T-time vil bestå sålenge de har folk bak med muskler og at pl.selskaper og artister ønsker å bruke de. -Og det håper jeg virkelig at de gjør. Jeg håper en dag å kunne få besøkstillatelse.T- time i stavanger, nesten nabo super sted og hyggelige folk
Ny vinyl og noe god i glasset på en fredag er god følelse Jeg har ikke smakt Kavalan Podium, men en god del andre typer. I min gane så må du opp på Solist serien for at det skal swinge! De fleste er ok/gode, men ikke veldig spennende.T-time vil bestå sålenge de har folk bak med muskler og at pl.selskaper og artister ønsker å bruke de. -Og det håper jeg virkelig at de gjør. Jeg håper en dag å kunne få besøkstillatelse.
Kan ikke sist huske at jeg spilte en Pink Floyd-skive. I kveld blir det tre sammenhengende fra den nye remixen av "Delicate Sound of Thunder". Etter de to første sporene å dømme, låter dette veldig, veldig bra. Det er noe eget med Live-skiver på en fredags kveld.
Vis vedlegget 678557
Samtidig gir jeg Kavalan en ny sjans, men NEI nok engang. Taiwansk single malt blir rett og slett for enkel og totalt uten mystikk i min gane til å matche Pink Floyd. Ja, jeg likte denne remixen. God, fyldig og støyfri.
Vis vedlegget 678560 Y
Som tilfeldigvis er en "bekjent" av deg som har for vane å ta med slike tyvekoster hjem til svigerfar...Gi flasken til elektrikeren
Jeg mener at lunsjen skulle være fortært i 20-tiden, og da oppsto "cravings" for å mette andre behov vet du Grumpy....si meg Sikla, er ikke du nettopp ferdig med den legendariske Swifty-lunsjen?
Spent på denne Puffin saken. 6-7 K er jo til å leve med. Ellers har jeg for egen del sett litt på Primare r35 som et fleksibelt alternativ. Har du prøvd den Grumpy?Langt ifra ferdig BB. Men, utrolig morsomt å høre en sak til 6-, 7-tusen i sammenligning med riaa-trinn som koster mer enn 200-tusen .
Er trolig halvveis med Thrax/Kuzma/Hana og skal over på to andre oppsett med både Allnic og Aura Fidelty.
Vis vedlegget 680586 Vis vedlegget 680587
Flere som kunne hatt stor glede av noen inntrykk av den komboen, vi ville jo sette stor pris på publikasjon i tråden her.Hva skuer mine lyseblå for lekkerier
Hana Umami Red montert på Reed 3P arm.
Fikk helt stjerner i øynene her nede
Har du prøvd ut Hana Umami Red i Kuzma 4Point armen din?
Det vil jeg gjerne høre litt om
Me TooooooGratulerer med dagen.