Slike uttalelser minner om en mann som har gitt opp det meste...Skrotten er sånn ca. i vater igjen kjenner jeg, og det er tid for litt hagearbeid. Hvis jeg gidder... er så varmt og deilig på hjemmekontoret, kaffen er god også og sannelig dumpet det ikke ned en taxfretoblerone her Tror jeg drøyer hagearbeidet til like før mørkets frembrudd så tar det ikke så lang tid!
Skulle ønske flere av mine halvdøve helmotoriserte hobbyentreprenørgartnernaboer viste samme holdning som deg der........ drøyer hagearbeidet til like før mørkets frembrudd ............
Liker IKKE.Nærmere sannheten enn du aner, emo.
Så så, jeg kommer med lefsekling snart slik at vi får ned blodtrykket.Her er det motorfri sone!! HATER slik støy. Har en nabodust i rekkehus på nedsiden , 62 m2 hage hvorav halvparten er gress, i dag tidlig fyra'n opp en blårøykspyende totakter av en lyddemperløs klipper - den lille flekken hadde jeg greit tatt med neglsaks på ti minutter. Stortosk. I tillegg frekk nok til å trimme den bælstygge Tuja-rånehekken sin fra MIN side av gjerdet uten å ta med seg dritten tilbake til seg selv!! Ligger kvister og kvas der i morra så får'n hekketrimmeren opp i toern - sideways!!
Eneste formildende omstendighet er at hekkjævelen gjør at jeg slipper å se det stutdumme trynet hans der han sitter og kjefter på kjerring og unger
Her er det motorfri sone!! HATER slik støy. Har en nabodust i rekkehus på nedsiden , 62 m2 hage hvorav halvparten er gress, i dag tidlig fyra'n opp en blårøykspyende totakter av en lyddemperløs klipper - den lille flekken hadde jeg greit tatt med neglsaks på ti minutter. Stortosk. I tillegg frekk nok til å trimme den bælstygge Tuja-rånehekken sin fra MIN side av gjerdet uten å ta med seg dritten tilbake til seg selv!! Ligger kvister og kvas der i morra så får'n hekketrimmeren opp i toern - sideways!!
Eneste formildende omstendighet er at hekkjævelen gjør at jeg slipper å se det stutdumme trynet hans der han sitter og kjefter på kjerring og unger
Alternativt ligner jeg nok kanskje enda mer på Otto Jespersens rasende figur i "Nårje" Men egentlig er jeg snill og mildGutter; skal vi gå sammen og spleise på et kurs til vyrde trådeier?
Har på følelsen av at våren og sommeren kan bli lang og hard for naboer - og øvrige i nærheten....
Du skulle vært lege - ikke skolelærer! Dette er helt riktig medisin! Spar MYE - lær samtidig jentungen gleden ved å gi og at hun nå når hun trer inn i de voksnes rekker i større grad må ta ansvar og tenke på de som lider God Bless Granny, btw. Og se nå endelig til å få tak i oppskrift/fremgangsmåte!!Så så, jeg kommer med lefsekling snart slik at vi får ned blodtrykket.Her er det motorfri sone!! HATER slik støy. Har en nabodust i rekkehus på nedsiden , 62 m2 hage hvorav halvparten er gress, i dag tidlig fyra'n opp en blårøykspyende totakter av en lyddemperløs klipper - den lille flekken hadde jeg greit tatt med neglsaks på ti minutter. Stortosk. I tillegg frekk nok til å trimme den bælstygge Tuja-rånehekken sin fra MIN side av gjerdet uten å ta med seg dritten tilbake til seg selv!! Ligger kvister og kvas der i morra så får'n hekketrimmeren opp i toern - sideways!!
Nybakt lefsekling på bei hit til konfirmasjonen til jentungen. Skal spare litt.
Haavard
Joda, jeg tror deg så gjerne...... men hvorfor ta sjansen?Alternativt ligner jeg nok kanskje enda mer på Otto Jespersens rasende figur i "Nårje" Men egentlig er jeg snill og mildGutter; skal vi gå sammen og spleise på et kurs til vyrde trådeier?
Har på følelsen av at våren og sommeren kan bli lang og hard for naboer - og øvrige i nærheten....
Puh! Takk. Og jeg som var så nervøs...En venn av AtleT er en venn av meg - og du har jo alltid vært snill og beskjeden i matfatet så en timeavtale hos Slukologen lar seg nok ordne..
Visst er det dust, og alt har med kristendommen å gjøre...og særlig dust er det hvis man har et proghue til nabo som ikke liker skikkelig musikk...dusteregler
Det er vel greit å ta litt hensyn ... ikke klippe gress i kirketiden på søndager. Bortsett fra det er det vel fritt frem? Å styre med motorsag på lørdag kveld er vel å overdrive...
Har faktisk opplevd motorsaglyd fra en av naboene på en lørdag kveld. Vi satt ute og grillet. De ga seg etterhvert.Det er vel greit å ta litt hensyn ... ikke klippe gress i kirketiden på søndager. Bortsett fra det er det vel fritt frem? Å styre med motorsag på lørdag kveld er vel å overdrive...
.....eller en litt sær hobby en utfører i fylla?
Nytt diy prosjekt?Kjørte både kappsag og dykksag utendørs søndag og mandag
i kirketiden burde man egentlig både klippet gresset og kjørt motorsagDet er vel greit å ta litt hensyn ... ikke klippe gress i kirketiden på søndager. Bortsett fra det er det vel fritt frem? Å styre med motorsag på lørdag kveld er vel å overdrive...
Kjøkken.............som er nesten like viktigNytt diy prosjekt?Kjørte både kappsag og dykksag utendørs søndag og mandag