Final
Hi-Fi freak
Fett album dette, hardtslående på en veldig kul måte.Hvilken saftig og herlig jazzskive. Selv jazzhatere kan elske med denne
Vis vedlegget 807708
Vis vedlegget 807709
Fett album dette, hardtslående på en veldig kul måte.Hvilken saftig og herlig jazzskive. Selv jazzhatere kan elske med denne
Vis vedlegget 807708
Vis vedlegget 807709
Den har jeg hørt litt av, og er ikke uenig.Hvilken saftig og herlig jazzskive. Selv jazzhatere kan elske med denne
Vis vedlegget 807708
Vis vedlegget 807709
Du vet vel, hva du "bør" gjøreNy svulmende, oppblåsbar, atmosfærisk og Floydish plate fra Bjørn Riis (Airbag).
Jeg skal opp til Bjørn en av de nærmeste dagene og dersom noen i OVK, eller OAS, eller andre kjente ønsker en signert utgave, så gi meg beskjed. Kan ta med noen få i sort/hvit splatter også.
Vis vedlegget 807984
Du får gjerne be Bjørn signere en til.Ny svulmende, oppblåsbar, atmosfærisk og Floydish plate fra Bjørn Riis (Airbag).
Jeg skal opp til Bjørn en av de nærmeste dagene og dersom noen i OVK, eller OAS, eller andre kjente ønsker en signert utgave, så gi meg beskjed. Kan ta med noen få i sort/hvit splatter også.
Fra hi-fi til pottemaker kunst?LønscjMøte i GGGGG aka "5G" - 11/4-2022
Vi brukte all vår makt - selvlært av erfaringer fra me-too bevegelsens farmor Beate - til å presse @geto til å servere oss en gratis lønscj.
Vi lykkes på første forsøk!
Svensken (@Cash 63) svikta med fravær etter å ha rømt landet til fordel for et malerspann og -kost. Derfor var vi redusert til 4G, men til gjengjeld fikk vi én å snakke om som ikke kunne forsvare seg.
Disse "møtene" er gull verdt og bestod av sannheter, usannheter, drømmer, fakta, latter, tårer, klokker, damer, biler og litt musikk fra et heldigitalt anlegg med vellyd fra ATC høyttalere. Jeg oppfordrer alle til å danne slike "uformelle møter" som er et FRIROM i en for jævelig verden, i en forjævelig tid (selvom vi har det fryktelig godt i Norge, bare så det er sagt). Vi sloss bl.a. (i prioritert rekkefølge) for fjern Putinere og alle som andre vondt, flere p-plasser i Oslo, færre sykkelfelt der hvor ingen sykler, slutt på innsnevringer i veibanen etc. 5G var nær ved å danne et nytt parti - "RÅTT PARTI" - (c) Sluket.
Vi prøvde videre å velge en formannsminister i 5G, men fant fort ut at alle hadde ett eller flere svin på skogen som ikke tålte dagens lys. 5G vil for alltid forbli en frigruppe uten kontroll, bestående Groruddalens Gamle Geriatriske Gretne Gubber.
Takk til:
@geto for super servering av varmmat, multer fra Rørostraktene og forsøk på å spille musikk
@Sluket for donasjon av årets ene supersperm som skal sikre kommende 6G
@Scrooge for tekniske Petter Smart-løsninger og
@Cash 63 for at han dro til Sverige for å klargjøre sommerstedet for 5Gs sommermøte.
Vis vedlegget 808580
Det er sommer her nå hvorfor vente med og kommeLønscjMøte i GGGGG aka "5G" - 11/4-2022
Vi brukte all vår makt - selvlært av erfaringer fra me-too bevegelsens farmor Beate - til å presse @geto til å servere oss en gratis lønscj.
Svensken (@Cash 63) svikta med fravær etter å ha rømt landet til fordel for et malerspann og -kost. Derfor var vi redusert til 4G, men til gjengjeld fikk vi én å snakke om som ikke kunne forsvare seg.
Disse "møtene" er gull verdt og bestod av sannheter, usannheter, drømmer, fakta, latter, tårer, klokker, damer, biler og litt musikk fra et heldigitalt anlegg med vellyd fra ATC høyttalere. 5G oppfordrer alle til å danne slike "uformelle møter" som er et FRIROM i en forjævelig verden, i en forjævelig tid (selvom vi har det fryktelig godt i Norge, bare så det er sagt). Vi sloss bl.a. (i prioritert rekkefølge) for fjern Putinere og alle som vil andre vondt, flere p-plasser i Oslo, færre sykkelfelt der hvor ingen sykler, slutt på innsnevringer i veibanen etc. 5G var nær ved å danne et nytt parti - "RÅTT PARTI" - (c) Sluket.
Vi prøvde videre å velge en formannsminister i 5G, men fant fort ut at alle hadde ett eller flere svin på skogen som ikke tålte dagens lys. 5G vil for alltid forbli en frigruppe uten kontroll, bestående Groruddalens Gamle Geriatriske Gretne Gubber.
Takk til:
@geto for super servering av varmmat, multer fra Rørostraktene og forsøk på å spille musikk
@Cash 63 for at han dro til Sverige for å klargjøre sommerstedet for 5Gs sommermøte.
GOD PÅSKE
Vis vedlegget 808580
Yeah........ you knowSpar en BR plate til meg
Veldig hyggelig å få besøk fra de øvrige medlemmene i GGGGG. Ingen problem å holde praten i gang i denne gjengen.LønscjMøte i GGGGG aka "5G" - 11/4-2022
Disse "møtene" er gull verdt og bestod av sannheter, usannheter, drømmer, fakta, latter, tårer, klokker, damer, biler og litt musikk fra et heldigitalt anlegg med vellyd fra ATC høyttalere. 5G oppfordrer alle til å danne slike "uformelle møter" som er et FRIROM i en forjævelig verden, i en forjævelig tid (selvom vi har det fryktelig godt i Norge, bare så det er sagt). Vi sloss bl.a. (i prioritert rekkefølge) for fjern Putinere og alle som vil andre vondt, flere p-plasser i Oslo, færre sykkelfelt der hvor ingen sykler, slutt på innsnevringer i veibanen etc. 5G var nær ved å danne et nytt parti - "RÅTT PARTI" - (c) Sluket.
Takk til:
Alltid for treg....Sorry, men "Splætter'n" forsvant fort @Lagga, men jeg kan sende deg en signert på sort vinyl om det er greit.
Jeg har også noen få eks igjen av Lullabyes In A Car Crash" og "Forever Comes To An End" signert på hvit wax.
Enkelt å bli "merket for livet" med de derMed de neglene der vet jeg om flere talenter....
Du er nå en herlig bamze duSkjønner så vel at du ble aldeles satt ut og merket for livet av de gutta på en positiv måte Grumpy
Om det skulle knipe under en liten seanse med godt med ildvann under vesten, og Knut forby ditt eksemplar skulle bli skadet, så har jeg et ekstra her hos meg uten cover. Dog preservert i velvet, og utlagt selvskudd mot klåfingrede individer. Eksemplaret med cover er lagt i safen jeg ikke har
Ha en strålende helg du også. Det er kanksje ikke fryktelig vanskelig i dette fine været. Vi får ta en dråpe styrkedrikk om litt.God helg Grumpy
mvh
Det demres en svak illusjon, etsted bakerst lillehjernenNuvel - jeg antar at etter 48 kræsj - så sitter det nok noen minner likevel.
Mvh JMK
Tja - siden rundt 1990 er d jo kjent at lillehjernen utfører mange kognitive oppgaver. Alle har ikke fått med seg det.Det demres en svak illusjon, etsted bakerst lillehjernen