Det som er det viktige for Hr Askeland er at Pedal er en respektert person her på sentralen og ellers i hifi Norge, og jeg betviler ikke hans kunnskaper om lyd, heller tvertimot. Derfor tror jeg han er bedre enn du og mange andre til å vurdere lydkvaliteten fra Gaia, og hans vurdering vil bli tatt seriøst av de fleste. Dette er tydligvis vanskelig å forstå for deg.
nb skrev:Så, så rolig nå. Jeg synest det er godt gjort å klare å lese det som jeg befaler noe som helst.pedal skrev:Nå har faktisk Karma og jeg forlengst invitert hverandre hjem til en lyttesession. Vi må bare finne en passende dato innimellom hans turer i Nordsjøen og mine turer til bleiebøtta. På befaling fra deg NB skal vi ikke skrive noe om hva vi hører hos hverandre.Finn en feil i den setningen. Hvorfor er det forresten så viktig hva en eller annen bestemt person synest om ett eller annet anlegg??
Skrive om det må dere selvsagt gjerne gjøre - for all del. Jeg har sansen for dine skriverier, så det blir sikkert hyggelig lesing. Jeg skjønnar bare ikke hvorfor det var så viktig for Hr. Askeland at akkurat du (eller noen andre for den saks skyld) skulle stille opp som overdommer for disse sprikende oppfatningene - det var første del av poenget mitt. Jeg stusset også på oppfordringen om at Hr. Pedal skal si sin egen objektive oppfatning. En oppfatning av "lyd" er ikke objektiv - noe denne tråden burde være et stjerneksempel på, det var andre halvparten av poenget mitt. Klar genug?