...finnes vel mer enn en HFSer som i gode stunder mener at de passer til den beskrivelsen, tenkte jegottone skrev:Ikke smør for tjukt på nå. Ser ikke bort fra at han leser her, ikke sikkert han har godt av så mye skryt. Beskrivelsen likner i hvert fall ....pengesluk skrev:...ganske cool, full av triks og alltid god kamerat. Flink til å dr skrøner var'n også. Antagelig fra Øssfoll
Da fikk JEG flotte bilder på netthinna igjen Sluket..pengesluk skrev:Pontiac Pilates ligger i hardtrening til påskeuka!
Nei. nå skal det mekkes, borres og loddes!
Blir nok ikke i form av hekleteppe nei....Milenko skrev:Spennende selv uten bilder, regner med det kommer maleriske (med bred pensel) beskrivelser om hva som skjer etter hvert, spennende for horn nysgjerrigper amatører som meg...
Og det sier du nå ?? ;D ;D ;DSerial skrev:Banka lascala ;D
Så så - nå skal vi se om det store nebbet ditt klarer å identifisere alle disse! Setter en halv gris på at du ikke klarer!jan#jan skrev:Det var ikke måte på generøs du var da sluket ;D En imponerende samling du har !!!!
DUST! Jeg hører godt og greit helt opp til 16K faktisk!LMC skrev:fra høyre:
TAD ET-703 - 3x Fostex: T90A- T ? -T500AmkII
venstre bak:
AMT- Pioneer alt Technics ribbon ?- TAD 4001
trur eg?
pen kolleksjon...synd du ikke hører noe særlig over 10K :
mvh
Leif
madman skrev:Nå er jeg spendt på de nye Onken kassene dine. Du kan vel egentlig bare kjøre de rett opp til meg !
-m
he-he...de Fostex ene er ganske like i det perspektivet men 500 er jeg sikker på likeså amt og tad bulleten fjerde må være 4001pengesluk skrev:DUST! Jeg hører godt og greit helt opp til 16K faktisk!LMC skrev:fra høyre:
TAD ET-703 - 3x Fostex: T90A- T ? -T500AmkII
venstre bak:
AMT- Pioneer alt Technics ribbon ?- TAD 4001
trur eg?
pen kolleksjon...synd du ikke hører noe særlig over 10K :
mvh
Leif
Do bommer nok ganske grovt på forslagene dine, er jeg redd! Nytter ikke å vinne quiz uten å gjøre leksene sine! Typenr. kreves også! 4 av 7 bare
HVA?? KUN 4 riktige på SannaX - jeg skal si Dem vi ble skuffet! Må nok få wild card Jan#Jan på banen her!SannaX skrev:Fostex T900A, Fostex T500AmkII, Fostex T925A, Pioneer PR-T9, Oscar Heil AMT-1, TAD ET-703, TAD-2001
Eehhh - en slem onkel kom innom ;D ;DSannaX skrev:Btw: Trodde ikke du hadde kamera?? Dette lover godt for påsken ;D
OK, that's only fair, I guess.... TAD703, Fostek T500AmkII, Fostex T90A, AMT.LMC skrev:da kan du i det minste bekrefte hvilke jeg hadde rett!
mvh
Leif
Hehe - jeg måtte som gutt på 70 tallet være med moder'n i den kule Cortina'n på bilbingo.LMC skrev:premien vitner om hvilken tidsalder vi opererer i :
da jeg vokste opp på 50-og 60-tallet, var det alltid en halv gris som var premien i alle lotterier etc
verden har heldigvis gått videre; nå er det Amarone o.l som gjelder
mvh
Leif "i 2011---" Christensen
Litt lure spørsmål den der- TAD kaller den PT-R9 mens Exclusive (Pioneer) kaller den PT-R7 III (en mindre modell heter igjen PT-R5)LMC skrev:er ikke denne lik den nr 2 fra venstre bak og ved siden av AMT ?
Pioneer PT-R9