Den ligger på Extra med hentekode ME54.Nei har ikke hørt noe enda men den dukker nok opp på mandag vil jeg tro Så bra at den har fått gode kritikker, dette lover godt
mvh
Takker henter i morgenDen ligger på Extra med hentekode ME54.
Det bør han definitivt gjøre K.Jaja, smådjevlene i Andebu har vel mer å fare med enn bare horn i pannen
Kanskje mannen etterhvert slumper til å legge ut noen bilder av kreasjonene i tråden sin......
takker for detHar langt flere ønsker enn det er plater her, men det er mulig at jeg skal innom KNUT til uka. Da kan jeg ta med en ny bunke signerte. Du hører fra meg @Pug309gti .
ME TOO, pleaseHar langt flere ønsker enn det er plater her, men det er mulig at jeg skal innom KNUT til uka. Da kan jeg ta med en ny bunke signerte. Du hører fra meg @Pug309gti .
Jeg skriver uten problemer under på RES sin anmeldelse.Takk motoren. Jeg så at plata har ankommet "hovedlageret" i Flekkefjord. Da rakk vi kanskje helgen allikevel?
-Så forresten at RES har gitt skiva en strålende omtale. Bra at godt ukomprimert håndverk verdsettes:
Vis vedlegget 673564
Jeg skal videreformidle dine ord @Powerpoint til KNUT. Han var svært spent på hva det audiofile miljøet ville mene. Dine og @R.E.S. sine ord utgjør vel en viss tyngde i denne sammenheng - bokstavelig taltJeg skriver uten problemer under på RES sin anmeldelse.
Platen vokser og vokser og vokser.
Spor 4 på side 1 er aldeles magisk.
Så takk til KNUT for musikken, og deg Grumpy for promotering.
"The record is under heavy rotation!"
Som kjent er det pinglete å veie under 100 kiloJeg skal videreformidle dine ord Power til KNUT. Han var svært spent på hva det audiofile miljøet ville mene. Dine og RES sine ord har vel en viss tyngde - bokstavelig talt
Ha en svært god helg mister
Jøss, der er den jo...den som du lånte i fylla i fjor og glemte å levere tilbake!Takk Power - er enig i at <100 er femi. Med hard, intens jobbing har jeg prestert en stabilitet på 101,5
Brunskvetten er allerede fortært. Ble den vanlige, kjedelige Lagga 16, men gjør stadig nye forsøk på å erkjenne typen «brent stavkirke», men jeg fikser det ikke like godt som proffene. Har igjen en skvætt av den ene Armagnacen som du anbefalte. Blir nok den til kvelds sammen med 4 LPs fra 2019-konserten til Hackett i Hammersmith. Vis vedlegget 673807
Hehe......ikke prøv deg TAS, da ryker japse-Yes'en vet du . Dessuten var jeg i så dårlig forfatning at jeg var ikke i stand å løfte et tomt platecover engang, så kom ikke her .
Hei, @TAF ,Hei
Jeg er også interessert i plata til KNUT. Har du mer igjen?
Mvh
Terje A Fonn
Flott. Da hører jeg fra deg.Hei, @TAF ,
Jeg har langt flere ønsker enn plater, men skal opp og hente en ny bunke signerte såsnart Knut er tilbake fra Molde.
Det begynner å bli snaut igjen av opplaget på 200.
Jeg gir lyd fra meg Terje såsnart jeg har inne.
Lifelines plata er ei goskive Er det ikke Kennedy Adm.jeg ser bak Highland Park flaska?Jeg må takke en av mine favorittsvensker - denne gang @Cash 63 - for den nydelige Livlinja fra Arild Andersen.
Vis vedlegget 672380
Dette var seriøs bra jazz og ikke rart at man måtte helt til UniversitetsBokhandelen for å få kjøpt slik 'lektuell musikk.
Vis vedlegget 672379
Med to gjennomspillinger kjenner jeg klokskapen slå ihjel tanken om å åpne den siste flaska tjue-null-en Highland Park.
Vis vedlegget 672381
@HasseBasse Her en videohilsen fra KNUTWe fix HasseBasse - signert fra 1.opplaget på 200 eks på hvit vinyl formoder jeg.
Og da var det tomt for signerte Hemingway Cafe. Ikke så merkelig ettersom opplaget kun var på 200 eksemplarer hvor 30 var signerte. Plata og pressingen ble kostbar med et så lite opplag, men kvaliteten synes å være upåklagelig. T-time Vinyl Plant har folk bak seg som Magne Furuholmen og Jan Ove Ottesen og burde unne overleve som ett av få vinylpresserier i Norge.
En annen plate jeg kan fremheve er Ron Carters 2018-konsert i Stockholm. Denne versjonen er en hard-bop-perle som jeg virkelig har jobba hardt for å få tak på. Plateselskapet hadde igjen 5 eks. som de ikke hadde tenkt å selge, men de lot seg overtale til å avse to stykker. Begge signert og håndnummerert.
Vis vedlegget 677945
Selskapet In+Out Records GmbH i Freiburg har lenge dyrket lidenskapen med å gi ut audiofile skiver.
Vis vedlegget 677946
Jeg kom ikke langt innpå plata før dynamikken ble brutal og reell. Noen få ganger før har jeg opplevd at øynene lukker seg i ren beskyttelsesrefleks når transienter og luft skyter fart.
Vis vedlegget 677947
Låtene går etterhvert over i mer downtempo Bop utover konserten på side C. Låtene er lange og henger i sammen på hele platesiden. Det er også noe av kjennetegnet til Ron Carter-konserter når han turnerer med Foursight Kvartetten. Jeg hører publikum jubler bejaende og tenker at Stockholm Jazz Club, Stampen var stedet man skulle ha vært 17. november 2018. Allikevel inneholder plata mer enn nok av muligheter for god innlevelse.
Vis vedlegget 677948
Utpå side D kan jeg allerede fastså at dette er en av de aller beste innspillingene som har kommet i hus dette året til tross for at sverigeSRadio har vært innvolvert ;-)
Vis vedlegget 677949
Takk, for denne Har spilt mange runder alt, veldig god lyd og musikk Dessuten takk for kaffe&kaker, det var hyggeligTakk, det var hyggelig at plata falt i smak @PederP . Flott platespiller du har. Jeg ønsker meg en sånn