Gruppekjøp av innercover

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.630
    Antall liker
    17.646
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Jeg er med på 200 stk innercover, under forutsetning av at det blir disse MFSL:

    mfsl.jpg



    Så kan jeg noteres med 150 stk enkle plast yttercover og 50 stk for gatfold
     

    Kim

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.09.2002
    Innlegg
    432
    Antall liker
    45
    Torget vurderinger
    17
    Jeg er mer en gjerne med på 500 stk.
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.727
    Antall liker
    5.204
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Kan også ta f eks 600 hvis det er kartong størrelse - hvertfall hvis prisen blir rundt 2 kroner pluss eventuelt norsk porto :)
     
    V

    vredensgnag

    Gjest
    Jeg syns forslaget om kartongstørrelse på bestillingene er godt, så mottaker slipper å skulle drive og dele opp disse. Så når jeg vet hva en kartong rommer, er jeg klar til å bestille. Innercover og plast ytter.

    Ellers vil jeg foreslå at man vurderer Tyskland som avsenderland. Portoen er billig derfra, og de trekker fra mva. Ved store bestillinger er ofte forsendelsen gratis. Sender man fra USA er det viktig å presisere at UPS og tilsvarende skal unngås - USPS (posten) eller JetCarrier, dersom det blir stor nok forsendelse, er langt å foretrekke. Brukes sistnevnte, kan det godt være det blir gratis spedisjon fra selger til JetCarrier.

    Spørsmålet om Wholesale skyldes nok størrelsen på ordren.

    Tipset om å finne produsent er godt - men da er det vel like før Dr. Dong åpner eget utslag! ;)
     

    thans

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    16.05.2012
    Innlegg
    70
    Antall liker
    14
    Sted
    Oslo
    Jeg kan gjerne settes opp for 500, ev en kartong om det blir noe i nærheten. Jeg har en sterk preferanse for papir med poly inni. Skeptisk til MOFI om papp-omslag ikke følger med, og Nagaoka typen det er bilde av tidligere i tråden misliker jeg sterkt. Jeg tar sikkert noen ytttercovere også om det blir aktuelt.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Kort oppdatering:

    – Det kan være at vi er på vei inn i et logistikkproblem; vi nærmer oss nå 25.000 yttercover, og jeg bor i en 4. etg. i en liten byleilighet. Gode forslag? Noen som har littt bedre mottakskapasitet?

    Protected kan gi et tilbud, men det forutsetter kjøp av en hel pall Tilsvarer 25.600 cover.

    Covers 33: For 20.000 cover: Totalt GBP 2.290 (pris cover: 2.100, tollbehandling: 35 og frakt: 155) Levering allerde neste uke. Med en kurs på 10,10, så skulle det bli 23.109, pluss moms så er vi på 28.886; noe som gir stykkpris på NOK 1,44. Kommer da i esker på 1000 cover.

    – Music Direct har så langt ikke greid å gi et forstandig svar ut over å henvise meg til nettsiden. Hjelper meg ikke mye. Det er uansett MFSL cover, så jeg gjør ikke noe mer med de - om de da ikke tar til vettet og svarer på enkle spørsmål.
    ----------------------------

    @ Eros. Du har cover fra Covers33. Er det god kvalitet? På bildet ser de noe tynnere ut enn de fra AS som jeg har. Er de stiv nok?
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Det fine med desse er dog at du kan bruka det saman med det originale innercoveret (når dette kun er av papir f.eks.), for meg betyr det litt :)
    mvh
    Karl

    Aahhh.. Nagaoka er sånne:

    Vis vedlegget 232357

    Kun tynn plast. Ingen avstiving i det hele tatt. Synes de er en pest å ha med å gjøre. Aldri kjøpt selv, men kommet over en del på ny og brukt vinyl. Byttes sporenstreks hos meg.
     
    D

    Desillusjonert

    Gjest
    Hva med å legge ut et dokument man kan skrive seg på? Enten på Dropbox eller noe?
    Og jeg tar gjerne noen flere detaljer (eksakte) angående pris, type og minste antall man kan bestille.

    Er det ingen som trenger plate skiller (reccord dividers)? Har de det også?
    51hkyE5cupL._SX300_.jpg


    PS: Jeg tar gjerne 500 innercover og 500 plastcover.
     
    Sist redigert:

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.329
    Antall liker
    33.721
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Bor også i fjerde uten heis, så kan ikke hjelpe der, dessverre.
    Har du en plan på videre distribusjon?
    Er det helst for folk i Osloområdet, så det kan hentes et sted?
    Helst på en pub?:cool:
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Det fine med desse er dog at du kan bruka det saman med det originale innercoveret (når dette kun er av papir f.eks.), for meg betyr det litt :)
    mvh
    Karl

    Aahhh.. Nagaoka er sånne:

    Vis vedlegget 232357

    Kun tynn plast. Ingen avstiving i det hele tatt. Synes de er en pest å ha med å gjøre. Aldri kjøpt selv, men kommet over en del på ny og brukt vinyl. Byttes sporenstreks hos meg.
    DSCN7731.jpg


    Sånn gjør jeg det. Originalt innercover inni yttercoveret. Yttercover med åpningen inn i hylla. Plata inn i nytt innercover. Ytter med original inner og ny inner med plata ved siden av hverandre, begge med åpningene pekende innover i hylla. Begge deler ned i plastytter som har åpningen opp. Det gjør platene lett tilgjengelige og hele greia lett å ha med å gjøre. En annen stor fordel med åpningen oppover på plasten er at man kan trekke ut og skyve inn i hylla helt uten å bekymre seg for krøllete plastcover. Det at man legger platene med nytt innercover ved siden av origilalt yttercover skal visstnok gi mindre problemer med 'ring wear' på yttercoverne. Men det er vanskelig å si noe om, aldringsprosessen på platene stanser når de har kommet hjem til meg uansett. Jeg har tenkt på, og bekymret meg for støv. Det har etter noen år vist seg å være en ikkesak.
     
    Sist redigert av en moderator:
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    PS. Sorry Eros. Første skiva jeg kom på som jeg har i nok eksemplarer til en komplett instruksjon på ett bilde. Du får finne fram kortisonsalve om elveblesten blir for ille.

    :cool:
     
    Sist redigert av en moderator:

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Bor også i fjerde uten heis, så kan ikke hjelpe der, dessverre.
    Har du en plan på videre distribusjon?
    Er det helst for folk i Osloområdet, så det kan hentes et sted?
    Helst på en pub?:cool:
    Gode spørsmål. :)
    Foreløpig er mottaket meg her i Oslo, om ikke andre i Oslo med bedre lagringsplass melder seg. Det hadde det vært fint om de gjorde. Oslofolk og liknende henter in persona, tenkte jeg.
    Såfremt jeg slipper allverdens ompakning, så sender jeg gjerne videre med Posten. Mottaker betaler ekstra frakt.
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    12.051
    Antall liker
    12.130
    Sted
    Hus
    Kan godt sette opp 1000 på meg i stedet for 500 :)
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Bor også i fjerde uten heis, så kan ikke hjelpe der, dessverre.
    Har du en plan på videre distribusjon?
    Er det helst for folk i Osloområdet, så det kan hentes et sted?
    Helst på en pub?:cool:
    Gode spørsmål. :)
    Foreløpig er mottaket meg her i Oslo, om ikke andre i Oslo med bedre lagringsplass melder seg. Det hadde det vært fint om de gjorde. Oslofolk og liknende henter in persona, tenkte jeg.
    Såfremt jeg slipper allverdens ompakning, så sender jeg gjerne videre med Posten. Mottaker betaler ekstra frakt.
    Har sikkert enda dårligere oppbevaringsplass hos meg, men kanskje litt bedre parkeringsmuligheter? Håper noen har en egnet distribusjonssentral å tilby.

    Hvis jeg blir bedre i ryggen, så kan jeg tilby muskellogistisk assistanse. Jeg tar med en flaske malt, du setter på noe Mink deVille, og så teller vi i fylla. ;D
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Det fine med desse er dog at du kan bruka det saman med det originale innercoveret (når dette kun er av papir f.eks.), for meg betyr det litt :)
    mvh
    Karl

    Aahhh.. Nagaoka er sånne:

    Vis vedlegget 232357

    Kun tynn plast. Ingen avstiving i det hele tatt. Synes de er en pest å ha med å gjøre. Aldri kjøpt selv, men kommet over en del på ny og brukt vinyl. Byttes sporenstreks hos meg.
    Vis vedlegget 232381

    Sånn gjør jeg det. Originalt innercover inni yttercoveret. Yttercover med åpningen inn i hylla. Plata inn i nytt innercover. Ytter med original inner og ny inner med plata ved siden av hverandre, begge med åpningene pekende innover i hylla. Begge deler ned i plastytter som har åpningen opp. Det gjør platene lett tilgjengelige og hele greia lett å ha med å gjøre. En annen stor fordel med åpningen oppover på plasten er at man kan trekke ut og skyve inn i hylla helt uten å bekymre seg for krøllete plastcover. Det at man legger platene med nytt innercover ved siden av origilalt yttercover skal visstnok gi mindre problemer med 'ring wear' på yttercoverne. Men det er vanskelig å si noe om, aldringsprosessen på platene stanser når de har kommet hjem til meg uansett. Jeg har tenkt på, og bekymret meg for støv. Det har etter noen år vist seg å være en ikkesak.
    se der ja!
    Akkurat på samme måte som jeg har begynt med det siste året, derfor vil jeg også gå over fra sveiset PVC til mjuke polythene på LPene. Singler er en annen diskusjon og begrunnelse for overgang.

    Hvor kommer dine yttercover fra?
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Kort oppdatering:

    – Det kan være at vi er på vei inn i et logistikkproblem; vi nærmer oss nå 25.000 yttercover, og jeg bor i en 4. etg. i en liten byleilighet. Gode forslag? Noen som har littt bedre mottakskapasitet?

    Protected kan gi et tilbud, men det forutsetter kjøp av en hel pall Tilsvarer 25.600 cover.

    Covers 33: For 20.000 cover: Totalt GBP 2.290 (pris cover: 2.100, tollbehandling: 35 og frakt: 155) Levering allerde neste uke. Med en kurs på 10,10, så skulle det bli 23.109, pluss moms så er vi på 28.886; noe som gir stykkpris på NOK 1,44. Kommer da i esker på 1000 cover.

    ----------------------------

    @ Eros. Du har cover fra Covers33. Er det god kvalitet? På bildet ser de noe tynnere ut enn de fra AS som jeg har. Er de stiv nok?
    Oppfattes nok som mjuke/glatte, men hvis en bruker de som zomby har vist over, tror jeg ikke det skal utgjøre noen forskjell. Mulig de sorte fra Covers faktisk er tykkere. (Bartesam?)

    Covers 33 er veldig effektive og trygge og handle med, de er bl.a medarrangør/sponsor av de store platemessene i UK. Det samme inntrykket sitter jeg igjen med av Protected. La oss likevel ikke forhaste oss.
    Siden vi snakker om så store kvanta, greit at folk er fornøyd med produktet de bestiller.
    Mitt forslag er som følger;
    Førstkommende lørdag er det platemesse på Kulturhuset (Youngstorget). Er i en jobb/familieskvis denne uka, men har tenkt å ta turen på morningen. Hva om de som kan/har lyst til å møtes for å diskutere, men ikke minst ta evt. produkt(er) i beskuelse gjøre det f.eks klokka 11.00 på formiddagen. Jeg kan ihvertfall ta med meg innercover og evt. andre produkter jeg har fra Covers 33. Interessant om også andre her hvis mulighet, kan ta med å vise produkter fra andre leverandører, også Bartesam med sine sorte innersleeves.

    Plan?
     
    Sist redigert:

    totte

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    7.296
    Antall liker
    2.499
    Torget vurderinger
    0
    Jeg tar sikte på å stille 11 på Kulturhuset lørdag. Jeg har alle platene på Vestlandet, så jeg har ikke med vareprøver. Jeg har vel heller ikke oversikt over hvor de ulike innercoverne kommer fra. Hvordan finner man hverandre? Wesensteen i "Noe som passer for meg", en forviklingskomedieradiosketsj der det under en telefonsamtale kommer frem at spalten ikke er for kontaktannonser ("noen som passer for meg"), men for bytting av klær. De to herrene blir til slutt enige om å møtes, og for å kjenne hverandre igjen skal den ene stille i dykkerdrakt og dene andre i brudekjole. Fritt etter hukomelsen.

    Når det gjelder distribusjonssentral bor jeg også i 4. etg uten heis, og uten videre lagringsplass. Kan dog delta i ompakking med Dongen og Zomby.
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.279
    Antall liker
    914
    Jeg kan gjerne settes opp for 500, ev en kartong om det blir noe i nærheten. Jeg har en sterk preferanse for papir med poly inni. Skeptisk til MOFI om papp-omslag ikke følger med, og Nagaoka typen det er bilde av tidligere i tråden misliker jeg sterkt. Jeg tar sikkert noen ytttercovere også om det blir aktuelt.
    Noe ala dette, hadde vært fint for meg også.
    mvh
     

    prom

    Medlem
    Ble medlem
    19.10.2008
    Innlegg
    21
    Antall liker
    7
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    3
    Satte meg opp for 200, men kan alltids øke til en kartong dersom praktiske hensyn gjør dette lettere.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Ytterne mine er 'tynnplast' fra BigDipper. Med 'tjukkplast' klarer jeg ikke å lese ryggen på platene. Ellers er jeg så begeistret for like yttere (rent visuelt) at jeg tror jeg fortsetter som før på den biten (med mindre det viser seg at vi kan få kliss like).

    For øvrig kom idéen om håndtering/pakking i plastcovere til meg fra BD (Andreas og Fopp), muligens dit fra Ringstrøm (er det ikke Eirik han heter?).

    Dessverre kan jeg ikke platemesse til helga, jobber natt.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Ytterne mine er 'tynnplast' fra BigDipper. Med 'tjukkplast' klarer jeg ikke å lese ryggen på platene. Ellers er jeg så begeistret for like yttere (rent visuelt) at jeg tror jeg fortsetter som før på den biten (med mindre det viser seg at vi kan få kliss like).

    For øvrig kom idéen om håndtering/pakking i plastcovere til meg fra BD (Andreas og Fopp), muligens dit fra Ringstrøm (er det ikke Eirik han heter?).

    Dessverre kan jeg ikke platemesse til helga, jobber natt.
    regna med det. Har testa BD sine, og vurderer disse selv fremover. Har hatt mine samtaler både på dippern og med Eirik. Ekte covernevrosa :rolleyes:
    Enig i at det skal se likt ut på yttercovrene.

    synd med messa da.
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    kan ta 200 inner og yttercover jeg også, allså 400 stk sammen til den prisen der
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Synd med messa, men aldri synd med nattevakt. Tenker pasta og oksehaleragu. Leter etter oppskrifter om dagen. Tror ikke lutefiskplanen blir noe av, ikke pinnekjøttet heller. Blir så mye styr med pølse og lompe til ungene.
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.727
    Antall liker
    5.204
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Bruker du samme taktikk på plater med gatefold Zomby? Liker egentlig tanken, men har kjøpt utbrettyttercover til de fleste av mine...
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    noen andre som gjør det som Zomby, evt. innsigelser og (negative) brukererfaringer
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Samme måte med alt unntatt bokser. Det kan bli trangt med trippel gatefold, men dobbel går helt fint. Jeg kommer over noen uvanlig vide plastcover innimellom, som jeg legger unna til trippel gatefold (det er ikke så himla mange av dem).
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    12.103
    Antall liker
    27.789
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Kort oppdatering:

    – Det kan være at vi er på vei inn i et logistikkproblem; vi nærmer oss nå 25.000 yttercover, og jeg bor i en 4. etg. i en liten byleilighet. Gode forslag? Noen som har littt bedre mottakskapasitet?

    Protected kan gi et tilbud, men det forutsetter kjøp av en hel pall Tilsvarer 25.600 cover.

    Covers 33: For 20.000 cover: Totalt GBP 2.290 (pris cover: 2.100, tollbehandling: 35 og frakt: 155) Levering allerde neste uke. Med en kurs på 10,10, så skulle det bli 23.109, pluss moms så er vi på 28.886; noe som gir stykkpris på NOK 1,44. Kommer da i esker på 1000 cover.

    ----------------------------

    @ Eros. Du har cover fra Covers33. Er det god kvalitet? På bildet ser de noe tynnere ut enn de fra AS som jeg har. Er de stiv nok?
    Oppfattes nok som mjuke/glatte, men hvis en bruker de som zomby har vist over, tror jeg ikke det skal utgjøre noen forskjell. Mulig de sorte fra Covers faktisk er tykkere. (Bartesam?)

    Covers 33 er veldig effektive og trygge og handle med, de er bl.a medarrangør/sponsor av de store platemessene i UK. Det samme inntrykket sitter jeg igjen med av Protected. La oss likevel ikke forhaste oss.
    Siden vi snakker om så store kvanta, greit at folk er fornøyd med produktet de bestiller.
    Mitt forslag er som følger;
    Førstkommende lørdag er det platemesse på Kulturhuset (Youngstorget). Er i en jobb/familieskvis denne uka, men har tenkt å ta turen på morningen. Hva om de som kan/har lyst til å møtes for å diskutere, men ikke minst ta evt. produkt(er) i beskuelse gjøre det f.eks klokka 11.00 på formiddagen. Jeg kan ihvertfall ta med meg innercover og evt. andre produkter jeg har fra Covers 33. Interessant om også andre her hvis mulighet, kan ta med å vise produkter fra andre leverandører, også Bartesam med sine sorte innersleeves.

    Plan?
    Jeg kjøpte også fra Cover33 på messen i London, men kun plast cover 50st for 5£. Jeg fikk nog den tynnest plasten 0.10mm foredrar 0.15 til plater! ellers er det greit med tynn plast i tilfelle av annen beskyttelse.
     

    SteinLarsen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.06.2009
    Innlegg
    1.111
    Antall liker
    1.333
    Sted
    Nykirke
    Torget vurderinger
    5
    Hei
    Kan tilby varemottak og lager i varmt og tørt lokale en time sør for Oslo. Borgeskogen, Stokke.
    Fyller gjerne en transporter og kjører til Oslo også.
    Hvis jeg får kjøpe 1000 innercover..

    Stein
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.030
    Antall liker
    28.804
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Tar gjerne en kartong innercover (papir m/ poly inni) om det er i området 500 - 1000 er det helt ok.

    / Morten
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Mitt forslag er som følger;
    Førstkommende lørdag er det platemesse på Kulturhuset (Youngstorget). Er i en jobb/familieskvis denne uka, men har tenkt å ta turen på morningen. Hva om de som kan/har lyst til å møtes for å diskutere, men ikke minst ta evt. produkt(er) i beskuelse gjøre det f.eks klokka 11.00 på formiddagen. Jeg kan ihvertfall ta med meg innercover og evt. andre produkter jeg har fra Covers 33. Interessant om også andre her hvis mulighet, kan ta med å vise produkter fra andre leverandører, også Bartesam med sine sorte innersleeves.

    Plan?
    Da skjer følgende (forhåpentligvis):

    Tjottolf
    har vært så uendelig snill og gitt meg noen eksemplarer av det han har kjøpt fra Protected. Innercover for 12 (de luxe modellen), 10 og 7 tommer, alle med poly. Yttercover til 12 og 10 tommer

    Selv har jeg altså liggende 12" innercover fra Acoustic Sounds. Erosen får dette fra meg i morgen, og så kan han ta det, pluss sakene fra Cover33, til messa. Da får dere sammenliknet og vurdert, dere som tar turen. Det er egentlig bare de tre leverandørene som har gitt lyd fra seg, og som synes aktuelle.

    Selv må jeg sydover i 60-årslag på fredag/lørdag, men stoler på guttenes vurdering.

    Treffes i morgen, Eros.

    AS helt til venstre, resten fra Protected (den fra AS er blitt brettet av meg, så den ser ikke så vakker ut. Upåakatet det så er faktisk de fra Protected slettere. AS er stivere, og en anelse bukla. Eros får en rett fra esken):

    IMG_0337.jpg
     
    Sist redigert:

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Ok, tror vi setter foreløpig strek etter emotikon.
    Er denne forløpige streken blitt endelig nå? Såg til min store skrekk at eg er tom for inner sleeves. Kunne kanskje trengt noen, men usikker på om det er no å spare. Frakt fra Oslo til Bergen for +-500 sleeves er sikkert latterlig. Noen som vet ca pris?

    Helt i orden om streken er satt. Er jo bare styr med disse svære cdplatene uansett.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Ok, tror vi setter foreløpig strek etter emotikon.
    Er denne forløpige streken blitt endelig nå? Såg til min store skrekk at eg er tom for inner sleeves. Kunne kanskje trengt noen, men usikker på om det er no å spare. Frakt fra Oslo til Bergen for +-500 sleeves er sikkert latterlig. Noen som vet ca pris?

    Helt i orden om streken er satt. Er jo bare styr med disse svære cdplatene uansett.
    Den foreløpige saken var satt av to grunner; antall cover på pallen fra Protected og hva vi evner å ta imot her. Jeg fører deg uansett opp på listen. Denne foreløige saken var mest for at de som kom etter ikke kunne regne det hele som sikkert, gitt de to grunnene. Pris til Bergen aner jeg ikke.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.630
    Antall liker
    17.646
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Får ta en tur og titte på alternativene på messa da. Det finnes kanskje ei og annen plate der også:cool:
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Ait,

    Mye å lese for en som har en masete febersjuk drolt på fanget, som helst bare skal se "liiil makeen" (som er Lynet McQueen for de som måtte lure).

    Men har man blitt enig om type innersleeve? Mulig å se et bilde av akkurat den typen man har landet på? Og hva er ca stkpris inkl moms., avgifter og alt annet den norske stat evt skal kreve (unntatt frakt til Bergen, der kom jo Antonsen med en capris).

    Så det sto noe om rundt 1,50,-/stk - det virker jo å være en knallpris..
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.108
    Antall liker
    8.072
    Torget vurderinger
    12
    Jeg avventer tilbud fra Acoustic sounds på noenogtjuetusen cover tatt inn via mitt firma som "grossist". Dersom vi kan vente til over jul har jeg sannsynligvis lagersted i oslo der de kan tas imot og hentes dersom plass er et problem. Dette er ikke kupping av opplegget, men en mulighet for å hjelpe til.

    (dette er i samtråd med trådstarter og ikke noe soloraid)
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn