Jeg er ganske så sikker på at om Klæpt'n hadde ringt deg og spurt om du ville spillt på slurva og trommet på vomma, så hadde du også svart "ja".Minuslikes p.g.a. Klappton
Og, to slag strø på hvert støttehjul?Duh... som om vi ikke vet det allerede... dessverre
Nå har de lansert en SlukEdition også, med støttehjul!! For viderekomne.
Ja ja ja.... vi får vel se, om du noensinne kommer forbi hér.Nix, njet, nope. Like lite som jeg hadde brydd meg med å møte opp dersom jeg fikk invitasjon til Kongen. Knapptone er boring og konge kan jeg være sjæl
Da anbefales det og kjøre til Lier kroa og prøve en stor softis, tenker dere to tar en i hver håndbtw, softis i morgen
Se der fant du frem Cash63Da anbefales det og kjøre til Lier kroa og prøve en stor softis, tenker dere to tar en i hver hånd
Vis vedlegget 825759
Kan ikke tenke meg den er like god som på Nesset. Så da så!Se der fant du frem Cash63
I tillegg til å være stor, så er soft-isen på Lier kroa vel så god som den på Nesset.
Psssstt...middagsporsjonene er i samme kategori som soft-isen, og smaker slettes ikke vondt
Fikk også med meg disse to på dansk TV2 i dag tidlig før hun varmer opp for Clapton i kveld.
Klaffer alt, så treffer jeg på Ginne og Aske i Danmark i slutten av måneden.
Tipper det er en av landets beste veikroer, og softis er virkelig godLierkroa.... I gamle dager var det bare rånere og truckers der..
Åhhhh...jota du!Kan ikke tenke meg den er like god som på Nesset. Så da så!
Mvh
JMK
Det var rette ræva som feisDin gane er ødelagt av feite sigarer og båtpuss (dårlig brennevin)
Du hadde ikke kjent forskjell på gåselever og First Price leverpostei en gang!!
Bra Power´n - klin til og ikke la deg pille på nesaDet var rette ræva som feis
Her tyller man i seg cola og skolebrød til gullmedalje i en eller annen obskur "sportsgren, og skjeller ut folk som nyter 3-4 sigarer i året. MAKAN!
Brunt brennevin hentet opp fra torvdypet i skotske myrer med svidd sauekadaver, bålrester og båtpuss får ikke passere min gane uansett hvor sjeldent og gammelt ildvannet er. Så der tar du grundig feil
Ikke spiser jeg leverpostei lenger heller. Det er mange år siden sist.
Er veldig ferdig med det biologiske renseanlegget til dyra.
Har ikke tid til sånne bagateller før langt uti neste måned
Solen skinner og i dag fristet Nesset og Drøbak mer.
Fikk også med meg disse to på dansk TV2 i dag tidlig før hun varmer opp for Clapton i kveld.
Klaffer alt, så treffer jeg på Ginne og Aske i Danmark i slutten av måneden.
Vis vedlegget 825723
...opptak fra mobiltlf over iPad*en
Rett og slett ny plate på gang?Nå er Ginne og Aske straks på vei til Frankrike for å spille inn ny musikk. Festlig
Korkskiva, vilken PU använder du på den?
Korkskiva, vilken PU använder du på den?