Gratulerer! Er det isfritt i havna enda? Jeg får ta en tur innom med gåselever og litt XO! Du kan godt poste et bilde her så vi har noe å drømme om! Har booket seiltur langs kysten opp til Kristiansund selv, i juni måned. Satser på å runde "Hornet" 8) 8)madman skrev:Møkkamann ? Men det driter jeg i for idag har jeg hatt årets første båttur å nå liggern klar i båsen.
Fløtter inn i morra.
-m
Da var det ikke lenge jeg og 65finger fikk gleden av å være de eneste her i Norge med exaU2I kortet i drift ;DLMC skrev:kult
ble avbrutt av telefon fra exa065 i Canada, så da er vi "in business" med usb-I2S kortet
Sluket; fikk du testet ditt igår?
mvh
Leif
Hmmm.... Det var ikke sååå slemt ment ;D ;Dpengesluk skrev:Nå er du slem igjen, Raymond! Men det er mulig du har rett...
Den dagen jeg ser slikt jåleri innstallert i din kåk ,( på gromrommet i kjellern) som disse Høyttalerne , da tror jeg at jeg både har gått noen tiår på blodfortynnende , og helt sikkert er fast bruker av Rælingens eldresenter.... ;D ;Dpengesluk skrev:Har i en tid nå vurdert litt frem og tilbake ref. videre utvikling av anlegget. Horn er vanskelig, tar mye tid med tilpasning, matching etc. etc. og jeg har vel funnet ut etterhvert at det er mange andre ting i livet som også er interessant og som jeg kan tenke meg å bruke tid på. F.eks. pianotimer og nyinnkjøp av piano.
Derfor har jeg bestemt meg for å roe ned litt på hornsiden, sommeren står for døra og med stort hus/japansk hage som trenger arbeid og stell tror jeg det blir liten tid til lyd og prosjekter. Diskuterte litt med kona i går og vi har vel kommet frem til at det kunne være smart med innkjøp av en "ferdig" høyttaler bare det ikke går så altfor mye på akkord med de kvalitetene i gjengivelsen som vi setter pris på.
Kommer derfor til å selge unna horna (i hvertfall for en periode : :) og kjøpe en anstendig ferdigbygd sak for denne gang. Valget falt på følgende modell, som kommer til å få selskap av de bassene jeg allerede har:
(bildene er "lånt" fra produsentens sider)
Oblivion skrev:Det gjennstår litt forskning på dette og litt programmering....
Jeg pleide å støvsuge Deichmanske for bøker om horn og rør i de gode gamle dagerpengesluk skrev:Det holder ihvertfall til et par syltelabber, Schlomo! Imponerende - dette kan nemlig ikke være gjettverk!
he-he..sov litt i timen der...ellers pleier jeg være , om ikke først alltid, så nærmeOblivion skrev:Da var det ikke lenge jeg og 65finger fikk gleden av å være de eneste her i Norge med exaU2I kortet i drift ;DLMC skrev:kult
ble avbrutt av telefon fra exa065 i Canada, så da er vi "in business" med usb-I2S kortet
Sluket; fikk du testet ditt igår?
mvh
Leif
65finger fikk sitt kort en dag før meg så han var den første..
Jævelig rask den figuren når han værer noe nytt og spennende high-tech...
Sluket har nok hengt exaU2I kortene til mørning og allmen beskuelse før han engang kommer til å vurderer å koble de til noe som helst...
: : Yamaha 4281B : : Dette er diskantdriveren, ikke mellomtonedriver slik som 6681, 6601, 6604 eller den feite 6670.SannaX skrev:Nice! Her kommer det jo også bilder på løpende bånd..ikke noe å klage over detta ;D
Edit: Er det forresten Yamaha JA-6681 med 1,4" eller 6601 du har?