U
utgatt60135
Gjest
Det er vel mer noen (ja, det var vel jeg som startet det) som mislikte vennegjengen til Snickers-is og deres "promotering" av hans produkter. Jeg har ingen dårlig samvittighet for det og synes fortsatt det var på sin plass med kritikk. Og kritikken ble betydelig større av at Snickers-is ikke eide et fnugg av selvkritikk (har aldri sett noe av det ellers heller). Nå har det ikke vært noe av dette i de siste året så vidt jeg har sett, så det er historie foreløpig fra min side. Hvis noen skjerper seg så liker jeg det desto bedre. Du var vel et godt eksempel i så måte såvidt jeg husker. Så forum-karma har jeg bare positivt å si om. En tøff mann . Stå på videre! Men jeg klarer ikke å unngå å tenke på at du kunne ha hatt fantastisk lyd med f.eks Revel Ultima/Mark Levinson og et år jorden rundt reise i tillegg. Og god bruktpris. Var det slemt sagt :-\ ? FAB aner jeg ikke hvem er og jeg regnet med å finne noe kritiserende objektivt sett.Karma skrev:Tidlig la jeg merke til at en bestemt "vennegjeng" hadde et horn i siden til SnickersIs. At ikke Lyngen ser agendaen til f.eks. FAB, er ikke så uventet..