranvann med kullsyre å få lenger, bare ekte seltersvann som er importert (la-di-da...). Tegner og satiriker Steffen Kverneland er forøvrig i likhet med et av sine forbilder (Stabel) sterkt opptatt av denne drikk for grublere og andre som flykter fra denne miserable verden der svigermødre og husdrager kalles øverstkommanderende.Neida. Seltersen leverDarwin P. Erlandsen tok med seg både pjolteren og seltersen i graven.Den forsvant nok i sammen med pjolteren, som jeg heller ikke har sett på lengeOg hvor ble det av Seltersen? Den gode gamle.
Selters Original – Ekte Selters får du her
Det sies at den kan kjøpes på flaske både her og der, ihvertfall i Oslo.Kunne det passe med en kasse småflasker levert hos Sluket, så kan jeg stille med whisky?
Pjolteren lever også, ihvertfall hos meg. Og spesielt til jul. Meget forfriskende klassisk drikke for voksne.
Inntil videre med Club soda, men har en plan om å skaffe meg et lager av ekte Selters.
I helsike - hvorfor har ingen fortalt om dette tidligere? Dette gir uante muligheter, nå gjelder det bare å få trykket opp en dugelig plakat med budskapetFroske drakt. One size voksen
Lager:
5
One size, passer voksne ca.170-185cm. Flott heldekkende kostyme i plysj. Du ser ut mellom øynene.
1 790.00,-
Antall:
Kjøp
Et kurant lite nøste.Her er tanten til Helga. Signe Knudreguffen
Tenkt å knekke oss for godt?Fytti hælvete. En liten svipptur innom her og fugleskremsla står i kø nedover sida. GRØSS
Se nå å få inn bilde av hu søte i MDG
Sluket er jo så glad i hu MDG berta. Så jeg tenkte kun på mannens beste. Du så vel hva han hadde tenkt å dra hjem i helga. Finns ikke nok sminke i denna verden for å redde det tryneTenkt å knekke oss for godt?Fytti hælvete. En liten svipptur innom her og fugleskremsla står i kø nedover sida. GRØSS
Se nå å få inn bilde av hu søte i MDG
Jeg hadde et håp om å klare meg ihvertfall til over helga, nå blir jeg usikker og stikker min vei.
ed: dvs. over til Lagga
i det tilfellet fungerer det vel nesten som en avledningsmanøver - ikke sikkert det blir bedre uten!Vis vedlegget 414404
Tenk dere nå om før dere drar til tattoo-sjappa... det kommer en dag...
Få ting som er så kjekt som å finne opp nye ord. Har vi en norsk redaksjon for Oxford English Dictionary på norsk? Eller hvem det er som styrer vokabularet her på berget?Joda, jeg våkner omsider
Såpass at jeg innrømmer fristelsen til å skaffe meg en liten AD-konverter til å tjuvkoble vinylen digitalt inn på Oppo, for å få kringklang med DTSNeo. Spesielt til alle de flotte rockekonsertopptakene som jeg har mest av på vinyl, men også til farging av del 70-talls klassisk som kan låte spinkelt.
Kringklang, nytt ord, tar patent på den. Kringklang.