Takk for tilbakemelding! Er veldig fornøyd eier av Mala audio kreasjonene.Når det kommer til designet på høyttaleren så er ikke fronten det mest spennende. Fasepluggen i bassen gjør ganske mye ut av seg også, men heldigvis følger det med magnetiske frontgriller som gir høyttaleren et mye nøytralt preg.
Frontplaten er den største så alle sidene svinger inn. Toppen knekker nedover og sidene innover. Står man forfra så ser det litt ut som det kun er en tynn plate. Artig visuell effekt. Hvis fronten er kjedelig er bakenden desto mer spennende og disse detaljene liker til og med kona mi. Vinklene sammen med terminalene er ganske flott design synes jeg. Passformen passer perfekt til høyttalerplasseringen min hvor jeg kan ha bakenden parallelt mot veggen samtidig som at fronten kommer nødvendig distanse ut fra veggen.
Med magnetisk frongrill:
Vis vedlegget 547653
Forfra uten grill:
Vis vedlegget 547654
Logo i front nær gulvet:
Vis vedlegget 547655
Side bak:
Vis vedlegget 547656
Terminaler:
Vis vedlegget 547657
Spennende og informativ tråd, leser med spenning...
Kom imidlertid til å tenke på om du kanskje kunne ha hatt utbytte av å prøve høyttalerkablene direkte inn i terminalene på høyttalerne?
Droppe pluggene og hoppe over et ledd.
(Svakeste ledd osv...)
Meget spennende høyttalere, tipper du blir fornøyd.
Mvh
En av grunnene til kjøpet av Ø er at de utgjør et veldig godt utgangspunkt som stamme i en eventuell oppgradering hvis det en gang åpner seg muligheter med større plass å utfolde seg på. Et av de åpenbare grepene da vil være å kjøre digital deling og dermed kobling direkte på driverene. Inntil videre nyter jeg plug and play løsningen.