Dagens (eller månedens??) progressmelding. De første elementene har nå havnet på operasjonsbordet... 8x12Tom sine drivere er først ut. Jeg får oppdatert nyheter når de har ryddet litt mer for produksjonslinjen.
Vi får vel regne med at de har gjort dette førMandags elementer?![]()
Er egentlig ganske enig. Men for meg gjør ikke ventetiden noe. Så har jeg god tid til å spare til "kabinettene"Synes det er en veldig rar holdning som forbruker\kunde. AE kan ikke bevege seg utenfor all normal markedsskikk, og det er ikke normalt eller til å forvente at kunder skal måtte gjøre research for å vite om de får varer til avtalt tid eller ikke....
Hvis det er "sånn John jobber, desverre...", er det desto større grunn til å klage!
hva skal man si? han vet jo at de er veldig forsinket, og har forklart hvorfor mtp streiker og liknende. at tytte ber om oppdateringer hele tiden viser jo at folk er utålmodige. han har drevet med denne praksisen i mange år og vet utmerket godt at folk venter, men han velger å ikke gjøre noe med det. det er problemet. han vet at problemet er der, men velger å ikke gjøre noe med det. siden det er velkjent for de som har gjort research, så vet man at en får vanvittig gode drivere til lav pris, men må belage seg på å vente.Hvis det er "sånn John jobber, desverre...", er det desto større grunn til å klage!
Stemmer dette da? Gikk jo akkurat 8 AE drivere til omtrent halv pris på børsen her - må i hvert fall vært et godt kjøp det da. Var selv på, men for senthva skal man si? han vet jo at de er veldig forsinket, og har forklart hvorfor mtp streiker og liknende. at tytte ber om oppdateringer hele tiden viser jo at folk er utålmodige. han har drevet med denne praksisen i mange år og vet utmerket godt at folk venter, men han velger å ikke gjøre noe med det. det er problemet. han vet at problemet er der, men velger å ikke gjøre noe med det. siden det er velkjent for de som har gjort research, så vet man at en får vanvittig gode drivere til lav pris, men må belage seg på å vente.Hvis det er "sånn John jobber, desverre...", er det desto større grunn til å klage!
det er jo ikke uten grunn at man kan omsette ae drivere til full inntakskost (og kanskje litt til) i bruktmarkedet. det er fordi de er priset lavt og har lang ventetid.
prøver ikke å forsvare noen her, men det beste man kan gjøre for sitt eget velbefinnende er nok å bare innse at dette vil ta tid. det er ingen andre som tar skade av sinne, frustrasjon og irritasjon enn en selv.
Det stemmer, det er Dipole15.Tipper dipole15 eller lo15... billig er det hvertfall... Men mangler halvparten før det begynner å ligne seriøs bass![]()
Tytte71, apropos den førnevnte midbasshorndriveren; jeg jo forstår godt at du ikke vil ha noe sentral rolle i evt. senere handel i den forbindelse, men betyr dette også at det ser svart ut for det prosjektet? Jeg vil jo anta at disse tingene ikke nødvendigvis henger sammen på noe vis, men hva vet vel jeg....Hvis ikke hadde jeg ikke latt meg overtale til gjøre noe i denne anledning. Helt uten relevans til saken så blir det vel første og siste gang også, med mindre AE viser en tydelig forbedring i driften.
Ja, da skulle alle elementene være ferdig etter det jeg skjønner. Venter på en overraskelse her nåHva skal jeg si... John har gitt tilbakemelding nå på at han kan være ferdig med produksjonen om 3 uker. Med trackingen så langt så har jeg vel mine tvil om at han klarer det. Ikke moro, men dessverre heller ikke ukjent for mange av denne type nisjeleverandører. Jeg håper dere klarer å stålsette dere en liten stund til.