Frimureri - Fy faen for antidemokratisk svineri!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Wotg, kan du unnskylde dine uttalelser om at jeg er gal, om jeg har hevdet dette som du sier vil jeg vite hvor jeg har skrevet det…


Er man flink til å hoppe  på ski kommer man på landslaget, at man ikke kan kjøre bil om man er blind har med sikkerhet å gjøre, det er ikke et ønske om å utestenge noen som ligger bak.
Det er ingen menneskerett å melde seg inn i frimurerlosjen nei, men det må være lov å spørre om grunnen til at de har de kravene de har i 2006, og det er nå det jeg prøver å gjøre her da.

Jeg har bodd i by større del av mitt liv enn jeg har bodd i en bygd og det er jo klart mindre forhold på bygdene, man vet hvem de fleste er, og følger med på godt og vondt. Men man ligger ikke 3 år død i leiligheten sin på bygden, folk bryr seg kanskje vel så mye i positiv som i negativ forstand, jeg tror mange detter mye lettere utenfor og er mye ensommere i byene.
 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.474
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Nå ble jeg nysgjerrig: Hva er dine planer? Hva har du tenkt å gjøre?
Hmm., mitt forrige innlegg ble visst for generelt, ikke noe i bite i,
hva med dette:
En vakker dag dukker det opp en matematiker som også er interessert i
sin og sin families fremtid, en som kan sette det hele opp i binære
koder, da kanskje... vil du også fatte poenget

Hele folket er under mistanke, en lov for å lagre alle telefonsamtaler, internetbruk mv. diskuteres innført. Hele verden er under mistanke, og folk svelger argumentene fordi de selv ikke betrakter seg som mistenkte. Styresettet vi går mot er totalitært diktatur, som vi løper rundt å tror er demokrati (vi har feks. sagt NEI til EU flere ganger, likevel er vi tungt inne).
Å ikke fatte det, blir for meg som å sluke åtet, snøret og hele stanga, for deretter å lure på hvor magesmertene kommer fra...

...men så var det din iboende motstand mot å ta inn over deg
sammenhengen mellom årsak og handling, og hvorfor bry seg om noe som
ikke kan settes inn i en matematisk formel, kanskje det blir for fælt
å oppdage at det faktisk vil påvirke din hverdag.

Aksjon: protestere mot innføringen av overvåking, mistenkeliggjøring, gjeldssystemet, krig, snikmedlemsskap i EU, WTO, det er en begynnelse
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.798
Antall liker
21.543
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

huffda, det kan ikke være spesiellt digg å lide av paranoia.
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.536
Antall liker
9.981
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Du tar feil ja, jeg er ingeniør og er medlem av en organisasjon for ingeniører noe jeg finner helt logisk da de jobber for ingeniørers interesser.

..
Oi, to ingeniører på forumet ;D
 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.474
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

huffda, det kan ikke være spesiellt digg å lide av paranoia.
Å være litt paranoid og å lide av paranoia er to forskjellige ting.
I første tilfellet gir det muligheten til å oppfatte ting på en annerledes måte, og dermed også kunne gjøre noe med en spesiell trend, for dermed å unngå å naivt la seg lure inn i feller eller systemer laget for å kontrollere menneskers frihet og trygghet.
I siste tilfelle drives individet inn i en verden hvor ALT blir en potensiell fare, som da okkuperer hele eller store deler av den våkne bevisstheten, og som igjen kan drive den lidende til vanvidd eller selvmord.
 

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Innlegg
4.320
Antall liker
1.182
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Her har jeg hentet litt fra kilder som kan la seg dokumentere:

*****

Konspirasjonens ledere i det hemmelige "Illuminati" benyttet seg av frimureriet:

«Fakta viser at Illuminati, og dennes underavdeling, frimureriet, fungerer som et hemmelig selskap innenfor et hemmelig selskap.»

Hvordan fungerer denne ordenen i dag? Jack Harris, som var frimurer langt opp i systemet, og hoppet av, skriver bl.a:

«Det foregår et sjakkspill av enorme dimensjoner. De som blir frimurere for å ha litt hygge og fellesskap er de virkelige brikker i spillet. De utgjør en front eller dekke for den virkelige plan og handling i dette spillet. Ute i kulissene manipulerer mesterspillerne vår regjering og verden ellers for en endelig overtagelse og politisk sjakk matt.»

«Selv om frimureriet hevder å tro på et øverste vesen (naturens gud, en slags "kraft"), er sluttresultatet av en frimurers tro identisk med humanistens, nemlig guddommeliggjøring av en elite som Albert Pike (frimurernes leder på 1800-årstallet) har vist til. Frimurernes mål er verdensherredømme.»

I svært mange tilfeller kaller de ulike ordenene seg kristne. Under dette dekket har de et langt større rekrutteringsgrunnlag, ved siden av at dette har en beroligende effekt på folk. Vandringen mot større lys er i mange tilfeller forklart å skulle gi en langt bedre oppfattelse av kristendommen. Derfor hevdes det at Jesus var stormester og den egentlige grunnlegger av mysteriene.

Men dette er bare et bedrag. Adam Weishaupt, Illuminati's grunnlegger, sa:

«Jeg sier at frimureri er fordekt kristendom ... og slik jeg forklarer dette, trenger ingen å være flau for å være en kristen. I virkeligheten fjerner jeg senere dette navnet, og erstatter det med FORNUFT.»

John Robison forklarte frimureriets hensikt med følgende ord:

«Jeg har observert disse doktrinene gradvis forvirre og forandre alle de forskjellige frimurersystemene, inntil det til slutt ble dannet et selskap med den overordnede hensikt å fjerne alle religiøse institusjoner, og å kullkaste alle Europas regjeringer.»

Hvilken religion frimureriet tjener uttrykker Albert Pike 14. juli 1889 i «Instructions», en befaling som i dag blir gitt til frimurere i 30-33. grad:

«Det vi må si til mengden er: Vi tjener en Gud, men det er den Gud vi opphøyer uten overtro... Til dere, Soveregin Grand Inspectors General, sier vi dette, for at dere skal gjenta dette til brødrene i 32., 31. og 30. grad. Frimureriets religion skulle være, av alle oss høyt graderte, oppretthold i den rene luciferianske doktrine... Hvis Lucifer ikke var Gud, ville så Adonay (de kristnes Gud), hvis dyder beviser hans ondskap, troløshet, og menneskehat, barbarisme og avvisning av vitenskapen, ville så Adonay og hans prester baktalt ham? Ja, Lucifer er Gud, og uheldigvis er også Adonay Gud. For den evige lov viser at det ikke er lys uten skygge, ingen skjønnhet uten stygghet, ikke noe hvitt uten svart, for det absolutte kan kun eksistere som to Guder.»

Albert Pikes befaling betyr derfor at frimurernes religion er tilbedelse av Lucifer, men som altså bare blir underrettet medlemmene i de høyeste gradene.

*****

K.
 
S

slowmotion

Gjest
Re: Paranoia...

Re paranoia:

Alt vi gjør blir overvåket hele tida.
Internettadresser, spesifiserte telefonsamtaler,
bomgjennomkjøringer med brikke,
betalinger med kort. Stort sett er vi uviktige.

Vidunderlige nye verden......


;)
 

Rune S

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.04.2002
Innlegg
4.573
Antall liker
1.241
Torget vurderinger
11
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Her har jeg hentet litt fra kilder som kan la seg dokumentere:

*****

I svært mange tilfeller kaller de ulike ordenene seg kristne. Under dette dekket har de et langt større rekrutteringsgrunnlag, ved siden av at dette har en beroligende effekt på folk. Vandringen mot større lys er i mange tilfeller forklart å skulle gi en langt bedre oppfattelse av kristendommen. Derfor hevdes det at Jesus var stormester og den egentlige grunnlegger av mysteriene.

Men dette er bare et bedrag. Adam Weishaupt, Illuminati's grunnlegger, sa:

«Jeg sier at frimureri er fordekt kristendom ... og slik jeg forklarer dette, trenger ingen å være flau for å være en kristen. I virkeligheten fjerner jeg senere dette navnet, og erstatter det med FORNUFT.»

John Robison forklarte frimureriets hensikt med følgende ord:

«Jeg har observert disse doktrinene gradvis forvirre og forandre alle de forskjellige frimurersystemene, inntil det til slutt ble dannet et selskap med den overordnede hensikt å fjerne alle religiøse institusjoner, og å kullkaste alle Europas regjeringer.»

Hvilken religion frimureriet tjener uttrykker Albert Pike 14. juli 1889 i «Instructions», en befaling som i dag blir gitt til frimurere i 30-33. grad:

«Det vi må si til mengden er: Vi tjener en Gud, men det er den Gud vi opphøyer uten overtro... Til dere, Soveregin Grand Inspectors General, sier vi dette, for at dere skal gjenta dette til brødrene i 32., 31. og 30. grad. Frimureriets religion skulle være, av alle oss høyt graderte, oppretthold i den rene luciferianske doktrine... Hvis Lucifer ikke var Gud, ville så Adonay (de kristnes Gud), hvis dyder beviser hans ondskap, troløshet, og menneskehat, barbarisme og avvisning av vitenskapen, ville så Adonay og hans prester baktalt ham? Ja, Lucifer er Gud, og uheldigvis er også Adonay Gud. For den evige lov viser at det ikke er lys uten skygge, ingen skjønnhet uten stygghet, ikke noe hvitt uten svart, for det absolutte kan kun eksistere som to Guder.»

Albert Pikes befaling betyr derfor at frimurernes religion er tilbedelse av Lucifer, men som altså bare blir underrettet medlemmene i de høyeste gradene.

*****

K.
Interesant!
Jeg har ikke lest så mye om alt dette her før nå,men jeg må si der er mange ting som skremmer meg litt,eller kanskje ikke skremmer,men det virker bare som det er en del dritt som kommer frem i lyset.
Har lest og hørt litt om ritualene som foregår i denne ordenen,og det har slått meg at selv om de gir inntrykk av å vere kristne,eller "tjene Gud",så har jeg hele tiden tenkt at det er antigud de tjener,satan himself.
Ikke for å skremme folk men det virker som veldig mye kommer for dagen i desse tider,som noen har gjort sitt ytterste for å skjule i århundrer.

Bibelen,som mange ikke tror er Guds Ord og Sannheten,peker tydelig på at antikrist kommer til å stå frem i de siste tider.
Satan fristet Jesus da han tok Han med opp på fjellet og pekte utover hele "verden" og sa at alt det kunne han gi Ham viss Han fallt ned og tilba satan.Så satan har faktisk fått den myndighet å kunne dele ut verdensherredømme.
Jeg har alltid lurt på hvordan antikrist kan få så stor makt som Bibelen sier han vil få,men faktum er jo at nå ser vi konturene av et verdenssamfunn.Grensene og avstander har aldri vert så ubetydelige som nå,og internett www(666) :D ,knytter jo hele verden sammen på en helt unik måte,som var helt utenkelig at noen kunne forstå for kun 50 år siden.Bibelen ble skrevet litt før 1950 ::)

Her fant jeg foresten noe annet morsomt: http://thefreemanperspective.blogspot.com/
Pauline Pierce, after sexcapades with Aleister Crowley, gave birth to Barbara Pierce who became Barbara Bush, who gave birth to none other than, George VV Bush, Aleister’s grand-son.
http://skepdic.com/crowley.html http://en.wikipedia.org/wiki/Aleister_Crowley
Interesant å tenke på at Aleister muligens er George Bush sin morfar.
Aleister var jo en ganske åpenlyst dansepartner med djevelen,og hadde et spessielt hus der han kunne bedrive endel "morsomme" aktiviteter.Senere kjøpt av Jimmy Page,som nok fortsatte i samme tradisjon og fekk verdensherredømme med Led Zeppelin,som jeg selv mener er verdens beste rockeband ::)

En ting jeg er temmelig sikker på,er at antikrist kommer til å vere SVÆRT karismatisk og intelektuell,for verden elsker jo idoler,det "perfekte" og intelektuelle,og jeg tror han i utgangspunktet kommer til å spille på "fred i verden",respekt og etterhvert tror jeg religion kommer til å bli forbudt,spessielt det å tro på Jesus.
Når dette kommer til å skje er vanskelig å spå,men jeg synes da igrunnen verden generelt begynner å nerme seg en fødsel.Vannet går vel snart :D
 
O

om.s

Gjest
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Albert Pikes befaling betyr derfor at frimurernes religion er tilbedelse av Lucifer, men som altså bare blir underrettet medlemmene i de høyeste gradene.

*****

K.
Interresant redegjørelse!!, dette skrev jeg som svar #126 i denne tråden ang det ikke synlige med en slik organisajon..

Om man i ett bibelsk synspunkt skal se dette bildet, er det ikke de svart kledde forvirrede stakkars tenåringene med fyrstikker på baklomma som er de riktige "satanistene", dvs om man skal se på de som åpent opponerere mot det "skrevne ordet", som de som ikke er de "gode" oppriktige kristne de hevder de kanskje ikke er, men det er lett å ta feil, selv i beste mening... (2 kor. 11:14).


mvh
 

TOHA

Hi-Fi interessert
Ble medlem
21.04.2004
Innlegg
86
Antall liker
0
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Frimureriet må da være et deilig fristed fra sosialdemokratiet?

Jeg får lyst til å spørre min far med 10. grad om han og en broder kan anbefale meg....
 

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Wotg, kan du unnskylde dine uttalelser om at jeg er gal, om jeg har hevdet dette som du sier vil jeg vite hvor jeg har skrevet det…


Er man flink til å hoppe  på ski kommer man på landslaget, at man ikke kan kjøre bil om man er blind har med sikkerhet å gjøre, det er ikke et ønske om å utestenge noen som ligger bak.
Det er ingen menneskerett å melde seg inn i frimurerlosjen nei, men det må være lov å spørre om grunnen til at de har de kravene de har i 2006, og det er nå det jeg prøver å gjøre her da.

Jeg har bodd i by større del av mitt liv enn jeg har bodd i en bygd og det er jo klart mindre forhold på bygdene, man vet hvem de fleste er, og følger med på godt og vondt. Men man ligger ikke 3 år død i leiligheten sin på bygden, folk bryr seg kanskje vel så mye i positiv som i negativ forstand, jeg tror mange detter mye lettere utenfor og er mye ensommere i byene.
Du skøjnnte sikkert at det var satt på spissen for å spice opp debatten littegrann :D
Vi diskuterer tross alt på internett...
Jeg synes de fort blir mye store linjer i disse debattene, det er liksom ikke måte på hva slags dritt som hemlige brorskap konspirerer mot oss vanlige folk.
Frimurere er jo en gammel tradisjon, i utgangspunktet en slags fagforening.
Hvis noen mennesker i 2006 ønsker å holde på med forskjellige hemmelige ritualer og sitte å diskutere servicen hos Ferner Jacobsen så må de få lov til det.
Jeg tror frimurerenes makt er overdrevet til det absurde. Men folk liker å åpenbart å tro på slike fantastiske forestillinger. Det er jo mennesker som tror at sionistene styrer verden, eller at familien Bush på en eller annen mystisk måte har fingeren sin i all slags dritt som f.eks 9/11 og Kennedy mordet.
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Jeg tror frimurerenes makt er overdrevet til det absurde.
Bli heller med i min nye forening; "Freemilluminati and Bones World Order - The Secret Society for Annihilation of Mankind". Det blir saker.
 

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
556
Antall liker
0
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Bli heller med i min nye forening; "Freemilluminati and Bones World Order - The Secret Society for Annihilation of Mankind". Det blir saker.
Oooh, count me in! ;D Får jeg være kommandant over desinformasjonsterroristene?
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Jaja. Medlemskap begynner på 20. grad, så vi allerede i utgangspunktet er mye mektigere enn frimurerne. Du kontrollerer alt du vil kontrollere.
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.798
Antall liker
21.543
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Bli heller med i min nye forening; "Freemilluminati and Bones World Order - The Secret Society for Annihilation of Mankind". Det blir saker.
i'm in.
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Ikke før du har ofret en uskyldig til mørkets fyrste. Søknad som offerlam finner du i innlegget over.
 

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Innlegg
4.320
Antall liker
1.182
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Tåkelegging og latteliggjøring er en velkjent og ofte brukt metode for å bekjempe personer med andre og divergerende interesser.

K.
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Tåkelegging og latteliggjøring er en velkjent og ofte brukt metode for å bekjempe personer med andre og divergerende interesser.
Og ingen er bedre på nettopp det området enn "Freemilluminati and Bones World Order - The Secret Society for Annihilation of Mankind".
 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.474
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Og ingen er bedre på nettopp det området enn "Freemilluminati and Bones World Order - The Secret Society for Annihilation of Mankind".
Utvilsomt :)

Men å være selvoppnevnt desillusjonist innebærer vel å rive ned illusjoner.
At verden er på vei mot en veldig trist skjebne er imidlertid ingen illusjon, og noe må gjøres, kjapt.
Å rette lyset mot dem som tilsynelatende er de ivrigste og største pådriverne til forfallet/ødeleggelsen er derfor av stor viktighet
Hva pokker skal etterkommerne våre med en rasert klode?
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

At verden er på vei mot en veldig trist skjebne er imidlertid ingen illusjon.
Jo, det vil jeg hevde. Verden har aldri vært bedre, den bare virker verre fordi all elendigheten nå leveres live rett inn i stua. Ting var ikke bedre før, i hvertfall ikke med mindre man tror på at "ignorance is bliss".
 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.474
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Jo, det vil jeg hevde. Verden har aldri vært bedre, den bare virker verre fordi all elendigheten nå leveres live rett inn i stua. Ting var ikke bedre før, i hvertfall ikke med mindre man tror på at "ignorance is bliss".
Det kommer jo an på hvilke "ting" vi betrakter.
Thor heyerdal sa på -70tallet at han observerte stadig flere og større klumper med tjære på sine reiser i de største hav. Det tyder på mer forurensing. At hele nordsjø-bassenget er forurenset av radioaktivt materiale fra Sellafield er vel også noe de fleste har fått med seg. Flere og flere arter av liv på planeten dør ut (altså i eskalerende tempo) for aldri å komme tilbake.
Hva er så vitsen med alle disse merkelige artene? Vel, en ting er at uten bakterielivet, makk osv. i jordsmonnet kan heller ikke plantene vokse der. Da blir det lite mat, både for dyra vi spiser og tilbehøret vi ofte har til.

Hvorfor har dette med frimureri å gjøre?
Det ser ut for at lederne deres er svært aktive i å drive frem forurensing. Ikke fordi at de nødvendigvis ønsker mer forurensing, men fordi de jakter på penger og makt, og er tydeligvis ennå ikke kommet til den realisasjon at regningen på sikt er for høy.

Men verden er på vei (forhåpentligvis) til å bli bedre, stadig flere forstår at miljøet er viktig
 

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Innlegg
873
Antall liker
0
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Her har jeg hentet litt fra kilder som kan la seg dokumentere:

Hvilken religion frimureriet tjener uttrykker Albert Pike 14. juli 1889 i «Instructions», en befaling som i dag blir gitt til frimurere i 30-33. grad:

«Det vi må si til mengden er: Vi tjener en Gud, men det er den Gud vi opphøyer uten overtro... Til dere, Soveregin Grand Inspectors General, sier vi dette, for at dere skal gjenta dette til brødrene i 32., 31. og 30. grad. Frimureriets religion skulle være, av alle oss høyt graderte, oppretthold i den rene luciferianske doktrine... Hvis Lucifer ikke var Gud, ville så Adonay (de kristnes Gud), hvis dyder beviser hans ondskap, troløshet, og menneskehat, barbarisme og avvisning av vitenskapen, ville så Adonay og hans prester baktalt ham? Ja, Lucifer er Gud, og uheldigvis er også Adonay Gud. For den evige lov viser at det ikke er lys uten skygge, ingen skjønnhet uten stygghet, ikke noe hvitt uten svart, for det absolutte kan kun eksistere som to Guder.»

Albert Pikes befaling betyr derfor at frimurernes religion er tilbedelse av Lucifer, men som altså bare blir underrettet medlemmene i de høyeste gradene.

*****

K.
Du må gjerne dokumentere en sånn fantastisk historie

Freemasons have been accused by various Christian organisations of worshipping Lucifer, despite the fact that Freemasonry claims not to be a religion, and has members from many religions including Christianity. This theory originates in a hoax perpetrated by Léo Taxil, who had himself been expelled from Freemasonry within months of joining. According to the hoax, leading Freemason Albert Pike had addressed "the 23 Supreme Confederated Councils of the world", instructing them that Lucifer was God, and was in opposition to the evil god Adonai. Taxil also promoted a book by Diana Vaughan (actually written by him) that purported to reveal a highly secret ruling body called the Palladium which controlled the organisation and had a Satanic agenda. As described by Freemasonry Disclosed in 1897:

"With frightening cynicism the miserable person we shall not name here [Taxil] declared before an assembly especially convened for him that for twelve years he had prepared and carried out to the end the most sacrilegious of hoaxes. We have always been careful to publish special articles concerning Palladism and Diana Vaughan. We are now giving in this issue a complete list of these articles, which can now be considered as not having existed."

Despite the fraud having been revealed for over a century, Pike's spurious address and other details of the hoax continue to be quoted by anti-masonic groups.
Arthur Edward Waite wrote an exposé of this hoax, titled Devil-Worship in France. Waite produces evidence that this was what today we would call a tabloid story, replete with logical and factual inconsistencies.
 

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Innlegg
311
Antall liker
0
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Tiden framover blir hvertfall alt annet enn kjedelig nå som vår kjære nabo i øst er tilbake på det politiske verdenskartet. Gamle kgb-triks og annet morro..

Amerikansk mafia og russisk mafia gir nesten en retro romantisk tåre i øyekroken. Og vår frelser James Bond er nyoppusset og sharp igjen..
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.536
Antall liker
9.981
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

 Og vår frelser James Bond er nyoppusset og sharp igjen..  
Det kan vel diskuteres.............. :)
 

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Bli heller med i min nye forening; "Freemilluminati and Bones World Order - The Secret Society for Annihilation of Mankind". Det blir saker.
tell me more, tell me more ;D
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.597
Antall liker
10
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

tell me more, tell me more  ;D
Jeg kan skaffe dyrekadaver til bruk i seremoniene ;D
 

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
556
Antall liker
0
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Jeg kan skaffe dyrekadaver til bruk i seremoniene ;D

Ingen søte dyr (seler, ekorn, bissevovver), er du snill. Kun stygge dyr som villsvin og flodhester.
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.597
Antall liker
10
Re: Frimureri - Fy faen for antidemokratisk sviner

Ingen søte dyr (seler, ekorn, bissevovver), er du snill. Kun stygge dyr som villsvin og flodhester.
Jeg har nettopp fått inn et parti indiske kyr, garantert selvdøde, og ligget i solen i minst 3 uker. Prima vare.
 
Topp Bunn