Griffenfeldt
Hi-Fi freak
Det handler om flyt BT. En sykkelist kommer fortere over v å sykle og bilene slipper å stoppe helt opp.
Idet du har oppført deg som ei 13 år gammel pike som ikke har fått vilja si og passert overgangen har syklisten stoppet. Dette fører jo da til at bilen bak må stoppe for å se på at samme syklist må trille over. Dette da istedenfor at du kunne brukt ett sekund på å se på at vedkommende trillet over.Blant de få tingene jeg bestreber meg på ovenfor mine medmennesker er å ikke være utilbørlig i veien, dvs stå til høyre - gå til venstre osb. Du må gjerne mene at det at jeg ikke lar mine medtraffikanter bryte trafikkreglene for å presse seg frem på min bekostning er å "kun ha øye for seg selv i trafikken", men det sier vel mer om ditt noe alternativt anlagte sinn enn mitt.Helt klart effektivt når man kun har øye for seg selv i trafikken. Enig i den.
Ellers har du vel nok å gjøre hvis du presser, tuter og viser fingern til alle som bryter trafikkreglene.
Jeg forstår at du er blant dem som er til hinder for bilister bak deg ved å slippe aggressive syklister over fotgjengerfelt. En gruppe mennesker jeg har mye imot, mye. Slike tror de skaper flyt ved å overstyre enkle kjøreregler etter innfallsmetoden, men du hvor det virker dårlig.
Privat - i høyeste grad. Mente å si at jeg må skatte av utbetalingen. Det er det man kaller positivt miljøtiltak og ikke negative som statlige driver medHeHe - hos oss får vi 10 000 minus skatt utbetalt for å sykle til jobb. Krav at du sykler mer enn 600 km eller 100 dager pr år var det vel. Fikk penger i fjor og forfjor .Hehe, nei det er fortsatt lov å sykle gratis og uorganisert, men man kan betale for å delta i en slik sykletiljobben-aksjon. Jaja, noe for enhver...Har en kollega som sykler hele åretJeg sykler til jobb når det er is- og snøfrie veier, og har vel alltid gjort det, men jeg oppdaget først i dag at jeg er en snik-sykler. Vi har et oppslag på jobb der det fremkommer at man kan få sykle til jobb f.o.m. i dag (24. april) for kr 165,- (99,- hvis man er medlem). Vet noen hva man får i bot om man blir tatt uten å ha løst lisens?
Er det regler som begrenser sånnt da?
DL
Mindre skatt? Bedriften som betaler for dere, eller noe i statlig regi?
DL
......... At denne idioten var så heldig å få tre grønne lys på rappen (eller, han kjørte vel to ganger på rosa og én gang på rødt for å ikke bli tatt igjen av meg), var flaks for taket hans. Ord blir fattige når man skal beskrive hvor komplett idiot det går an å være.
Forbundet ikke en gang en mor kan elske.Et eller annet "Syklistenes Landsforbund" eller noe slik kom med dette forslaget.
Og det må sies å være en prestasjon av episke proporsjoner. Til og med canadiske kjemper på hockeyskøyter sliter..Bare Grevlingen som kan det, ja.
Jøss! Den småfeite broren til James Dean Bradfield (Manic Street Preachers)?Hehe, jup. Jeg er bare voldelig mot bilister hvis jeg har Ekorre med meg, for han er sterk. 68 kg syklist er ikke noe særlig godt utgangspunkt for håndgemeng.
À propos, sjekk ut denne..... Moroa begynner rundt 0:45.
Så sur bare fordi du måtte bremse for en bilist?Klassiker på vei til jobben i dag ned Pilestredet: Jeg sykler nedover i god fart, det er vel 30 km/t fartsgrense der og jeg ligger rundt dette. En nisse i en hvit Touran bestemmer seg for å kjøre forbi meg selv om det kommer en bil imot. For å unngå frontkollisjon må bilen som kommer imot bremse kraftig. Merk at dette er i en av Oslos trange og trafikkerte gater, med en rekke lyskryss. At denne idioten var så heldig å få tre grønne lys på rappen (eller, han kjørte vel to ganger på rosa og én gang på rødt for å ikke bli tatt igjen av meg), var flaks for taket hans. Ord blir fattige når man skal beskrive hvor komplett idiot det går an å være.
Sånt er sjelden. Min erfaring er at det det er lite futt i truende trafikkanter. Når jeg etter å ha gitt klart uttrykk for manglende begeistring for andres oppførsel har fått beskjeden "Pass deg!", og så har svart "eller så hva?" har det ikke skjedd annet enn en ny runde med trusler (og påfølgende påpeking av meg av at et krav uten i det minste implisitte trusler om sanksjonering ikke er annet enn et fromt ønske). Pyser.Hehe, jup. Jeg er bare voldelig mot bilister hvis jeg har Ekorre med meg, for han er sterk. 68 kg syklist er ikke noe særlig godt utgangspunkt for håndgemeng.
À propos, sjekk ut denne..... Moroa begynner rundt 0:45.
Det var bilen i mot som måtte panikkbremse, på grunn av et mislykket forsøk på forbikjøring av en trafikant som holdt fartsgrensen. Nå får du jaggu slutte å tulle!Så sur bare fordi du måtte bremse for en bilist?Klassiker på vei til jobben i dag ned Pilestredet: Jeg sykler nedover i god fart, det er vel 30 km/t fartsgrense der og jeg ligger rundt dette. En nisse i en hvit Touran bestemmer seg for å kjøre forbi meg selv om det kommer en bil imot. For å unngå frontkollisjon må bilen som kommer imot bremse kraftig. Merk at dette er i en av Oslos trange og trafikkerte gater, med en rekke lyskryss. At denne idioten var så heldig å få tre grønne lys på rappen (eller, han kjørte vel to ganger på rosa og én gang på rødt for å ikke bli tatt igjen av meg), var flaks for taket hans. Ord blir fattige når man skal beskrive hvor komplett idiot det går an å være.
I så tilfelle bør man vel avstå fra trusler mot den gale i utgangspunktet. Dessuten har jeg vært iført vanlige klær på til-jobbsykkel, til fots eller som parkerende. Jeg virker kanskje uansett ikke tam, uavhengig av bekledning.Pyse og pyse, Totte. Når man møter en siklende og lallende syklist i full Birkenmundur så vet man at personen kan være mentalt ustabil. Da er det best å ta litt rolig.
Haha, den var jaggu god.
Du er med andre ord en sexfrustrert homoLurer på hva Ottar sier om den der jeg
Haha, så langt ifra sannheten du kan kommeDu er med andre ord en sexfrustrert homoLurer på hva Ottar sier om den der jeg
Leste i (Dagbladets) Magasinet at homo fortsatt benyttes som skjellsord. Det synes jeg vi burde avstå fra. selv om jeg antar at det her ble gjort med et glimt i øyet?Haha, så langt ifra sannheten du kan kommeDu er med andre ord en sexfrustrert homoLurer på hva Ottar sier om den der jeg
DL
Jeg tror Zappa kunne beskrives både kortfattet og treffende som en omnipolar fornærmelsesgenerator (og en av det forrige århundrets største komponister).Ja, kanskje Zappa skal få ha Ordet for seg selv?
Jeg synes det er muntert å lese "JEG ER STREIT"-erklæringer.Leste i (Dagbladets) Magasinet at homo fortsatt benyttes som skjellsord. Det synes jeg vi burde avstå fra. selv om jeg antar at det her ble gjort med et glimt i øyet?Haha, så langt ifra sannheten du kan kommeDu er med andre ord en sexfrustrert homoLurer på hva Ottar sier om den der jeg
DL
? Var den til meg?Jeg synes det er muntert å lese "JEG ER STREIT"-erklæringer.Leste i (Dagbladets) Magasinet at homo fortsatt benyttes som skjellsord. Det synes jeg vi burde avstå fra. selv om jeg antar at det her ble gjort med et glimt i øyet?Haha, så langt ifra sannheten du kan kommeDu er med andre ord en sexfrustrert homoLurer på hva Ottar sier om den der jeg
DL