Hehe - du er enda flinkere enn meg til å gå rundt grøten!emotikon skrev:Slike skruterminaler kan jeg like!!
Samme som på Milesene.
Blomster medbringes fra deg og OleElmer Midd skrev:..........
Gratulerer med nytt effekttrinn forresten, den småtassen der skulle
vel få Gallo'ene til å synge!
mvh Ole
Takk StereoJoe.StereoJoe skrev:Gratulere med DP, ser virkelig bra ut og den bør være god match med ML'en også! Kan godt tenke meg det låter forskjellig AW-180, ja...
He he, slike drøftinger kan bli leie. De bør derfor unngås i størst mulig gradGrumpy skrev:Hva dette har kostet for å komme dit jeg er, kan du drøfte med min kone. Si ifra i forkant, for da drar jeg bort på ubestemt sted til ubestemt tid ;D
Sålenge vi snakker om eksterne mulehår og ikke de som befinner seg på klippbare steder så må jeg bare akseptere resultatet av din interne konkurranse selv om mulehårene mine foretrekker noe annet ;DValentino skrev:Nydelig platesjappeelegi, Grumpy.
Veldig mye flott utstyr i anlegget ditt, må jeg si. Som gammel Tandbergmann er det nesten selvsagt at ML-preampen vinner Valentinos interne trynefaktorkonkurranse, kun et mulehår foran tonearmen riktignok. To lave rack er også ca. dobbelt så fint som et høyt.
Det er hyggelig å ha vært inspirasjon til implementering av nærfeltslytting, men det er vel egentlig Stig Erik Tangen (Tangen AV Design, ex. theStig her inne) som skal ha krediten. Det var han som gjenopplivet akustikkinterressen min.
"Penger brent" er greit sålenge jeg kan glede meg over røyken ;DKjetil999 skrev:Gratulerer med ny forsterker Grumpy! men nå har du brent penger!! denne kan umulig låte bedre en AW180'ene ;D ;D
Ellers vil jag takke for en hyggelig handel, med bytte handel! og håper du er storfornøyd med nytt oppsett, noe jeg selv er, foruten min samboer, som likte tidligere rack/oppsett bedre.. men men, en vane sak![]()
Til det første cybervision, var det nettopp med årsak i underlaget. Hus satt opp under byggeboomen på slutten av the 80's består neppe klinkekuletesten for å si det slik. Ifht. lytteposisjon opplever jeg ikke at høydejusteringen forringer lyden.cybervision_ skrev:Utrolig lekkert det her Grumpy, er det pga vinklingen du har Galloene på plattformene, eller er det pga underlaget generelt?
Åssen vil du sammenligne DP med annet du har hatt på dem? Tightere?
Tanker er gjort ifht. at jeg må jo nesten prøve ut en eller annen plattform Kai, for å slippe å undres mer over mulig effekt.kaap skrev:SPM: har du gjort deg noen tanker ang underlag til Transrotor? Er det demping/spikes i føttene i de TR du har (hatt)?
mvh Kai
Skjorter kan leveres mellom kl.17:00 - 17:30 every day. (Ringeklokka hører jeg neppe mellom 17:30 og 22:00) ;Dixos_76 skrev:Kan du fortelle litt om den forsterkern der Jan ? høyttalerne er fra ?.......flott strykerom egentlig..... ;D
Espen
Ingen planer om å bytte dp'en, nei. Status er fremdeles; strålende fornøyd.StereoJoe skrev:Gratulere med ny RIAA, Grumpy! Ser meget bra ut, dette.
Fortsatt fornøyd med DPen? Mulig bildene lyver litt; får den nok luft innunder hylla der? Har du målt temperaturen på forsterkerens topplate, hos meg (DP 6.4) ligger den stabilt på ca 40 grader med 14 cm klaring til hyllen over. Om det spiller særlig rolle for driftsikkerhet etc er jeg imidlertid usikker på...