Vet ikke hvor mye tid jeg har til å organisere treff for tiden. Bygger på huset og gjør alt av innvendig arbeid selv. Men du har jo en stående invitasjon HoJ. Bare å gi lyd hvis du vil ta deg en tur!HoJ skrev:Gratulerer så mye, så regner vi med treff hos deg snart, lenge siden jeg har vært hos deg nå.
Høres bra ut.. Jeg har jo en del rør som tilhører FallenA også...gut_man skrev:Vet ikke hvor mye tid jeg har til å organisere treff for tiden. Bygger på huset og gjør alt av innvendig arbeid selv. Men du har jo en stående invitasjon HoJ. Bare å gi lyd hvis du vil ta deg en tur!HoJ skrev:Gratulerer så mye, så regner vi med treff hos deg snart, lenge siden jeg har vært hos deg nå.
Kommer bilder etterhvert, må bare rydde og tørke litt støv først. Lytterommet bærer preg av manglende omsorg for tiden. Er travelt opptatt med bygging. Lytteinntrykk, hmm blir kanskje Vermin er mer troverdig til å formidle noe? Jeg kjenner igjen lydsignaturen som jeg falt for hos ham. Ekstrem oppløsning presentert med silkehansker. Detaljering som ikke DP klarer matche. Jeg liker egentlig begge dacene veldig godt. DP er ukomplisert og rett frem, både i fremtoning og lyd. Med batteri psu har den et dritkult trøkk nedover. Dette trøkket har forsåvidt også dCS, men det virker mer lineært og detaljert. Kanskje litt mer behersket. dCS har imidlertid muligheter som er utrolig kjekke. Jeg kjører med 3 digitale kilder, og kan justere og tweake lyd, utgangs impedanse m.m. Vermin var innom i kveld og ga meg noen tips, trykket litt og vips var lyden enda mer dynamisk Alt i alt er jeg meget godt fornøyd med byttet.Gago skrev:gratulerer så mye, gutty.
skriv noen ord om dcs vs. oppbola dp når dacen har spilt seg inn, da.
kanskje oppdatere tråden med nye bilder av stæsjet?
Tja, den spiller da bedre og bedre for hver dag. Så har jeg ikke fått spilt mer enn noen få timer tilsammen på den heller. Regner med at den trenger maaange timers innspilling med kjempestive membraner. Den spiller så bra, at det var en gedigen nedtur å klare seg en kveld uten 8) Å få den til å spille som jeg ønsker 100%, fordrer nok litt mer tilspilling. Nå vil jeg si den er på ca 80% av hva jeg vet den kan.. Toget til hugh end land går to ganger i døgnet tror jeg. Gi meg et par uker, og jeg har doblet overnattingskapasiteten og kan tilby bedre fasiliteter hva soving angår (for dem som driver med slikt)Gago skrev:grattis, gutty.
har du fått justert bondebassen til å spille slik du ønsker?
gleder meg til å sjekke ut greiene dine når jeg endelig får somlet meg på toget til egersund.
Du kan som sagt få låne Kenwood KD500 med Infinity Black Widow arm og Lyra Lydian B PU ;Dlakki_luke skrev:Takk for en kjapp lytt på dette flotte anlegget.Det spiller meget godt og bilde ifra kanonen er også meget godt.Og terningkast 6 til vinylriggen Farlig å lytte til slikt uten å ha penger klar til å kjøpe rigg og en god vinylsamling.
Kommer gjerne tilbake ved en annen anledning
Takker for den. Vi får forsøke å få til en lengre seanse neste gang! Vinlylriggen er min stolthet og primære lydkilde (ikke helt uten grunn). Digitalriggen fikk dere ikke hørt skikkelig, foruten at lyden fra Metallica konserten vi kikket på gikk via dCS comboen.lakki_luke skrev:Takk for en kjapp lytt på dette flotte anlegget.Det spiller meget godt og bilde ifra kanonen er også meget godt.Og terningkast 6 til vinylriggen Farlig å lytte til slikt uten å ha penger klar til å kjøpe rigg og en god vinylsamling.
Kommer gjerne tilbake ved en annen anledning
Tester man nok malt, blir man ganske behagelig blindRojoh skrev:Yep, malttesting må være mye mer moro enn blindtesting. ;D
Mvh. Johan
Så tidlig du er på'n da FA :FallenA skrev:Mange takk for hyggelig lag, og flott musikk gjengitt av et særdeles kompetent anlegg
Og så all den gode drikken da gitt
Velbekomme, og selv takk for en hyggelig kveld! Ingenting å utsette på hverken selskap, musikk (var jo bare min musikk jo 8)) eller drikke. Pleier å være meget vellykket med disse juleseansene. Eneste skåret i gleden og feiringen var savnet av Verminsky som ikke fikk til å være med denne gangen. Kanskje vi er blitt for gamle og uinteressante å feste med for guttungen? Har ennå ikke turt å skru på anlegget for å høre på resultatet av justering av sub i fylla (huff hvor jeg frykter at det låter ille i edru tilstand). Sitter og nyter lyden av trappen min som er i ferd med å installeres, over en måned forsinket. Får heller ta en time eller to foran husalteret senere i dag.FallenA skrev:Mange takk for hyggelig lag, og flott musikk gjengitt av et særdeles kompetent anlegg
Og så all den gode drikken da gitt
He he, utvalget av malt skal jeg ikke ha æren for alene. Shadow hadde med seg et generøst utvalg fra sin store samling av malt (ja han samler på drikken) Godt nyttår til deg også Fosse.Fosse skrev:Du har utsøkt smak når det gjelder malt også ser jeg. Dette ser da ut til å være en kveld av de store. Godt nyttår forresten.
Godkvalitet på filmfremvisningene i hula!!! Gratulerergut_man skrev:Falt for fristelsen og kjøpte meg en sånn her om dagen;
Fant ut at det var på tide å få gjort noe på bildesiden også i hula mi. Jeg hadde en tidligere versjon av Crystalio videoprosessor mens jeg hadde CRT projektor. Har vært veldig imponert over de oppsettene jeg har sett der Crystalio II står for bildebehandling. Boksen ankommer heimen i morgen. Bestilte liksågodt Bjørn Hegelstad hjem for å kalibrere projektoren min og sørge for optimale innstillinger på boksen. Gleder meg til å få skikkelig kalibrert bilde. Har ikke hatt det siden det hang Barco CRT i taket. Blir nok litt film i hula fremover. Passer i grunen greit det
Loool, bare å sette datoen det Gago. Jeg ser at du sier når du kommer, ikke hvis. Veldig bra!Gago skrev:film er ålreit, gutty.
vi må kjøre en vegas-kveld når jeg kommer ned.
hangover og fear and loathing. og masse børst.
da skal du se at odelsgutten kryper ut av fjøset igjen.