pengesluk skrev:
LMC skrev:
exadevices...hva skjer?
mvh
Leif
Hadde ikke tenkt å betro deg denne lille hemmeligheten men jeg lurer på å vente ut deg og dine tabber med det samme produktet, slik at jeg kan unngå å kåle det til på samme måte. Håper du har bestilt to :
:
Det er bare å koble opp slik det er beskrevet på exaDevices.com og det fungerer utmerket.
I løpet av de nærmeste dagene legger jeg ut en liten DIY guide her på sentralen.
Basert på at de fleste som kommer til å koble opp exaU2I gjør dette med en Buffalo DAC må jeg kjøre noen ekstra evalueringsrunder hvor jeg setter opp min DAC så likt som mulig en Buffalo.
På grunn av de relativt store forskjellene vil ikke min DAC og en Buffalo reagere likt på de forskjellige tweakene...
EDIT: De siste dagene har jeg også testet med J.River i tillegg til Foobar2000...
Nå blir J.River parkert fordi Foobar2000 så langt ikke bare spiller bedre, men med J.River er det av en eller annen grunn veldig vanskelig å høre forskjeller som det er enkelt å høre med Foobar2000.
Når hardwaren er ferdig tweaket få jeg ta en sammenligning mellom Foobar2000 og J.River...