gismo
Æresmedlem
Jeg vet, en musikk formidlerRega DAC svinger alltid, gismo.
gismo
Jeg vet, en musikk formidlerRega DAC svinger alltid, gismo.
Bare erter litt.Bass nok på disse, det din tlf/laptop som ikke spiller bass
gismo
@ RoDa: Som du sier , den svinger, men farger litt og får ikke med seg absolutt alt testet opp mot min Weiss i eget oppsettRega DAC svinger alltid, gismo.
Lett spørsmål å svare på
Rør i signalveien har blitt en vinner her yoshPrøver meg uten nå.
Men rør er knall det.
Gold er konger verdig KarmanaSniff 'n' the Tears har tålt tidens tann, og Gold kommer alltid til å være en kongesang! Ha fortsatt fin dag
Farlig godt med en alenehelg. Vi er kanskje i samme båt denne helgen, gismo.Livet er helt greit, det snør ute men gøtt inne
Vis vedlegget 427944 Vis vedlegget 427945
God lørdagskveld til dere alle
gismo
Hele helga var en nytelse Harald HMFarlig godt med en alenehelg. Vi er kanskje i samme båt denne helgen, gismo.Livet er helt greit, det snør ute men gøtt inne
Vis vedlegget 427944 Vis vedlegget 427945
God lørdagskveld til dere alle
gismo
Og ingen kan si at vi ikke nyter det
Ha en fortsatt strålende helg, g
Knall bra låt og tekst dette blues, hmmm kjenner man seg litt igjen ettersom årene gårDu er på samme diett som meg ser jeg.
Fastelavensboller og krem, hele uka.
https://www.google.no/url?sa=t&rct=...uT_hl3zaMQnTDlCDwSjWIA&bvm=bv.148073327,d.bGs
Kunne nok på alle måter gått for raskt for deg....
Ja, akustisk og meget bra lyd, tverr og sur blir man jo med åraTverr og sur?
Har spilt denne mye etter at du tok den fram hos meg første gang.
T.o.m. lyden er bra på denne låta!
Hadde jeg ikke vist bedre, kunne jeg kommet til å mistenke deg for å sikle på noe annet enn bilen her, helt uhørt tanke sef.
Hadde jeg ikke vist bedre, kunne jeg kommet til å mistenke deg for å sikle på noe annet enn bilen her, helt uhørt tanke sef.
Du har rett yosh, kjent fra før selv om jeg ikke er veldig kjent med henne, takker for tirsdagstipsPrøver meg på et musikkforslag her på en tirsdag.
(Dog, je gjetter vel nesten på at du har hørt hu før)
Vis vedlegget 428384
Hehe Karmana, helt enig i at det ville vært naturligNaturlig oppgradering til salgs på stereofil....
Kom igjen! Bare å seksjonere ut litt av åkeren utenfor. Da har du sikkert også råd til oppgradere den utgåtte forsterker-modellen dinHehe Karmana, helt enig i at det ville vært naturligNaturlig oppgradering til salgs på stereofil....
Men tror ikke det kommer ved dette salget
gismo
Hehe..... Her skal det itte opp flere hus, 400m til nærmeste nabo er et MUSTKom igjen! Bare å seksjonere ut litt av åkeren utenfor. Da har du sikkert også råd til oppgradere den utgåtte forsterker-modellen dinHehe Karmana, helt enig i at det ville vært naturligNaturlig oppgradering til salgs på stereofil....
Men tror ikke det kommer ved dette salget
gismo