|
For Gud og Sluket er ingen ting umulig. Testing tar vi når vi får ånden over oss.tar de opp prod av 15 igjen da?
når får du på bakkammer så du får testet da?
mvh
Leif
hmmm sitat Sluket fra Haglunds tråd : "Ser voldsomt riktig ut! Grådighet er en dyd! En god ting kan ikke overdrives!"En mann i min stilling dimensjonerer etter forholdene, og ikke gigantomani. Det får holde med en. Ikke avhengig av lik følsomhet - deler disse elektronisk uansett. Dette er kun for å prøve ut om konseptet har mer for seg enn andre løsninger som er på beddingen.
Alnico? Spiller denne løsningen noenlunde så kommer det 40 kg. ALE 15" med Permendur. Ikke noe slitne PA grovstrikk![]()
de midbasshorna overflødiggjør fullstendig de største grønne
mvh
Leif
Tror jeg på :-DHvor stort er det rommet ditt, Haglund?
Oppgi gjerne i kvadrat- eller kubikkilometer.
De resonatorene der bak bør du i alle fall vannkjøle
- de kommer til å få nok å gjøre.
BB
Tok en titt på bakplata i går og må si massiv cnc-frest alu er tingen, ja. Finish og utførelse var ubercool og tøff. Den påtenkte eieren har virkelig noe å se fram til.
Har testet ut en ny overflatefinish på alu, og dette ser utrolig lovende ut. Smoothere blir det ikke...
Vis vedlegget 202778
Dette er en prototype på panel til hornsatelittene, med attenuatorer etter behov (ingen, en, to eller tre) , terminaler og kontakter for driveranslutning. Kontaktene har unike utforminger for å unngå feilkobling og membranhavari. Egen kontakt til bassystem.Det der var meget pent! Også bilder da gitt!! Må også henge meg på OB-BB og spørre om hva det er du koker?
Så ille er det ikke, lavfrekvent inn på et treveis drivertårn er en 35k eksersis...idiotsikkert er lurt med de membranprisene
blir sikkert bra
mvh
Leif
De her skal vist være drivandes gode.....Hva skal du bruke som drivere?
Deler på midten, selvsagt!Hvor har du tenkt til å dele det her systemet ??![]()
Nå er det hjem til en kubikkmeter Entrecote!
Takk for det!Nå er det hjem til en kubikkmeter Entrecote!
Fornuftig
Bånn Apetit