Sluket
Holistisk Hifi Helt
Samme her, lauger 'Teket for hybelkaniner og edderkopper som har sittet over fristen... sammen med kakesmuler og seigmenn som har falt mellom to stoler siden forrige clean up så blir det for et par tre kilo!!
Korrekt JJ. Klarte ikke å motstå fristelsen til å realisere så langt det lar seg gjøre med et all out GPA system med 18 GPA drivere fra kjeller opp til 10 kHz. Over dette har nok ikke GPA så mye å stille opp mot dedikerte diskanter som T500 og andre alternativer.GPA 414-8B ????
Regner med at maskinisten har en forklaring på det @LMC. Å kalle det du påpeker for smale trinn, er en overdrivelse. Drar du hånda over kjennes det helt glatt ut. Når @Haglund84 får fingeren ut og gjort målinger av horna regner jeg med at disse bekrefter at disse horna leverer i henhold til plan og forventning. Kan sjekke målingene av JMLC 1175 jeg gjorde i Audiolense og legge ut hvis de er interessante for andre?kult ....
men er det noen grunn til at rollback-kurven består av mange smale trinn?
interessant da Bent også har Stevens&Billington trafoer som MFJeg har eid begge, Bent og MF. Ikke på samme tidspunkt rett nok. Ikke med samme anlegg, og ikke i samme rom, så all sammenligning er krysspeilet ifht andre trafoer jeg har, og har hatt. Det jeg imidlertid minnes, og som var noe av grunnen til at jeg solgte Bent var at jeg den gang opplevde den som litt «tykk» eller «kompakt» i nedre mellomtone. Det var som jeg ikke helt fikk åpnet lyden. MF kommer jeg aldri til å kvitte meg med. Den har muligens noe mer fylde eller varme enn en del andre trafoer, men den er alltid åpen og fri.
Det er den mest anvendelige trafoen jeg har. Og jeg liker 1:5, forstår ikke hvorfor ikke flere produsenter tilbyr det.