Grattis 2M, nydelig liten sak det der!
Pendragon, har du hatt samme kur på blokkene som Brian? Har vel gått et par meter tinn på Skotfoss i det siste skjønner jeg.
Hadde Dr. Håkon innom her nettopp, tror han ble sånn passe rusa på Contour egentlig, gliset sto støtt hehehe. Veldig fornøyd med lyden nå, og livet forøvrig, tror det henger litt sammen. Føler musikaliteten har tatt helt av i forhold til 3,4. 5,4 skaper et helt annet fundament med doble 8" kontra 6,5 samt at dette er ekte tre-veis. Har ikke plass til mange av gangen her, men bare gi beskjed om det er et par som ønsker å komme å lytte. Har altså flyttet siden siste samling men ikke mer enn fire-fem hundre meter så vi snakker fortsatt Vestsiden.
SAL, regner med endringen av stuen din gjør underverker på anlegget ditt, blir jo noen meter ekstra luft bak høyttalerne. Kommer nok til å gjøre susen. Gøy!
Forresten, de som ikke har meldt seg på tur 05.03 bør gjøre dette ASAP så jeg får oversikten her. Dersom du ikke skjønner en pøkk av hva jeg snakker om nå er enten ikke med i GLL eller har ikke mottatt mail fra meg. Er du en av sistnevnte, send melding snarest!