Serialcat
Hi-Fi entusiast
rolfozzy skrev:Fra grunnmur til......
Er grunnmuren ferdig?
Er vel lang behandlingstid på sånt for tiden
rolfozzy skrev:Fra grunnmur til......
Er grunnmuren ferdig?
Da skar det besøket seg ganske grundig og jeg må nok nøye meg med det som måtte komme av inntrykk og eventuelle bilder her...pengesluk skrev:Oblivion skrev:Får ta med kamera og svinge innom "Via Dolorosa med Sluket som Jesus" i morgen...
Skal sjekke ut hva som må til av bestikkelse for å komme gjennom "himmelporten" med medbrakt kamera ;D ;D
Bestikkelsesliste
AMT mellomtone - 2 løpemeter
AMT bass - 4 kvadratmeter ca. (kan rundes av oppover)
1.000 timer kompetanse
Trenger ikke pakke det inn, Raymond ;D ;D
Med den inngangs "prisen" for et besøk så er det nok tryggest at jeg ikke engang kjører E6 i morgen, men RV4 opp til Gjelleråsen og krysse over til E6 der ;D ;D ;Dpengesluk skrev:Ååå? Kom det på noe annet? Plutselig litt ryggvondt? "Glemt" shoppingtur med kona? Blomster som skal vannes?
Godt jeg har lista over unnskyldninger klar hvis jeg skulle få lyst til å skrive om oblivion-komp. i anlegget her ;D ;D ;D ;D
Og på denne lille omvei hadde du helt sikkert kunne fått til et lite besøk på et annet oppsett som låter helt ok(EHED)- og det helt gratis ;D ;DOblivion skrev:Med den inngangs "prisen" for et besøk så er det nok tryggest at jeg ikke engang kjører E6 i morgen, men RV4 opp til Gjelleråsen og krysse over til E6 der ;D ;D ;Dpengesluk skrev:Ååå? Kom det på noe annet? Plutselig litt ryggvondt? "Glemt" shoppingtur med kona? Blomster som skal vannes?
Godt jeg har lista over unnskyldninger klar hvis jeg skulle få lyst til å skrive om oblivion-komp. i anlegget her ;D ;D ;D ;D
Det kunne jo bli utstedt en avgift for bare å passere "Via Dolorosa med Sluket som Jesus" når E6 ikke er sååå langt unna
Ingen forråder deg, men mange betviler deg.... ...Ifht det å få klint opp et par bilder...Når det er sagt har du jo selv påpekt at du ikke har kamera...Men denne tråden ligger fortsatt under avdeligen for gode opplevelser OG BILDER... Men tipper det kommer bilder snarligen... ;Dpengesluk skrev:Forklar deg! Straks!HCS skrev:pengesluk skrev:Kanskje ved påsketider, det er jo vanligvis da Jesus blir forrådt! Dagens disipler er jo utstyrt med digitalkamera. Så gjenstår det å se hvem som er Judas.
Tror de fleste her går mer under Thomas- tvileren vedr bilder sluket...
Så du påstår at sluket nærmest er OT ??HCS skrev:Ingen forråder deg, men mange betviler deg.... ...Ifht det å få klint opp et par bilder...Når det er sagt har du jo selv påpekt at du ikke har kamera...Men denne tråden ligger fortsatt under avdeligen for gode opplevelser OG BILDER... Men tipper det kommer bilder snarligen... ;Dpengesluk skrev:Forklar deg! Straks!HCS skrev:pengesluk skrev:Kanskje ved påsketider, det er jo vanligvis da Jesus blir forrådt! Dagens disipler er jo utstyrt med digitalkamera. Så gjenstår det å se hvem som er Judas.
Putter du ord i min munn her ? ;D.... Have a little faith , sluket fikser dette... Sålenge kan du stikke hue inn i disse nusselige små klipsch'ene dine... ;Djan#jan skrev:Så du påstår at sluket nærmest er OT ??HCS skrev:Ingen forråder deg, men mange betviler deg.... ...Ifht det å få klint opp et par bilder...Når det er sagt har du jo selv påpekt at du ikke har kamera...Men denne tråden ligger fortsatt under avdeligen for gode opplevelser OG BILDER... Men tipper det kommer bilder snarligen... ;Dpengesluk skrev:Forklar deg! Straks!HCS skrev:pengesluk skrev:Kanskje ved påsketider, det er jo vanligvis da Jesus blir forrådt! Dagens disipler er jo utstyrt med digitalkamera. Så gjenstår det å se hvem som er Judas.
;D ;D ;D
Tror du at jeg får bakoversveis med 1,5 mm stubb ?? ;DHCS skrev:Putter du ord i min munn her ? ;D.... Have a little faith , sluket fikser dette... Sålenge kan du stikke hue inn i disse nusselige små klipsch'ene dine... ;Djan#jan skrev:Så du påstår at sluket nærmest er OT ??HCS skrev:Ingen forråder deg, men mange betviler deg.... ...Ifht det å få klint opp et par bilder...Når det er sagt har du jo selv påpekt at du ikke har kamera...Men denne tråden ligger fortsatt under avdeligen for gode opplevelser OG BILDER... Men tipper det kommer bilder snarligen... ;Dpengesluk skrev:Forklar deg! Straks!HCS skrev:pengesluk skrev:Kanskje ved påsketider, det er jo vanligvis da Jesus blir forrådt! Dagens disipler er jo utstyrt med digitalkamera. Så gjenstår det å se hvem som er Judas.
;D ;D ;D
Latt det gro?jan#jan skrev:Tror du at jeg får bakoversveis med 1,5 mm stubb ?? ;D
Sparer gjerne i en 2-3-4 dager ;DSerial skrev:Latt det gro?jan#jan skrev:Tror du at jeg får bakoversveis med 1,5 mm stubb ?? ;D
Har sjekket ut innmaten, ikke noe problem med plassen faktisk, kommer an på om det må inn fler komponenter enn bare kortet.Oblivion skrev:Målene på exaU2I kortet er 6 cm * 9 cm og en høyde på ca. 1 cm.
Men det er vel for stort til å få plass i små DACene dine ;D ;D ;D
Damn right I will! Tvilerne må gjerne tvile.Men ikke i min tråd! Kjørte forresten akkurat forbi Casa Cash - hørte ikke noe musikk?cash 63 skrev:Sluket: La dem bare sitte og lure på vad som finnes, og vad som kommer in i kjellern! eller be fruen male ett bilde av anlegget
PSU er noe jeg jobber med nå for å finne den optimale løsningen.pengesluk skrev:Har sjekket ut innmaten, ikke noe problem med plassen faktisk, kommer an på m det må inn fler komponenter enn bare kortet.Oblivion skrev:Målene på exaU2I kortet er 6 cm * 9 cm og en høyde på ca. 1 cm.
Men det er vel for stort til å få plass i små DACene dine ;D ;D ;D
Hva med PSU, betjening av sample rate, ev et display?
Hva slags FAENS drittunger er dere egentlig??? Her har vi en tråd som ikke er en uke gammel en gang, som skal omfatte samtlige aspekter ved denne hobbyen i tillegg til DIY og generelle filosofoske betraktninger rundt både det ene og det andre, samlet, bearbeidet og behørig raffinert over nesten 40 år, og alt dere gjør er å syte etter BILDER, BILDER, BILDER hvert jævla 5. minutt!! Kjøp Donald - der er det KUN bilder.LMC skrev:siden du velger å appelere til folks fantasi og kjører bildefritt, kan vel egentlig hele tråden legges ut som et interaktivt hørespill på FM båndet, eller kanskje DAB? 8)
mvh
Leif
Ikke smør for tjukt på nå. Ser ikke bort fra at han leser her, ikke sikkert han har godt av så mye skryt. Beskrivelsen likner i hvert fall ....pengesluk skrev:...ganske cool, full av triks og alltid god kamerat. Flink til å dr skrøner var'n også. Antagelig fra Øssfoll