Hønndjevelen
Hi-Fi freak
Forstår jeg godt! 1.8 km eller bedre sagt etthundreogåttitusen centimeter er ganske drøyt, spesielt for old grumpy men.
Forstår jeg godt! 1.8 km eller bedre sagt etthundreogåttitusen centimeter er ganske drøyt, spesielt for old grumpy men.
Håper du som meg holder deg langt unna skritt tellere. Av alt menneskeheten har funnet opp, må det være noe av det dummeste.Det er langt over kalorigrensen @Hønndjevelen, ja
Ferierer av og til på Sardinia.Det tar på å gå ut av bilen og ta noen bilder fra parkeringsplassen..
Du, kom over da vel, så skal du få en pizza i tryneDet tar på å gå ut av bilen og ta noen bilder fra parkeringsplassen..
Ha, jeg har kommet til en alder @Hønndjevelen hvor det ikke lenger er behov for tellemaskin for å holde oversikt over antall skritt tatt .Håper du som meg holder deg langt unna skritt tellere. Av alt menneskeheten har funnet opp, må det være noe av det dummeste.
Og i min alder har jeg mistet oversikten totalt, ikke at det bekymrer meg!Ha, jeg har kommet til en alder @Hønndjevelen hvor det ikke lenger er behov for tellemaskin for å holde oversikt over antall skritt tatt .
Han sendte meg noen bilder idag vad man burde gjort ned Putin etter han fått juling av Klitsjko måtte slette innboksen…ja det er noe som ikke helt stemmer dobbeltJ med kongen av Støybråten. Funksjon følger form og ytelse, eller noe sånt
God helg på Vestend Bredde.
Den fikk jeg gratis! Spurte om svenske ski teknikk trening var mulig…og jeg fikk tilsendt en ski-video med 40-årsgrense og passordbeskyttet dualkontroll + inngangspenger!!!!!! Litt av en type han der oppe?
Og tårerne triller her Ubetalelig/pricelessJeg fikk dette, han mumlet noe om skrape lodd og pante flasker for og kjøpe 13K !!!
Vis vedlegget 795015
Regner med at det koster langt mer og er verdt hver kroneVai er til å få stå av Møt opp og få oppleve Sluket's Stagediving!!
Det var for meg en stor opplevelse og være på.denne konserten. Takker for hyggelig selskap.Dean Brown Groove Warriors ft. Victor Wooten, Dennis Chambers, Bob Franceschini,
@geto , @Sluket , @Jamakr , @Grumpy + stinn brakke
på Cosmopolite Scene 2/4-2022
En forrykende helaften ble unnagjort på få lørdagstimer i tidspunktet kl. 17:00 - 23:30.
Dyktige musikere leverer varene ALLTID, såsom denne gangen også.
NOEN UTKLIPP FRA AFTENEN:
Victor Wootens nest beste solo: