[No message]
Vedlegg
-
5.2 KB Visninger: 423
HCS skrev:Har du fått deg din egen jordBærPlukker gutty ?
Den fremhever estetikken i det BP sine vakre kreasjoner helt klart.. ;DKnB skrev:hehe, ja er ikke stolen pen?
Beito stilen er vel det jeg har slitt mest med å venne meg til med disse ampene. Men lyden overskygger alle betenkeligheter jeg måtte ha mht designet. Og mørkt tre er imo litt mindre beito enn lys eik som jeg jo har nå! Så jeg er enig med deg sluket!pengesluk skrev:Merkelig at BP kjører med så vidt forskjellig design style på PSU og amp - old school meets Doxa..
Du har vel gått fra SE300b til S10 hvis ikke hukommelsen min er helt på jordet? Så du burde ha førstehåndserfaring mht lydforskjeller. Gikk du for exd oppgraderingen også TAS? Med exd i pakken, håper jeg på enda et lite løftTAS skrev:Tøft, gratulere så mye...kommer til å gi et fornøyelig løft...mer headroom større dynamikk...bære å glæde seg 8)
Mvh,
TAS
Do not try, do. (gammelt Yoda ordtak)gut_man skrev:Skal prøve å få lagt ut noen bilder i morgen.
gut_man skrev:He he, dere må nok smøre dere med tålmodighet gutter. Har hatt Shadow på besøk for å hjelpe meg med en av/på bryter som skal byttes på en annen amp, og dagen har gått med til å biasjustere, hum cancelling osv. Nå speller det som bare det ;D Skal prøve å få lagt ut noen bilder i morgen. Da har jeg litt tid til overs på dagtid tror jeg.
NÅÅÅÅÅÅgut_man skrev:He he, dere må nok smøre dere med tålmodighet gutter. Har hatt Shadow på besøk for å hjelpe meg med en av/på bryter som skal byttes på en annen amp, og dagen har gått med til å biasjustere, hum cancelling osv. Nå speller det som bare det ;D Skal prøve å få lagt ut noen bilder i morgen. Da har jeg litt tid til overs på dagtid tror jeg.
Hmm, det må jeg sjekke! Finnes norsk importør, eller har du shoppa fra det sore utland?LMC skrev:kult grattis
MEN
da jeg fjernet BASE under mine monoblokker utg trinn fikk jeg MYE BEDRE DYNAMIKK
nå bruker jeg Rubloc Trisolator....MYE BEDRE!
mvh
Leif
Nå er du SLEM, H.R.H.R skrev:Grattis gutty.
Hadde du tatt bildene når du skulle ville det jo ikke kommet støv. Noe å tenke på neste gang du utsetter fotograferingen 8)
Ser knall ut og låter sikkert deretter.
Takker LMC. Så ut som noe jeg må teste. Antar at det er soft som er aktuelt for hifi komponenter.. Høre med noen knontakter som jobber med ofshore installasjoner om dette er noe som kanskje ligger og slenger hos dem, ellers så sender jeg en mail til FMT og forespør. Takker for tipset!LMC skrev:det var norsk importør
du må kjøpe et "ark" på 30x30cm og klippe/skjære opp selv
finnes i ulike vektklasser
la ut en tråd her på sentralen for noen år siden og endel kjøpte de og likte de
brukes under (tunge) maskininstallasjoner etc eksempelvis i Nordsjøen
mvh
Leif
http://www.fmtacoustics.com/index.htm?doc/rubloc/trisolator.htm&Main
Når jeg bygde lydgulv så brukte jeg noen dempeklosser fra LINDAB, 6-7 cm. i firkant, ca. 2 cm. tykke. Finnes til forskjellige vektbelastninger, og gir hele 30 dB demping effektivt. Benyttes visstnok også av NRK. Ingen grunn til at de ikke skulle virke som underlag for komponenter, bare å bruke en steinplate oppå for jevn belastning. Til lydgulvet beregnet jeg vekten pr. m2 og la klossene under tilfarerene, med nødvendig antall pr. løpemeter. Fungerte perfekt.LMC skrev:det var norsk importør
mvh
Leif
Får snuse litt rundt.. Takker for tips!pengesluk skrev:Når jeg bygde lydgulv så brukte jeg noen dempeklosser fra LINDAB, 6-7 cm. i firkant, ca. 2 cm. tykke. Finnes til forskjellige vektbelastninger, og gir hele 30 dB demping effektivt. Benyttes visstnok også av NRK. Ingen grunn til at de ikke skulle virke som underlag for komponenter, bare å bruke en steinplate oppå for jevn belastning. Til lydgulvet beregnet jeg vekten pr. m2 og la klossene under tilfarerene, med nødvendig antall pr. løpemeter. Fungerte perfekt.LMC skrev:det var norsk importør
mvh
Leif
hva med den varierende belastningen når husets herre glir grasiøst rundt? ;Dpengesluk skrev:Når jeg bygde lydgulv så brukte jeg noen dempeklosser fra LINDAB, 6-7 cm. i firkant, ca. 2 cm. tykke. Finnes til forskjellige vektbelastninger, og gir hele 30 dB demping effektivt. Benyttes visstnok også av NRK. Ingen grunn til at de ikke skulle virke som underlag for komponenter, bare å bruke en steinplate oppå for jevn belastning. Til lydgulvet beregnet jeg vekten pr. m2 og la klossene under tilfarerene, med nødvendig antall pr. løpemeter. Fungerte perfekt.LMC skrev:det var norsk importør
mvh
Leif