;DHelt klart, bare at det var to som sa det aldri hadde vært bedre lyd i Martin Logan i stua der etter at Graafen ble koblet på........
;DHelt klart, bare at det var to som sa det aldri hadde vært bedre lyd i Martin Logan i stua der etter at Graafen ble koblet på........
Ring meg på lørdagen vis du skal dit da swans så kan vi kanskje reise i sammen dit
Klart du må ta deg en tur. Heftige produkter du har. En 15" i bevegelse og helt i takt: er det basselementet eller....Platemessen? Kanskje jeg må ta en tur, kanskje noen godbiter å finne der! Ellers fikk jeg siste settet med høyt.kabel igår, nå låter det veldig riktig, 15" ble plutselig ennå strammere og helt i takt!!!
Joda, fikk tatt meg en tur. Traff "Skotfosslauget" der. Hadde tenkt å være selektiv til en forandring og ikke kjøpe hyllevarmere, men det ble nok bare med tanken...Noen som fikk no utbytte av platemessen i helgen? Kom meg aldri avgårde jeg, har så mye musikk som skal spilles omigjen nå så det umiddelare savnet var ikke der....
Bare si ifra du, så kommer viDet går rykter om oppgradering på Eidanger, så om noen er småklar til uka kan det bli godlyd i stua her
Var en tur å skulle se, snudde i døra da de skulle ha INNGANGSPENGER! Så viktig var det ikke at jeg gidder å betale før og kanskje å få kjøpt noe.
Da søker og bestiller jeg heller på nettet.
Dette har ingen ting med de 40 kr å gjøre, men en prinsippsak.
Jasså er det nye ting på vei :Oppdatering, kanskje lørdag...kanskje...
Jepp skal prøve på det gøy å høre på nye ting vettø :Ser slik ut ja Kom gjerne innom!
Ja, blir ikke no spilling på noen timer her nå, var hos SAL og ble kilt i øregangene noen timer i kveld, fantastisk lyd! Blir jo som å sette i gang et knuseverk eller no når jeg fyrer opp hjemme nå. Tarre igjen på lørdan, litt utpå kvællen.....