Skal jeg være helt ærlig og dønn saklig så synes jeg at erklæringer om sexuell legning er komplett unødvendige og går langt utenfor tema som interesserer meg!Jeg synes det er muntert å lese "JEG ER STREIT"-erklæringer.
"Hei jeg heter Torbjørn og jeg er gay" Tåpeligste jeg hører!! For det første har gjerne "Torbjørn" så mye falsett og knekk på håndleddet og er så slapp i klypa at det er helt unødvendig å si det, jeg er da ikke idiot heller! For det andre så interesserer det meg faktisk ikke! Nei det gjør ikke det! jeg presenterer meg heller ikke som "Spiralis jeg er streit", det har andre fint lite med! Har ikke noe i mot homser men det bryr meg altså ( blir litt feil måte å si det på! ) midt i ryggen!!
OK kommer den snertne snella og sier: "Hei jeg heter Eva, jeg er bifil og vil gjerne ha en trekant med deg og samboeren min Deilige Dolly!" OK da snakker vi! Det gjenstår selvsagt å se om jeg forteller damene at jeg er gift og har tenkt å være trofast mot kona!!? Men tatt i betraktning at når noe virker som det er for godt til å være sant, så er det gjerne det. Så se ikke bort fra at jeg sier: "Tusen takk, men nei takk" But we shall never know!
Sist redigert: